Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silmäluomileikkaus (alaluomet)

Vierailija
30.01.2022 |

Onko kukaan käynyt leikkauttamassa ne?
Minua on alkanut häiritä tosi paljon löysä iho alaluomissa. Tekee väsyneen näköiseksi ja pienikin väsymys/huonosti nukuttu yö vaan korostaa silmäpusseja. Minulla ei kuitenkaan ole isoja silmäpusseja vaan iho näyttää vaan veltommalta jos takana hionosti nukuttu yö.
Tummia silmänalusia minulla ei ole. Päinvastoin.
Ongelma saattaa olla enemmän omassa päässäni ja minulle on sanottu ettei minulla mitään silmäpusseja ole mutta itseäni ne kuitenkin häiritsee ja itseä varten ne leikkaisinkin.

Ikää vasta 39. Tai tänä vuonna täytän 40.

Onko ihan hölmöä miettiä leikkausta tässä iässä? Toisaalta taas kun ne minua häiritsee todella paljon niin onko niistä pakko kärsiä tässä iässä?

Onko muita vaihtoehtoja kun leikkaus?

Minulla on myös raskaat yläluomet mutta ne eivät kuitenkaan roiku eikä häiritse. Niiden leikkaus varmaan on edessä joskus iäkkäämpänä ja ihan terveydellisistäkin syistä. Alaluomet leikkauttaisin puhtaasti esteettisistä syistä.

Minulla vuotaa silmät helposti niin se on varmaan edesauttanut ihon löystymistä.

En tupakoi enkä käytä alkoa juuri ollenkaan. Lievä ylipaino on. Laihduttanut olen aika paljon ja vähän vielä olisi tarkoitus laihtua. Sekin hirvittää mitä laihtuminen tekee iholle! Olen laihduttanut todella hitaasti 20 kiloa. Noin neljässä vuodessa lähtenyt nuo kilot.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei ole tästä kokemusta kenelläkään?

Vierailija
2/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluomileikkauksessa kävin vuosi sitten ja kysyin samalla alaluomileikkauksesta niin lääkäri kertoi että niitä voidaan hoitaa laserilla. En kuitenkaan innostunut kun jäin miettimään näkyviä arpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienentää silmiä ja tekee luonnottoman näköiseksi. On karseita tapauksia julkimoissakin joille sentään varotaan. 

Vierailija
4/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Keskisen alaluomileikkauksen jälkitulos. Miltä näyttää?

Eräs suomal. plastiikkakirurgi totesi, että ne leikkaukset harvoin onnistuvat.

Turvaudu muihin kosmeettisiin hoitoihin.

Juo riittävästi vettä.

Vältä suolaa .

Hyväksy itsesi.

Vierailija
5/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaluomileikkaus on huomattavasti vaativampi kuin yläluomileikkaus. Kannattaa valita plastiikkakirurgi huolella ja pyytää referenssejä ( valokuvia) nähtäviksi.

Vierailija
6/6 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen alaluomileikkauksessa Siluettissa. Ikä 52v, mies. Olen aina kärsinyt raskaista alaluomista/silmäpusseista. Sen päälle on tullut ikääkin ja 30v bileputki 😁. 5 tähden kokemus oli mutta tulosta pääsee ihailemaan myöhemmin. Naama on kuin kunnon nyrkkitappelun jäljiltä. Jos joku haluaa lisäinfoa niin tomi72@yahoo.com

Tomi