Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tein väärin miehen suhteen?

Vierailija
05.06.2015 |

Oltiin treffeiilä. Kysyin silloin mieheltä, haluaako tämä joskus lapsia. Mies sanoi että kyllä ja kysyi haluanko minä lapsia. Haluan toki, myöhemmi.

Tekstailtin eilen ja kysyin mieheltä, miksei hän vielä ole asettunut aloilleeen tai hankkinut lapsia? Mies vastasi vain että "seuraava kysymys. Miksi sinä aina olet niin vitsikäs? Mitä pelkäät?" Sanoin, että olen vain utelias, mies kuitenkin sen ikäinen että kaverinsa ovat varmasti jo tuossa vaiheessa. Mies ei vastannut enää mitään. Heitin perään, että "joku nainenko sinut tempuillaan tuollaiseksi muutti? ;)" tähänkään saamatta vastausta.

En ymmärrä. Tunnemme sen verran hyvin että kysymys ei ollut asiatonta utelua, mes tietää ettei minun biologinen kelloni tikitä ja en ole opiskelujen takia vielä lisääntymässä. Mies on siis jo yli kolmen kymmenen. Osaako joku siis kertoa logiikkaa tuon takana vai olinko jotenkin tahditon? Mies on kyllä kysynyt minultakin yksityisasioista aiemmin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että ap:n viestittely jo keskustellusta aihepiiristä meni hieman yli. Toi lapsijuttu ei muutenkaan ole aihe, joka kannattaisi tekstiviestitse selvittää.

Kuitenkin ymmärrän ap:ta siitä, että otti alunperin asian puheeksi - varsinkin jos henkilökohtaisuuksista oli jo muiden aihepiirien osalta keskusteltu. Vieroksun itse sitä ajattelua, jota täälläkin nyt hieman suositaan, että täytyisi tavata useampaan kertaan ennen kuin jostain tietyistä asioista voitaisiin puhua. Kun kyse on aikuisista ihmisistä ja treffeistä, joissa päämääränä on selvittää keskinäistä yhteensopivuutta, niin asioista pitäisi voida kyllä keskustella aidosti. Tietenkin toinen voi sanoa jos ei johonkin halua vastata, ja sitä kunnioitetaan, mutten lähtisi siitä, että jotain aiheita tulee vältellä.

Vierailija
42/49 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää mies Varsinais-Suomesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: "mikset vielä ole asettunut aloilleeen tai hankkinut lapsia?

Mies: "seuraava kysymys. Miksi sinä aina olet niin vitsikäs? Mitä pelkäät?"

AP: "olen vain utelias, olet kuitenkin sen ikäinen että kaverisi ovat varmasti jo tuossa vaiheessa."

AP: "joku nainenko sinut tempuillaan tuollaiseksi muutti? ;)"

Mikset tekstannut ihan suoraan: "Olet jo noin vanha etkä ole edes lapsia saanut aikaiseksi, etkä pysty vai etkö ole saanut naista? Sun kaveritkin on päässeet paljon pidemmälle elämässä kuin sinä, eikö edes hävetä? Joku nainenko sinusta tuollaisen viallisen on tehnyt"? -> koska noin ainakin minä lukisin sun viestit jos tuo mies olisin. Ja vielä ihmettelet miksei vastausta kuulu... Mitä ihmettä oikein odotit?

Vierailija
44/49 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap... Taidat olla aika nuori ja/tai kokematon ihmissuhteissa. Tunneälyä ei selkeästikään ole yhtään, kun et osaa lukea miehen viestistä, ettei hän halua enää puhua asiasta. Lapsiasiat ovat mielestäni niitä keskusteluja, jotka käydään hyvässä hengessä KASVOKKAIN, ei jankkaamalla tekstiviestitse. En ihmettelisi, jos mies ei enää haluaisi tavata sinua.

Vierailija
45/49 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi minulta ensitreffeillä milloin menetin neitsyyteni. Koin aiheen sopivaksi kun muutenkin menty ns. asiattomuuksiin. Ap

Vierailija
46/49 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:26"]

Mies kysyi minulta ensitreffeillä milloin menetin neitsyyteni. Koin aiheen sopivaksi kun muutenkin menty ns. asiattomuuksiin. Ap

[/quote]

Niin, haluatko sinä olla oikeassa vai suostutko myöntämään että jankutuksesi saattoi pahoittaa miehen mielen?

Sitä paitsi se, että (kerran) kysyy tuollaista on ihan eri asia kuin alkaa jankuttamaan (kyllä, sinä jankutit!!!) erittäin epäasiallisesti. Sinä vertaat miestä hänen kavereihinsa, kyseenalaistat miehen oman harkintakyvyn (koska mitä väliä sillä on mitä kaverit on tehnyt, kuvitteletko ettei mies osaa itse päättää lisääntymisestään?!) ja vielä päälle rivien välistä annat ymmärtää että hänessä on vikaa ("kuka sen vian aiheutti, joku nainenko?"). Sinänsä siis vika ei ole siinä mitä kysyit, vaan miten kysyit. Vaikka tuossa neitsyyskysymyksessä vastaavaa olisi ollut kuulustella "Miten sä niin vanhana vasta aloit seksiä harrastamaan, kai sun kaverit kuitenkin aloitti jo aiemmin? Eikun vastaa nyt, luulisi että olisi jo pikkuisen aiemmin ruvennut miehet kiinnostamaan jos on normaali teini. Vai onko sulla joku uskonnollinen tausta tai jotain, joka susta tommosen on tehnyt?". 

Vierailija
47/49 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua kiinnostaa tietää oletko jotenkin vajaa, kun et ole vielä hankkinut lapsia, nii, kerro heti. Mikset voi kertoa miksei sulla ole jo lapsia tuohon ikään mennessä? Ai haluat puhua jostain muusta, ei käy. Luulen, että joku nainen on traumatisoinut sinut. Hei mies, mikset vastaa mitään? Teinkö jotain väärin?"

Vierailija
48/49 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 08:12"]Kuka kysyy ensimmäisillä treffeillä haluaako lapsia. Huh.
[/quote]
No minä ainakin, kun 31-vuotiaana menin kiinnostavan miehen kanssa ensitreffeille. Nuorempana ei kiinnostanut tuo asia, mutta tuossa iässä kannattaa kyllä nopsaan selvittää onko tulevaisuuden haaveet samat. Mies kysyi kyllä saman minulta, lisäksi käytiin läpi muut ns. tärkeät seikat, dealbreakerit :) yhdessä ollaan oltu nyt 7vuotta ja kaksi lastakin on.

Vierailija
49/49 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei voi saada lapsia. Tai on menettänyt lapsen. Ehkä aihe on hänelle arka sillä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän