Kysy mitä tahansa kryptoilla yli 5 miljoonaa tienanneelta
Kommentit (19)
Paljon meni veroa ja mitä teit rahoilla?
Siis oletko vielä myynyt mitään, jos et, niin sitten se ei ole vielä tienaamista.
Milloin aloitit? Kuinka paljon aiot vielä tienata?
Onko sinulla koulutusta joltain talouteen liittyvältä alalta? Kuinka kauan meni opetella kryptoista ennen kuin alkoi sujua?
Oletko jossain sisäpiirissä, jossa käytetään muita hyväksi?
Oletko onnellinen?
jäikö edes milliä käteen? paljon valtio otti veroa?
Millä kryptoilla, milloin ostit vai oletko louhinut itse?
Kysyisin, jos sellainen olisi tällä palstalla joskus.
Itse olen sudokumestari, mutta en ole tienannut niillä mitään. Kuinka teit temppusi?
Olen todella onnellinen etten koskaan ostanut bitcoineja sillä olisin myynyt ne jo satasen arvoisina.
Aiotko realisoida ne vai ootko jo realisoinu? Osan/kaikki? Mitä ostat tilalle?
Miten maltoit odottaa vuosia ettet myynyt niitä? Harmittaako että omaisuutesi on puoliintunut viime kuukausien aikana vai ehditkö siis myydä ennen pudotusta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi hyvinkin olla! Itse tunnen 2 kpl, miehen työkaveri ja yksi asiakas. Kummallakin oli n. 4 miljoonaa, liki kaikki myivät vuosi pari sitten. Alkupääoma n. 1000 e kummallakin.
Vierailija kirjoitti:
Hiljasta tuli
ap heräsi juuri unestaan
Siis mitä? Jotain leikkirahaa netissä? Onko sulla ap mitään euroja tilillä? Tai muutakaan oikeaa valuuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi hyvinkin olla! Itse tunnen 2 kpl, miehen työkaveri ja yksi asiakas. Kummallakin oli n. 4 miljoonaa, liki kaikki myivät vuosi pari sitten. Alkupääoma n. 1000 e kummallakin.
Voi olla. Ei se mahdotonta ole. Nyt voi jokainen miettiä laittaisiko esim. Doge coiniin 1000€ tai johonkin muuhun yhtä epätodennäköiseen kuin Bitcoin oli 10 vuotta sitten. Jokuhan tulee vielä 5000-kertaistumaan, mutta veikkaaminen lienee hemmetin vaikeaa.
paljon meni veroa?