Naapurin kersa pyysi mieheni heille kylään
Naapurissani asuu YH-äiti jolla on ekaluokalle menevä poika. Poika ei pidä yhteyttä isäänsä. Mieheni on välillä pelannut pojan kanssa pihalla futista ja jutellut ja poika pitää miestäni kaverinaan. Nyt poika pyysi miestäni heille kylään ja mies lupasi mennä. Minua ärsyttää kun tuo yh-äiti on kuitenkin aika flirtti miestäni kohtaan ja minulle hän on aina tyly. Voinko kieltää miestäni menemästä, kun minua ei ole kutsuttu?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:16"]Jos miehesi on ihastuakseen naapurin yyhoohon, sitten hän ihastuu. Et voi sille mitään, kiellät tai et tapaamisen.
Minusta on ihanaa että miehestäsi on tullut hyvä ystävä pojalle. Poika muistaa miehesi varmasti pitkään.
[/quote] Mieheni ei missään tapauksessa ihastuisi siihen naiseen, koska ei ole yhtään hänen tyyppiään. Naapurin yh on nuorempi, aika lihava ja meikkaa liikaa.
Ap
Yh käskenyt lasta pyytämään miehesi kylään, no miehesi menee kyllä muna pystyssä kylään. lapsi sopivasti hakemaan kaupasta jotain
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:16"]Jos miehesi on ihastuakseen naapurin yyhoohon, sitten hän ihastuu. Et voi sille mitään, kiellät tai et tapaamisen.
Minusta on ihanaa että miehestäsi on tullut hyvä ystävä pojalle. Poika muistaa miehesi varmasti pitkään.
[/quote] Mieheni ei missään tapauksessa ihastuisi siihen naiseen, koska ei ole yhtään hänen tyyppiään. Naapurin yh on nuorempi, aika lihava ja meikkaa liikaa.
Ap
[/quote]
Miksi sitten pelkäät päästää miehesi sinne? Pelkäätkö että se nainen laittaa tyrmäystippoja mehuun ja ottaa miehesi väkisin? :D
Todistamme ihanan uusioperheen alkutaivalta.
Jotenkin herttaista, että mies menee lapsen kaveriksi. YH-äidin flirttiys on jotenkin hellyyttävää myös, koska siitä tulee ihan elokuvat mieleen, mutta huonompi juttu kun kyse on varatusta miehestä.
-Mies 29v + 1v-
Poika saa isän, YH-äiti miehen. Win-win.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:16"]Jos miehesi on ihastuakseen naapurin yyhoohon, sitten hän ihastuu. Et voi sille mitään, kiellät tai et tapaamisen.
Ap
[/quote]
no mikä helvetti sun ongelma sitten on? Kukaan muu ei saa hyötyä miehestäsi kuin sinä?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:25"]Jotenkin herttaista, että mies menee lapsen kaveriksi. YH-äidin flirttiys on jotenkin hellyyttävää myös, koska siitä tulee ihan elokuvat mieleen, mutta huonompi juttu kun kyse on varatusta miehestä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Sinä et kyllä meidän lapsille kävisi ystäväksi.etkä roolimalliksi
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:14"]Pyytäisin itse mieheltäni, että ei menisi. Pojan kanssa pihalla pelaaminen ei haittaa, mutta miksi pitäisi kotiin mennä käymään? [/quote] No aivan niin! Onneksi joku tajuaa!! T. Ap
[/quote]
Ei teillä kanssa ole mitään käsitystä pienen pojan sielunelämästä, saatanan lehmät! Poika haluaa esitellä lelujaan tms. kaverilleen, ei hän yritä äitiään parittaa! Jos sua ap huolettaa että miehes hyppää naapuria panemaan niin taitaa olla itsetunnossa vikaa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:25"]Jotenkin herttaista, että mies menee lapsen kaveriksi. YH-äidin flirttiys on jotenkin hellyyttävää myös, koska siitä tulee ihan elokuvat mieleen, mutta huonompi juttu kun kyse on varatusta miehestä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]Todistit olevasi 100% homo.
Hyvästä miehestä riittää myös naapurille
Pojalla ei ole isää, joten eiköhän poika pidä miestäsi isähahmona / miehen mallina. Kyse ei ole siitä, onko omia kääröjä, vaan siitä, että on läsnä (kuten potkii palloa pojan kanssa!). Minä olisin ylpeä miehestäni sinun tilanteessasi, ja jos yh ei ole hänen tyyppiään ja sinä olet, missä ongelma, jos poika haluaa viettää aikaa miehesi kanssa?
