Painan 100kg.
Olen nainen näytän hyvältä! Ette varmaan usko sitä mutta näin on. Mulla on farkkuhame kokoa 42 ja ei sen kanssa voin käyttää toppia ettei jenkkakahvoja ole ja maha on suora, ei litteä, muttei läskikään niinkuin varmasti sellainen mielikuva näin painavasta.
Tämän mahdollistaa se että olen 180cm, lihasmassaa hyvin ja paino tasautuu todella tasaisesti. Käsivarret eivät ole pyöreän näköiset, vaan lihakset erottuu sopivasti reisistä ja käsistä. Etenkin sääriini olen todella tyytyväinen!
Tarkoitus olisi saada 20kg pois, silloin ole tosi sutjakka ja omasta mielestäni omaisin täydellisen kropan. Mutta näköjään näinkin näytän hyvältä. Kukaan ei uskoisi että painan näin paljon :D
Kommentit (55)
Eka sivulla on kuva musta, ja sitten toisestakin. Ap
1 KILO läskiä painaa eri verran kuin 1 KILO lihasta?
AV strikes again...
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:20"]1 KILO läskiä painaa eri verran kuin 1 KILO lihasta?
AV strikes again...
[/quote]
Kilo läskiä on isompi tilavuudeltaan kuin kilo lihasta.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:06"]
Mä olen saman pituinen ja painoinen. 80kg olisi optimi. Painoin joskus 70kg ja moni valitti, että olin liian laiha silloin. Vaatekoko on 44 tai l-xl.
[/quote]
1 & 2, näytätte molemmat hyviltä :D johtuen siitä, että teillä ei näytä olevan makkaroita tai isoa mahaa kummallakaan. Vartalonne on siis oikean muotoinen eli kitaranmuotoinen. Onko kakkosella muuten spanxit tuolla paidan alla?
Itse olen 181cm ja 70kg, rasvaa joku 20%, silti musta tuntuu että olen valtava, muut niin paljon lyhyempiä ja sirompia :(
Pakko kysyä miksi täällä on alapeukutettu kommentteja, joihin on rehellisesti kerrottu paino ja vaatekoko?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:39"]
Itse olen 181cm ja 70kg, rasvaa joku 20%, silti musta tuntuu että olen valtava, muut niin paljon lyhyempiä ja sirompia :(
[/quote]
Täytyy vielä lisätä, että olen joskus painanut 58kg tällä pituudella ja silloin olin laiha läski - hyi (tikkulaiha mutta selluliittiä ja perse yms roikkui)
Todella, näytätte hyvältä molemmat kuvan laittaneet! Ei uskoisi et 100 kg :O Itse painan vajaa 80 (olen 168 cm pitkä) ja pulskalta näytän :( Johtuu möhömahasta.
Mä oon kans nainen, 183cm, painoin nimittäi enne toist raskaut 87kg ja mun vaatekoko oli silti 42-44? mut mun o kyl vähä vaikee uskoo ettei sul 42 koos pursu... Ei taida ol raskauksii takana?
Wau, rohkeita naisia! Hyvältä näyttää.
Olen itse reilu 170-senttinen ja paino lähes 80 kg, ja näytän paljon kevyemmältä. Joskus tullut mieleen laittaa kuva ja mitat jonnekin, mutta en ole uskaltanut. Pelkään niitä väistämättömiä "hyi, syöttöporsas!"-kommentteja liikaa...
Minä painan 50kg ja näytän hyvältä :) 50 kiloon mahtuu luomut 70D:t ja peppuakin kiitos treenaamisen.
Minä olen tyytyväinen tähän vartaloon ja ap on omaansa, joten kaikki ok :)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:45"]
Mä oon kans nainen, 183cm, painoin nimittäi enne toist raskaut 87kg ja mun vaatekoko oli silti 42-44? mut mun o kyl vähä vaikee uskoo ettei sul 42 koos pursu... Ei taida ol raskauksii takana?
[/quote]
On mulla kolme lasta, ja viimesimmän synnytin tammikuussa. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:49"]http://aijaa.com/T4Zep4 Siinä on nyt kuva :D Näin perjantain kunniaksi uskalsin kun olen pienessä sievässä :D (kaverin polttarit tänään) :) Tiedän että ylipainoa on se 20kg ja kropassa työtä riittäisi mutta 100 kiloseks ihan hyvä. Ap
[/quote] Miten voit painaa 100kg??!!! siis, näytät enintään 75-kiloiselta :D
Tossa sen näkee että pitkällä on kaikki helpompaa. Vtuttaa olla 160 cm kääpiö. Jokainen kilo saa näyttämään läskiltä, ja täytyy olla todella kevyt näyttääkseen hoikalta. Itseltäni se vaatii oikeasti nälkäkuuria,kokeiltu on 20 vuotiaana. Heti kun syön normaalisti vaikka liikun 5 krt vko paino nousee.
Terveisin kateellinen pallero
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:54"]hyi mikä amatsooni.
Kyllä siro/atleettinen nainen on aina kauniimpi kuin tuollainen mursu.
naisille pituus - 110-120 on aika sopiva, jos ei ole erityisen lihaksikas urheilija.
esim 180cm naisella 55-65kg on suht hyvä, siten alkaa näyttämään jo amatsoonilta.
[/quote]
55 kiloinen 180cm olis aika karsee. Luuta ja nahkaa.