Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minussa jotain pahastikin vialla?

Vierailija
30.01.2022 |

Olis kiva kuulla kokemuksia muilta liittyen alkudeittailuun/tapailuun. Onko teistä normaalia jos ei vielä toisella tai kolmannellakaan kerralla tee mieli halailla/pussailla puhumattakaan seksin harrastamisesta? Mulle tuntuu miehet loukkaantuvan tästä kerta toisensa jälkeen eikä suhteet etene pidemmälle. Mulla ei vaan tee mieli olla fyysisesti lähekkäin ihmisen lähellä jota en vielä tunne kunnolla. Onkohan tälle sairaudelle olemassa joku nimikin? Vai enkö vaan ole tavannut sitä oikeaan jonka syliin tekis mieli hypätä samantien?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti demiseksuaali, eli tarvitset tunteet mukaan seksiin. Se on hieno juttu, ei mikään vika. Mikäli seksi ei tahdo kovasti kiinnostaa tutun ja rakkaan ihmisen kanssa, sitten ehkä on matala lipido. Jos ei koskaan, niin mahdollisesti aseksuaali.

Kyllä epäilen juurikin että olen demiseksuaali. Olen kyllä ihmisenä aika useissa tilanteissa epävarma muutenkin ja toisinaan mietin onko mulla joku ahdistuneisuushäiriö tms. kun läheisyys aluksi kertakaikkiaan vain ahdistaa. Tietysti siitä toinen tekee hyvin pian päätelmät etten ole kiinnostunut vaikka yrittäisin selitellä.

Ap

Vierailija
22/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä saatat löytää miehen, joka ajattelee samalla tavalla naisista.❤ Ja kun olette samanlaisia, ette halua kiirehtiä, niin suhteenne onnistuu, sillä te molemmat haluatte edetä rauhassa.❤

Olet harvinaisen järkevä yksilö.❤

Tässähän tulee aivan tippa linssiin❤️

Mulla olis unelmana löytää juuri toinen samanlainen joka pystyisi ymmärtämään mua paremmin, mutta tähän mennessä sitä ei ole vielä löytynyt kun kaikki on halunnut aina nopeampaa etenemistä. Toki mulla on nuorempana muutama suhdekin ollut, mutta ei nyt aikuisiällä oikeastaan, tai sitten parinkympin yhtään järkevää suhdetta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä saatat löytää miehen, joka ajattelee samalla tavalla naisista.❤ Ja kun olette samanlaisia, ette halua kiirehtiä, niin suhteenne onnistuu, sillä te molemmat haluatte edetä rauhassa.❤

Mulla olis unelmana löytää juuri toinen samanlainen joka pystyisi ymmärtämään mua paremmin, mutta tähän mennessä sitä ei ole vielä löytynyt kun kaikki on halunnut aina nopeampaa etenemistä. Toki mulla on nuorempana muutama suhdekin ollut, mutta ei nyt aikuisiällä oikeastaan, tai sitten parinkympin yhtään järkevää suhdetta.

Ap

Minä uskon että sinä löydät sellaisen, mutta se ei välttämättä tapahdu pian tai kovin suunnitellusti. Mistä tietää vaikka lenkkipolulla, kirjastossa, tai missä vain voit sattumalta kohdata sen oikean ja hän miettii samaa sinusta, jonka kohtaamista on odottanut vuosikaudet!❤

Vierailija
24/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulla on kovat halut mutta jos tosissaan tykkää nin se on mahtavaa rauhassa köllötellä. Kyllä sitä ehtii kastamaankin. Yks nainen itse oli jo tuskissaan kun en heti antanut. Koska kiinnosti.

Vierailija
25/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hiukan turhauttavaa jos ei vielä kolmannellakaan tapaamisella edes pussailemaan pääse. 

Ekalla kerralla pidättäytyväisyys on hyvä. Toisella kerralla ok, menettelee. Mutta kyllä sitten alkaa olla hiukan outoa ja miehenä alkaisin väkisin miettimään, että ei tuo varmaan ole kovin kiinnostunut. Jotenkin sinun pitäisi se kiinnostus kuitenkin ilmaista. 

Vierailija
26/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti demiseksuaali, eli tarvitset tunteet mukaan seksiin. Se on hieno juttu, ei mikään vika. Mikäli seksi ei tahdo kovasti kiinnostaa tutun ja rakkaan ihmisen kanssa, sitten ehkä on matala lipido. Jos ei koskaan, niin mahdollisesti aseksuaali.

Kyllä epäilen juurikin että olen demiseksuaali. Olen kyllä ihmisenä aika useissa tilanteissa epävarma muutenkin ja toisinaan mietin onko mulla joku ahdistuneisuushäiriö tms. kun läheisyys aluksi kertakaikkiaan vain ahdistaa. Tietysti siitä toinen tekee hyvin pian päätelmät etten ole kiinnostunut vaikka yrittäisin selitellä.

Ap

Mulla on miehenä samanlainen tarve tutustua tapailukumppaniin todella hyvin ennen kuin voin edes kuvitella suutelemista tai seksiä. En tiedä myöskään mitä tällainen epävarmuus johtuu, mutta omalla kohdallani luulen että kokemattomuuteni vaikuttaa siihen jollakin tavoin.

Vierailija
27/27 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei oo oikeita sulle.