Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenisän homosuhde aiheutti kiristysikierteen Turussa

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ehkä perheenäiti elelee edelleen autuaan tietämättömänä koko episodista.

Vierailija
2/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ehkä vaan ihmetellee miksi se mies vaatii aina pelkkää peppuseksiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tollasella asialla vois kiristää? Mä julistaisin ylpeänä olevani homo!

Vierailija
4/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:13"]

[/quote]

Puolisollekin?

Vierailija
5/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Puolisollekin?

Vierailija
6/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:17"]

[/quote]

Puolisollekin?

[/quote]

Tietty! Ja ettisin itelleni miehen! :)

Vierailija
7/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö ihmiset tutustu partneriinsa ja heidän kaikkiin puoliinsa? Itse olen kyllä tietoinen mieheni bi-taipumuksesta. Kauheaa jos omalle puolisolleen ei voisi tuollaista kertoa. Kuinka monessa avioliitossa eletään "valheessa".

Huvittavinta kun uutisoidaan kiristyksetä, niin ihmiset puhuu vain siitä tietääkö vaimo vieläkään asiasta.

Vierailija
8/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:36"]

Huvittavinta kun uutisoidaan kiristyksetä, niin ihmiset puhuu vain siitä tietääkö vaimo vieläkään asiasta.

[/quote]

Tietysti se on kiinnostavaa koska juuri se vaimolta salaaminen aiheutti koko sotkun. Ehkä olisi kannattanut olla rehellinen alusta alkaen? Toisaalta moniko hyväksyisi puolisolleen sivusuhteen? 

Vierailija
9/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, hyvä rahasampo.

Vierailija
10/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:22"]

Oho, hyvä rahasampo.

[/quote]

Aiot kokeilla?

Vierailija
11/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilohomot on jotenkin säälittäviä.

Jos tekee mieli kikkeliä niin onko pakko pitää samalla jotain kulissivaimoa ja -perhettä?

Vierailija
12/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä syrjähypyillä kiristyksiä on harrastettu läpi historian ja tullaan harrastamaan tulevaisuudessakin. Vain pieni osa tulee julkisuuteen tai menee oikeuteen.

Vierailija
13/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:02"]

Näitä syrjähypyillä kiristyksiä on harrastettu läpi historian ja tullaan harrastamaan tulevaisuudessakin. Vain pieni osa tulee julkisuuteen tai menee oikeuteen.

[/quote]

Kyllä. Ei tässä nyt homoudesta tai edes biseksuaalisuudesta ole kyse, vaan pettämisestä ja sen peittelystä.

Vierailija
14/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä mielenkiintoinen juttu, esim. tämä:

"Törkeysastetta lisäsi myös se, että tekijä uhkasi kaataa häikäilemättömästi sekä uhrin yksityis- että yrityselämän." 

Minusta uhri on ihan itse häikäilettömästi pettämässä vaimoaan ja saa syyttää vain itseään jos valheelle rakennettu yksityiselämä kaatuu. 

Kiristäminen on toki väärin, en sitä kiellä.

Vierailija
15/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Aller Medialla kesätöissä muutama kesä sitten, ja siellä oli eräässä lehdessä päällikkö-asemassa ehta kaappihomo. Vaimo samassa lehdessä töissä ja koko talo tiesi, että mies oli täys homo mut ei vaan halunnut myöntää. Homosteli kännissä laivalla ja oma vaimo ns. tiesi mutta ei mukamas "nähnyt" mitään vaikka oli laivalla ollut mukana. Joku tälle miehelle heitti asiasta herjaa niin tämä mies uhkasi "tuohan sun uran ja järjestän potkut". Joten ymmärrän, että jotakuta voidaankin kiristää, näitä kaappihomoja on PALJON jotka haluaa pitää kulisseja yllä.

Vierailija
16/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:37"]Piilohomot on jotenkin säälittäviä.

Jos tekee mieli kikkeliä niin onko pakko pitää samalla jotain kulissivaimoa ja -perhettä?
[/quote]
mun mielestä pettäjät ylipäänsä on säälittäviä, jos tekee mieli panna muita niin miksi pitää yllä parisuhdetta?

Vierailija
17/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:52"]

Olin Aller Medialla kesätöissä muutama kesä sitten, ja siellä oli eräässä lehdessä päällikkö-asemassa ehta kaappihomo. Vaimo samassa lehdessä töissä ja koko talo tiesi, että mies oli täys homo mut ei vaan halunnut myöntää. Homosteli kännissä laivalla ja oma vaimo ns. tiesi mutta ei mukamas "nähnyt" mitään vaikka oli laivalla ollut mukana. Joku tälle miehelle heitti asiasta herjaa niin tämä mies uhkasi "tuohan sun uran ja järjestän potkut". Joten ymmärrän, että jotakuta voidaankin kiristää, näitä kaappihomoja on PALJON jotka haluaa pitää kulisseja yllä.

[/quote]

Jos se oli bi? Ja toisaalta, mitä sitten? Ei varmaan monenkaan persettä rassannut...

Vierailija
18/18 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naaah.... eihän ne tehneet muuta kuin viestitteli jutun mukaan! Kulli ei siis ollut perseessä. Toistan, Kulli ei ollut perseessä. Kunnon homoilua se on silloin kun kulli on perseessä. Näin olisi varmasti sanonut rintamaupseeri Touko Laaksonenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme