Painan 100kg.
Olen nainen näytän hyvältä! Ette varmaan usko sitä mutta näin on. Mulla on farkkuhame kokoa 42 ja ei sen kanssa voin käyttää toppia ettei jenkkakahvoja ole ja maha on suora, ei litteä, muttei läskikään niinkuin varmasti sellainen mielikuva näin painavasta.
Tämän mahdollistaa se että olen 180cm, lihasmassaa hyvin ja paino tasautuu todella tasaisesti. Käsivarret eivät ole pyöreän näköiset, vaan lihakset erottuu sopivasti reisistä ja käsistä. Etenkin sääriini olen todella tyytyväinen!
Tarkoitus olisi saada 20kg pois, silloin ole tosi sutjakka ja omasta mielestäni omaisin täydellisen kropan. Mutta näköjään näinkin näytän hyvältä. Kukaan ei uskoisi että painan näin paljon :D
Kommentit (55)
No ei uskoisi suakaan kakkonen niin painavaksi ei milläään! vautsi! :) Olet myös hyvännäköinen 100kiloinen :D Tää on vaa niin huvittavaa musta, et kuin tää voi olla mahollista :D mut mikäs siinä, ollaan onnekkaita kun olemme pitkiä ja kilot jakautuu hyvin :) Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:10"]No ei uskoisi suakaan kakkonen niin painavaksi ei milläään! vautsi! :) Olet myös hyvännäköinen 100kiloinen :D Tää on vaa niin huvittavaa musta, et kuin tää voi olla mahollista :D mut mikäs siinä, ollaan onnekkaita kun olemme pitkiä ja kilot jakautuu hyvin :) Ap
[/quote]
Jep. :D ihmiset jostain syystä ajattelee, että 100kg on maaginen raja, jolloin muuttuu palloksi. :D toki ollaan isoja ja riskejä, sitä ei voida kieltää, mutta hyvältä me silti näytetään.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:49"]
http://aijaa.com/T4Zep4 Siinä on nyt kuva :D Näin perjantain kunniaksi uskalsin kun olen pienessä sievässä :D (kaverin polttarit tänään) :) Tiedän että ylipainoa on se 20kg ja kropassa työtä riittäisi mutta 100 kiloseks ihan hyvä. Ap
[/quote]
Vau, hyvältä näyttää! En kyllä MILLÄÄN uskoisi, että tuohon varteen uppoaa 100 kg. Itse kun painan vain noin puolet siitä, mutta olen kyllä lyhyempikin. Lisäksi minulla on vain ehkä puolet sinun itsevarmuudestasi *kateus*. :D Eivät ne pelkät numerot näköjään kaikkea kerro. Rohkaiseva "ulostulo". :)
Hyvä nyrkkisääntö:
Miehelle sopiva paino on pituus - 100
Eli 180 cm & 80 kg jne.
Naiselle jonkun verran vähemmän. Joku 70 - 80 kg voisi olla AP:lle sopiva paino.
Ei näytä kuvassa kauhean lihavalta, johtuen siitä, että kuvakulma ja asu on mairitteleva ja lihasta löytyy jonkin verran.
Hei onneksi olkoon! Sinulla on varmasti kulunut sekä aikaa että rahaa tuohon komeaan tasalukemaan pääsemiseen!
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:18"]
Hei onneksi olkoon! Sinulla on varmasti kulunut sekä aikaa että rahaa tuohon komeaan tasalukemaan pääsemiseen!
[/quote]
Valitettavasti on, sehän on tosiasia. En olekkaan ylpeä kiloistani, vaan siitä että kun nyt valitettavasti päästi itseni näin painavaksi niin näytän silti ihan hyvältä. Näin suuri ylipaino ei ole terveellistä ja laihdutan kyllä kuhan muu elämä rauhottuu. Itseäni tuntien saan 20kg pois 2-3kk kun aloitan. Ap
No ohhoh, miten voikaan olla erilaisia ruumiinrakenteita! Muistan kun kaverini (175cm) painoi lähemmäs 100kg (ei tainnut ihan tuo mennä rikki edes) ja oli todellakin lihava - toisaalta ei yhtään urheilullinen ja paino koostui läskistä ja nesteturvotuksesta (lääkitys).
Haluaisin kyllä nähdä miltä tuollainen ap:n kaltainen amatsooni näyttää esim. keskimittaisen 160/50 naisen rinnalla :D
Muillekin joita kiinnostaa miten erilaiselta voi missäkin painossa / pituudessa näyttää, niin http://www.mybodygallery.com/ on hyvä sivusto! Eri ikäisiä myös.
Koen olevani välillä iso, jos olen vaikka jonkun pienen kaverini kanssa, mutta sitten! tulee mullekin pieni olo, kun nään ajoittain vieläkin pitempiä naisia, tai lyhympiä mut paljon paksumpia. En siis tunne olevani amatsooni, yllättävästi kylläkin aika normaalin kokonen olo. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:29"]No ohhoh, miten voikaan olla erilaisia ruumiinrakenteita! Muistan kun kaverini (175cm) painoi lähemmäs 100kg (ei tainnut ihan tuo mennä rikki edes) ja oli todellakin lihava - toisaalta ei yhtään urheilullinen ja paino koostui läskistä ja nesteturvotuksesta (lääkitys).