Huomaa ettei ap:lla ole lapsia koska ei kykene kokemaan empatiaa tuota poikaa kohtaan. Ap, miehesi on hyvä mies, ikävää että hänellä on noin kylmäkiskoinen nainen.
Itse olen aika ujo ja miesten seurassa käyttäydyn typerästi, sillä tavalla että se vaikuttaa flirtiltä. Yritän peittää ujouttani ja olla normaali, mutta överiksi menee. Ehkä naapurilla sama tilanne, ken tietää.
Ihan hyvin voisit mennä mukaan, eihän tuollainen lapsi osaa ajatella ns. kohteliaisuussääntöjä ja sanoa että "Kutsun sinut ja puolisosi meille kahville" hän on vain spontaanisti pyytänyt miestäsi, ehkä haluaa näyttää hänelle pelejään tai leluja yms. kotiympäristöään. Typerää sinulta että odotat lapsen ymmärtävän että molemmat tulisi kutsua. Vie sitä pullaakin ja ole kerrankin kiva normaali nainen, okei!?
Ap
[/quote]
No mikä on sitten ongelmana? En käsitä. Kyllähän se saa flirttailla vaikka maailman tappiin, jos miestäsi ei kiinnosta. Mikset luota mieheesi?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:25"]Jotenkin herttaista, että mies menee lapsen kaveriksi. YH-äidin flirttiys on jotenkin hellyyttävää myös, koska siitä tulee ihan elokuvat mieleen, mutta huonompi juttu kun kyse on varatusta miehestä. -Mies 29v + 1v- [/quote]Todistit olevasi 100% homo.
[/quote]Miten tuo liittyy homoseksuaalisuuteen?
-Mies 29v + 1v-
Ei voi meikata liikaa ja valtaosa naisista liian laihoja!! Mieluummin 10kg liikaa kuin liian vähän ja jos vielä pukeutuu rohkean paljastavasti niin upea pakkaus!!
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:34"]
Ei teillä kanssa ole mitään käsitystä pienen pojan sielunelämästä, saatanan lehmät! Poika haluaa esitellä lelujaan tms. kaverilleen, ei hän yritä äitiään parittaa! Jos sua ap huolettaa että miehes hyppää naapuria panemaan niin taitaa olla itsetunnossa vikaa.
[/quote]
Eikö poika voi viedä lelujansa pihalle, saatanan lehmä? Olen YH enkä todellakaan hyväksyisi tuollaista kuviota ja tytärkin saisi huutia, jos kutsuisi jotain naapurin setiä (tai tätejä) kylään oma-aloitteisesti kysymättä ensin minulta, oli tarkoitus mikä hyvänsä.
Miksi AP haluat olla uuden perheen tiellä. Poika tarvitsee isää, ja nainenkin on varmaan seksin puutteessa, joten lopeta tuo kitinä.
Tuo on mielestäni vähän hassua, että huudetaan ap:lle että mikset luota mieheesi, ja jos kerran naapuri ei ole edes hänen tyyppiään niin mikä ongelma? Minä ainakin otan ihan periaatteen tasolla tällaiset jutut. Sama se minkänäköinen nainen flirttaa tmv minun miehelleni niin kyllä minä siihen reagoin. Ja jos ylipäätään nainen on flirtti niin menisin mukaan (tai pyytäisin olemaan menemättä pahimmassa tapauksessa), kyllä omastaan saa olla tarkka ja vaatia kunnioitusta muilta.
Sinänsä tässä ei ole mitään niin kauhean järkyttävää jos naapurin isätön lapsi pyytää toisen miestä kylään ja mies menee, mutta olen siinä samaa mieltä että kyllä menisin itse mukaan. Kun kerran tässä ketkään eivät oikein edes tunne toisiaan? Ei ole mikään lapsuudenystävä kyseessä vaan tuntematon perhe jonne yhtäkkiä vain mies on vähän hämillään menossa ja ehdoton ei että vaimo tulisi mukaan. Ei voi olla niin tarkkaa.
Mene mukaan ja anna ymmärtää että käsitit kutsun koskevan sekä miestäsi että sinua?