Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minussa jotain pahastikin vialla?

Vierailija
30.01.2022 |

Olis kiva kuulla kokemuksia muilta liittyen alkudeittailuun/tapailuun. Onko teistä normaalia jos ei vielä toisella tai kolmannellakaan kerralla tee mieli halailla/pussailla puhumattakaan seksin harrastamisesta? Mulle tuntuu miehet loukkaantuvan tästä kerta toisensa jälkeen eikä suhteet etene pidemmälle. Mulla ei vaan tee mieli olla fyysisesti lähekkäin ihmisen lähellä jota en vielä tunne kunnolla. Onkohan tälle sairaudelle olemassa joku nimikin? Vai enkö vaan ole tavannut sitä oikeaan jonka syliin tekis mieli hypätä samantien?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet tavallista harkitsevaisempi, "jalat maassa" - tyyppi. Minä näen tuon hyvänä ominaisuutena.

Vierailija
2/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta ja kommentosta<3

Olisi kiva kuulla jos on joku samantyyppinen ja miten olet onnistunut löytämään itsellesi parisuhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku haphefobia

Vierailija
4/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen deittailee tavallaan. Jos nainen ei kolmansilla treffeilläkään halunnut suudella tai halata, ei neljänsiä tullut. Joku toinen varmaan jatkaisi maailman tappiin ja kolmas deittailisi sivussa muitakin. Silloinhan ei ole kiire mihinkään.

Vierailija
5/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ihan miltä sinusta tuntuu! Sinussa ei ole vikaa!

Vierailija
6/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolena luovuttaisin, miespuolena pakenisin, -Ei hätää, eräs treffiehdokas poistui juosten - onnekseni.

Täysosuma tuli myöhemmin ja on yhä. -Suku tuli kaupan päälle, mutta nyt on pahin ohi.

Vierailija
7/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko joku haphefobia

Tällaisesta en ole kuullutkaan. Mutta tuota nimenomaan mietin että onkohan tässä jonkin luokan fobia vai olenko tällainen muuten vain.

Ap

Vierailija
8/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin haluaisin itsekin uskoa ja kiitos tsempistä!

Välillä tuntuu että olisin syntynyt väärälle planeetalle ja olenko vain liian erilainen, ja toisinaan taas herää juuri nämä epäilykset että josko kuitenkin jokin on pahemminkin vinksallaan koska en ilmeisesti nauti samoista asioista kun toiset.. mitä tulee siis omasta näkökulmastani ventovieraiden kanssa läheisyyteen, mikä suurimmalle osalle ihmisistä täysin normaalia.

Vierailija
9/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Jokainen deittailee tavallaan. Jos nainen ei kolmansilla treffeilläkään halunnut suudella tai halata, ei neljänsiä tullut. Joku toinen varmaan jatkaisi maailman tappiin ja kolmas deittailisi sivussa muitakin. Silloinhan ei ole kiire mihinkään.

Mihin se kiire sitten pitäisi olla?

Ap

Vierailija
10/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuolle nimi. Frigiditeetti.

Vierailija
11/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuolle nimi. Frigiditeetti.

Siis tuolle sairaudelle.

Vierailija
12/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh! Vikaa on ja pahasti!

Vierailija
13/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Mihin se kiire sitten pitäisi olla?

Ap

Ei ole mikään pakko. Minä vain olen aina melko pian tiennyt, kiinnostaako treffikumppani vai ei. Vetkuttelu on ollut turhaa ajanhukkaa, eikä ole johtanut mihinkään.

Vierailija
14/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo viinaa.

Vierailija
15/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samanlainen. Olisin varmaan nykyaikana jäänyt yksin, 20 vuotta sitten tuo ei ollut vielä niin kamalaa ja löysin puolison, ollaan edelleen yhdessä. Minusta sinussa ei ole mitään vikaa, kaikki ei vain kykene luottamaan ja päästämään lähelle heti. Eikä pidäkään.

Vierailija
16/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti demiseksuaali, eli tarvitset tunteet mukaan seksiin. Se on hieno juttu, ei mikään vika. Mikäli seksi ei tahdo kovasti kiinnostaa tutun ja rakkaan ihmisen kanssa, sitten ehkä on matala lipido. Jos ei koskaan, niin mahdollisesti aseksuaali.

Vierailija
17/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin halunnu panna nykyistä vaimoani jo eka tapaamisella,mut pussailua pitemmälle en päässyt. Toka kerralla onnisti ja nyt 30 v. yhdessä. Kyllä siinä syttyy molemmin puolinen säkenöinti ku oikean kohtaa.Ei tarvi miettiä.Päättele siitä.

Vierailija
18/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan ole kummallinen. Mua kans ahdistaa, kun miehet kuvittelee ekan (yö)kyläkutsun olevan suora lippu pöksyjen sisään. Musta olisi ihana vaan nukkua toisen kanssa. Miks ei vaan vois olla ihan rauhassa ja tutustua? Mä ainakin haluaisin ensin olla vaan toisen lähellä ja jutella ja tutustua rauhassa. Miks pitää olla niin kova kiire sänkyyn? :D

Vierailija
19/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan samanlainen. Olisin varmaan nykyaikana jäänyt yksin, 20 vuotta sitten tuo ei ollut vielä niin kamalaa ja löysin puolison, ollaan edelleen yhdessä. Minusta sinussa ei ole mitään vikaa, kaikki ei vain kykene luottamaan ja päästämään lähelle heti. Eikä pidäkään.

Ihana kuulla että on myös muita samanlaisia ja että voisi tulla hyväksytyksi myös omana itsenään

Vierailija
20/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saatat löytää miehen, joka ajattelee samalla tavalla naisista.❤ Ja kun olette samanlaisia, ette halua kiirehtiä, niin suhteenne onnistuu, sillä te molemmat haluatte edetä rauhassa.❤

Olet harvinaisen järkevä yksilö.❤