Haluaisin kyllä nähdä miltä tuollainen ap:n kaltainen amatsooni näyttää esim. keskimittaisen 160/50 naisen rinnalla :D
Muillekin joita kiinnostaa miten erilaiselta voi missäkin painossa / pituudessa näyttää, niin http://www.mybodygallery.com/ on hyvä sivusto! Eri ikäisiä myös.
[/quote]
Ainakin baareissa erotun joukosta, kun käytän viel 11cm korkoja. :D eikä kaveritkaan koskaan huku, kun ylhäällä on parempi näkyvyys :D
Kakkonen
Nykyään on alettu jo pitää reilua ylipainoa normaalina, ja normaalipainoisia pidetään "laihoina".
Ap, mitkä ympärysmitat ovat? Rinta-vyötärö-lantio? Tosi hyvin paino kyllä jakautuu, hyvät geenit/ treeni.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:50"]Nykyään on alettu jo pitää reilua ylipainoa normaalina, ja normaalipainoisia pidetään "laihoina".
[/quote] ja tällä palstalla bmi:n ollessa normaali on läski. :) ei mitenkään tähän ketjuun liittyen.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:34"]
Koen olevani välillä iso, jos olen vaikka jonkun pienen kaverini kanssa, mutta sitten! tulee mullekin pieni olo, kun nään ajoittain vieläkin pitempiä naisia, tai lyhympiä mut paljon paksumpia. En siis tunne olevani amatsooni, yllättävästi kylläkin aika normaalin kokonen olo. Ap
[/quote]
Jännä! En muuten tarkoittanut amatsoonia sitten pahalla :) Olen itse keskimittainen juurikin suunnilleen sen 160/50 (ehkä vähän painavampi, en oo varma kun en vaakaa omista!) ja silti tuntuu että monesti törmään itseäni vielä paljon pienempiin naisiin. Miehiin harvemmin mutta joskus toki. Kovin pitkiä + isokokoisia (mutta niin ettei ole lihavan näköisiä vaan juuri niitä amatsooneja) naisia tuntuu harvemmin tulevan vastaan.
-30
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:16"]Olen aina ihmetelly kuinka ihminen voi painaa 100kg. Ymmärrän tämän 2m pitkillä henkilöillä tai bodareilla, mutta itse 175 cm miehenä olen saanut itselle juuri ja juuri vajaan 90kg painon aikaiseksi. Tähän vaadittiin liikunnan täydellistä lopettamista ja syömistä kuin sika. Sittemmin paino tippui kuin itekseen kun ei enää ahminut täysin holtittomasti.
[/quote]
Aineenvaihdunta vaikuttaa hyvin paljon ja sekin, että mihin rasva kertyy.
Jee täällä ilmottautuu kolmas 100 kg ja 180 cm nainen. Nätit kasvot vielä, menoa riittää liikaakin. Mulla kuitenkin sama eli haluan laihtua n. 80 kiloiseksi. Nuorempana painoin teininä 57 kg ja kaksvitosena 69 ja näytin silläkin painolla huippumallilta. Nyt ei ole tarvetta näyttää miltään muulta kuin hyvältä itseltäni.
hyi mikä amatsooni.
Kyllä siro/atleettinen nainen on aina kauniimpi kuin tuollainen mursu.
naisille pituus - 110-120 on aika sopiva, jos ei ole erityisen lihaksikas urheilija.
esim 180cm naisella 55-65kg on suht hyvä, siten alkaa näyttämään jo amatsoonilta.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:16"]
Olen aina ihmetelly kuinka ihminen voi painaa 100kg. Ymmärrän tämän 2m pitkillä henkilöillä tai bodareilla, mutta itse 175 cm miehenä olen saanut itselle juuri ja juuri vajaan 90kg painon aikaiseksi. Tähän vaadittiin liikunnan täydellistä lopettamista ja syömistä kuin sika. Sittemmin paino tippui kuin itekseen kun ei enää ahminut täysin holtittomasti.
[/quote]
Miehen vartalon mittasuhteet ovat täysin erilaiset kuin naisen! Oma mieheni on 175 ja painaa noin 84 vaikka syö kuin sika. Tekee kyllä myös fyysisesti raskasta työtä kun itse taas istun toimistossa. Vaikka meillä on vain 5 cm pituueroa, niin esim. mun jalat ja käsivarret on paljon pidemmät ja näyttää mielestäni enemmänkin 10 cm pituuserolta. Lisäksi meillä naisilla on rinnat jotka painavat melkoisesti. Iso nainen, isot rinnat :) Meillä tämän ketjun amatsoneilla on lihasta ja läskiä, lihashan painaa tunnetusti enemmän.Itse syön herkkujen lisäksi terveellistä ruokaa, sinun keräämäsi 90 kg oli ilmeisesti pelkkää läskiä joka ei siis itsessään edes paina niin paljon. Me amatsonit harrastamme myös liikuntaa, toisin kuin sinä lihotuskuurillasi.
38
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:04"]http://aijaa.com/czYoYR
Tässä kakkosen kuva :D en ole hoikka, mutta ihan ok. :)
[/quote]
Ja pahoitteluni kuvanlaadusta.