Luettele asioita joista pidät
Musta tuntuu vähä siltä etten tykkää mistään. Luetelkaa vaikka sellasia asioita joista kaikkien pitäs tykätä. Kiitos♡
Kommentit (27)
1. Suklaa
2. Hyvä sää
3. Hymyilevät vastaan tulijat
4. Hyvä musiikki
5. Ystävät
6. Kesä
Ei semmoisia asioita olekaan, joista kaikki tykkäisivät!
Itse tykkään mm. seuraavista jutuista: pyöräily, punaviini, mehikasvit ja kaktukset, scifi-kirjallisuus, sitkeät sitruunakeksit, riippumatot, kahvakuulailu, leffaillat kavereiden kanssa kotisohvalla, leffaillat yksin teatterissa, hyvä cappuccino, valokuvaus, valoisat kesäillat, juhlien suunnittelu, aamun eka kahvikupillinen, luonnossa liikkuminen, Beyoncén musiikki, onnistuminen työssä, kynsilakat, kynttilät, nauraminen niin että kyyneleet valuvat silmistä, postikorttien lähettäminen ja saaminen...
Mä tykkään
- lukeminen
- luonnossa käyskentely
- kahvilat
- lasten kanssa käyminen sellaisissa kivoissa lasten paikoissa
- moottoripyörällä ajaminen, moottoripyörämatkailu
- maastolenkki (tosin ratsuni kuoli vuosi sitten, enkä sittemmin oo ratsastanut, yhyy)
- liikunta
- viini
- ystävien tapaaminen
- monet perusarjen jutut lasten kanssa silloin kun kaikki menee hyvin
- kirpparilla käyminen
Kunnon talvi, kunnon kesä, kunnon kahvi, kunnon känni, kunnon pihvi, kunnon löyly. Noista tykkäämällä Suomessa jo pärjäilee. Ai juu: makaronilaatikko myös.
En tiedä pitääkö muiden tykätä mutta minä tykkään: siideri, sauna + avantouinti, naistenlehtien lukeminen, hyvät kirjat, pohjoismaiset tv-sarjat...
Mistä minä tykkään, tässä nyt ekaksi mieleen tulevia:
- Eläimet, erityisesti oma koira ja ihanat pikkulinnut luonnossa
- Hyvä ruoka ja viini
- Kesäisen luonnon kauneus- viime päivinä on välillä tuntunut kuin olisin paratiisissa kun kaikki on niin vihreää ja kukkia täynnä
- Lämmin suihku tai kylpy
- Hyvä kirja joka imaisee mukaansa ja vie ihan toiseen paikkaan ja aikaan
- Välillä kunnon kännit. Myös krapula on minulla rakentava katharsis-puhdistautumiskokemus, josta selvittyä on kuin uudestisyntynyt, ja muistaa kuinka ihanaa elämä on kun ei enää ole paha olla.
- Erilaiset pikkuprojektit kotona ja puutarhassa, tykkään näperrellä ja askarrella.
Meri
Metsä
Kallio
Nuotio
Rauha (aaltojen loiske, lintujen sirutus, tuulen kohina ja sateen ropina käyvät)
Puolipilvinen
Kevään etenemisen seuraaminen
Lämmin kesäpäivä
Hyvä ruoka
Luonnossa oleilu kaukana kaikesta ihmisten metelistä
Mielenkiintoisen kirjan lukeminen
Ajan viettäminen läheisten ihmisten kanssa
Kaunis musiikki
Vapaapäivä ilman velvoitteita
Lintujen laulu
Omien harrastusten parissa puuhastelu
Se tunne aamulla, kun vatsa on litteä. Kookosöljyn sively iholle. Vehreä luonto. Pizza. To-do -listan asioiden vetäminen yli.
Suklaa
Riippumatot
Hyvä tarina, kirjassa, sarjassa, kerrottuna...
Puissa ja kallioilla kiipeily
Alkukesän vihreys
Lumen, sinisen taivaan ja havupuiden yhdistelmä kirkkaassa kevätauringossa
Syksy, romanttinen kynttilä illallinen
Minun listani: metsäretket, sienestäminen, nuotion tekeminen, syöminen (etenkin metsäretkillä nuotion äärellä), puusaunan lämmittäminen, järvessä kelluminen, kaulushaikaran ääni järvellä, suklaa, punaviini, hyvä seksi, hyvän kirjan lukeminen, ystävien kanssa nauraminen, nukkuminen ja työnteko.
Se että voin vihdoin käyttää arskoja, koska ostin piilarit. Hyvä musiikki, liikunta, minä, luonto, oma rauha, hyvät ystävät, lappi, juuri tämä hetki...
Perhe
Suku
Ystävät
Loma
Kesä
Puutarha ja piha
Juhlat
Koti-illat
Kaunis sää
Lukeminen
Pyöräily
Kahviloissa käynti