Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin kersa pyysi mieheni heille kylään

Vierailija
05.06.2015 |

Naapurissani asuu YH-äiti jolla on ekaluokalle menevä poika. Poika ei pidä yhteyttä isäänsä. Mieheni on välillä pelannut pojan kanssa pihalla futista ja jutellut ja poika pitää miestäni kaverinaan. Nyt poika pyysi miestäni heille kylään ja mies lupasi mennä. Minua ärsyttää kun tuo yh-äiti on kuitenkin aika flirtti miestäni kohtaan ja minulle hän on aina tyly. Voinko kieltää miestäni menemästä, kun minua ei ole kutsuttu?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi miehesi pitäisi mennä sinne heti kun poika keksii pyytää? Kyllä mäkin tarhaikäisenä olin ihan haltioissani tanssinopettajastani ja joskus kinusin, että pääsisin hänen luokseen yöksi, mutta arvatenkaan opettaja ei lämmennyt ajatukselle vieraasta lapsesta yökylässä, ja sitten kun pyyntöni sivuutettiin vaan olankohautuksilla niin se unohtui hyvin nopeasti. Kyllähän lapset keksii pyytää vaikka mitä, ei aina tarvi lähteä kaikkeen mukaan.

Vierailija
42/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos aikuinen ihminen haluaa mennä niin ei kai sulla oo siihen mitään sanomista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin järkyttynyt, jos lapseni kutsuisi naapurin miehen meille kylään. Olisi todella noloa ja kiusallista.

Vierailija
44/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on pyytänyt naapurin kivaa miestä kylään. Ei lapsen äiti. Onko kukaan muistanut edes kysyä äidiltä haluaako hän miestä kotiinsa käymään? 

Ja ihmettelen myös mitä ap pelkää jos mies ei kerran hänen mielestään missään tapauksessa ihastuisi naiseen.

Vierailija
45/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaako ap:ta kun mies on ihan mielellään menossa sinne?

Vierailija
46/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tilanteesi. Mutta, lapset ovat syyttömiä tilanteeseensa (kuten myös te naapurin pojan tilanteeseen) ja ovat todella aitoja tunteidensa kanssa, tuonikäinen poika todella kaipaa sitä isää/isähahmoa elämäänsä. Itselleni meinasi tulla 13-vuotiaana ihan riesa naapurin 3-vuotiaasta tytöstä, kun jatkuvasti pyysi leikkimään kanssaan, vaikka naapurustossa oli omanikäisiäänkin. Olin leikkinyt silloin tällöin tytön kanssa kun oli pienempi, mutta tuossa iässä ei ihan jatkuvasti jaksanut kolmivuotiaan kanssa olla. Lapset vain kunnioittavat isompia ja varsinkin aikuisia valtavasti ja aika heidän kanssaan on lapsille korvaamatonta ja spesiaalia. Tämä kannattaisi monen vanhemman omien lastensakin kanssa muistaa, myös minun.

Jos miehesikin viihtyy pojan seurassa, voisitteko tosiaan alkaa järjestämään noita tapaamisia vaikka teillä? Jos on äidille OK, niin silloin olisi kaikille parempi. Ja itsekin huomaisit kuinka herttaisia lapset ovat ja ettei sinun tarvitse olla mustis miehelle lapsen kanssa viettämästään ajasta. Ja jos teitä kiinnostaisi, niin myöhemmin voisitte esim. ryhtyä sellaiseksi tukiperheeksi, että poika olisi teillä vaikka yhden viikonlopun kuukaudessa?

Vierailija
47/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva, että miehesi pelaa "isättömän" pojan kanssa jalkapalloa ulkona. Mutta olen kanssasi samaa mieltä, että pojan kodissa vierailu menee överiksi. Ei aikuinen mies voi ruveta pojan isä- tai kaverikorvikkeeksi. Ota asia puheeksi miehesi kanssa asiallisesti. 

Vierailija
48/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ryhtyä, sellaisia mies-kavereita nimenomaan on, olisikohan MLL:n tai sit jonkun vastaavan kouluttamana.

Vierailija
49/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan pojan äidin kanssa myös keskustella kyläilystä. Voi hieman ihmetellä kun poika yhtäkkiä raahaa jotain miestä heidän kotiinsa :D Muutoin kyläilyssä ei ole mitään pahaa, kunhan se tuolle äidille ja miehelle sopii. Sinun mielipiteellä ei ole niin väliä, kyllä mies ja poika saavat keskenään olla ja kyläillä jos haluavat.

Vierailija
50/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:49"]

Ei voi meikata liikaa ja valtaosa naisista liian laihoja!! Mieluummin 10kg liikaa kuin liian vähän ja jos vielä pukeutuu rohkean paljastavasti niin upea pakkaus!!

[/quote]

Sitä paitsi kyllä se alkaa lähiaikoina laihtumaan, kun liikuntaakin saa.

Vierailija
51/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida olla ihan tosissaan, kun jokaiseen kommenttiin ilmestyy sama, vinkuva jankkaus. Mutku!!

Vierailija
52/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:04"]Et, mies kieltäytyy itse jos  on aihetta. Älä tuhoa pienen pojan mieltä, sillä on kaamea isän kaipuu. Olisit ylpeä miehestäsi kun kelpaa malliksi. Luota myös itseesi.
[/quote]

Siis mitä? Että kun on tehty huonoja valintoja oman lapsen isän valinnassa, niin voi valkata sitten jonkun kivan miehen toimittamaan sitä hommaa! Just.

Vierailija
53/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites näin päin: olisiko teistä yh-äitinä ihan ok, että lapsi pyytää naapurin sedän yökylään ja hänen (avo)vaimonsa ihmettelee, että mitä hittoa...? Laittaisitte kivalle sedälle pedin sinne pojan makkariin ja ylimääräisen kaakaomukin iltapalapöytään? Tälle vaimolle veisit kiitokset hauskasta yökyläreissusta, jottei tule kiusallista seuraavalla kerralla roskiksila tavatessa :-D

Vierailija
54/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on vapaa maa

Vierailija
55/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jus