Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, päiväkotilasten vanhemmat. Vaikka olenkin

Vierailija
05.06.2015 |

Vain avustaja, olen silti olemassa. Myös minulle voi vastata huomenta, heippa yms kun tuotte tai haette lapsianne. Vaikka ette usko, osaan hoitaa lapsia ja minulla on aivot. Ei, en ole ollut työtön sossupummi, joka pn pakotettu työkkärissä töihin, vaan oikeasti tykkään tehdä tätä työtä ja olla lastenne kanssa. Voitteko kuvitella, joskus saatan jopa olla hetken yksin lastenne kanssa kun hoitaja käy vessassa tms.
Ystävällisin terveisin ylimielisiin vanhempiin kyllästynyt ryhmäavustaja, jota työkaverit kohtelevat tasavertaisena aikuisena

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:44"]

Ootko vähän huomionkipeä? Ainakin me miehen kanssa vaan tuodaan ja haetaan lapsi ja kuunnellaan se pakollinen päiväraportti. Pitäisikö minunkin masentua kun pk-hoitsut ei viitsi jäädä höpisemään pidempäänkin ja huomioida just minua ja mun söpöä lastani joka on ryhmän söpöin. Ai teil on duunii? No niin on meillä vanhemmillakin omat menot ja hommat eikä kyllä kiireessä aamulla ja iltapäivällä jäädä jorisemaan turhia kenenkään ylimääräisen kanssa, jolla ei ole mitään konkreettista ja toimenpiteitä vaativaa asiaa tyyliin "noi kurikset pitäis kyl viedä kotiin pestäväks". Että moi vaan. Oliks jotain asiaa?

[/quote]

Oletpas ikävänoloinen ihminen.

Paljonko aikaasi veisi hyviin tapoihin kuuluva tervehtiminen? 

Kuinka opetat lapsellesi hyviä tapoja, kun et kerran esimerkin voimalla?

Vierailija
22/24 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, meillä ei monet edes tiedä että oon avustaja, ne jotka on vanhempainilloissa viitsinyt käydä ja ihan samanlaista kohtelua saan kuin hoitaja ja opettaja. Yhtä äitiä ärsyttää luultavasti nuori ikäni, joka tarkoittaa etten osaa lapsia hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve avustaja! Minä en päiväkotilapsen vanhempana edes tiedä, millä tittelillä kukakin ryhmässä työskentelee! Niin kova vaihtuvuus lapsen ryhmässä on. Kolme vakituista ryhmän työntekijää toki tunnen, käypäläiset eivät edes esittele itseään, kun käyn lastani hakemassa. Jotkut sentään tervehtivät.

Vierailija
24/24 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te opiskelijat, avustajat, työllistetyt, suomen kielen opiskelijat  ja vastaavat lapseni päiväkodista. Tekin voisitte tulla aloitettuanne tervehtimään ja esitellä itsenne. Tuli hieman typerä olo kun sain tietää, että 29.5 lopetti tyttäreni ryhmästä opiskelija joka oli ollut ryhmässä useita viikkoja.  Koskaan en häntä tavannut. Saattoi hän olla pihalla kun lastani hain, mutta varma en siitä ole. Hän saattoi myös olla sisällä aamuisin, mutta siitäkään en ole varma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän