Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän lompakosta löytyi kondomi

Vierailija
05.06.2015 |

Illan tylsyydessä nappasin sohvapöydältä naisen lompakon ja aloin tarkastella sitä. Olen tonkinut sieltä ennenkin hänelle kortteja sun muuta, ja nainen sohvalla leikillään yllytti ryöstämään, joten ei ole hänelle kauhean yksityinen kapistus tuo.

No sieltähän löytyi kuitenkin kortsu. Kuulemma kaiken varalta, en voi käsittää. Aikooko hän hypätä sänkyyn tuntemattoman kanssa? Jos tulee tarve nussia kodin ulkopuolella, niin minulla on sitä varten kortsu, koska se tulee minulle. Naiskortsun ehkä ymmärtäisin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Mitä jos haluatte useammin matkan aikana harrastaa seksiä ja sinulla on vain yksi? Ja tadaa! Naiselta löytyy lompakosta toinen ja hauska voi jatkua

Vierailija
2/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin tuo kortsu mukana on periaatepäätös ja pitkään jatkunut tapa. Sellainen oli minullakin (m) pitkään, vaikka olin jo parisuhteessa. Jos naisystäväsi olisi sitä mieltä että asiaan liittyisi jotakin salattavaa niin hän ei olisi antanut sinun tonkia lompsaansa. Kortsulle voi olla käyttöä esimerkiksi jollakin hänen naisystävällään ravintolaillan päättyessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunniallisella naisella ole kondomeja.

Vierailija
4/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:14"]Ei kunniallisella naisella ole kondomeja.
[/quote]

Ei olekaan, koska he odottavat miehensä kanssa papin aamenta kunnes harrastavat seksiä ensimmäisen kerran

Vierailija
5/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:14"]Ei kunniallisella naisella ole kondomeja.
[/quote]

Ei olekaan, koska he odottavat miehensä kanssa papin aamenta kunnes harrastavat seksiä ensimmäisen kerran
[/quote]
aika horon muijan ap löytänyt

Vierailija
6/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksälläkin oli aina kortsu tai pari lompakossa, ihan vaan sen varalta jos joku kaveri tarvitsisi...

Vierailija
7/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:14"]Ei kunniallisella naisella ole kondomeja.
[/quote]

[/quote]
aika horon muijan ap löytänyt
[/quote]

Kyllä näin on. Eipä AP itsekään mitenkään kunniallinen ole jos vehjettään jakaa avioliiton ulkopuolella sekä ilman lisääntymis tarkoitusta!

Vierailija
8/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti säilyttää kortsuja lompakossa? Varsinkin miehillä kun se lompakko tuppaa olemaan siellä perstaskussa niin mukavasti hankautuu kortsu samalla puhki.

Vierailija
9/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on, koska kerran tai kaksikin on käynyt niin, että miehelläni ei olekaan ollut. Eli ihan sitä omaa miestä varten pidän...

Vierailija
10/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:17"]Mun eksälläkin oli aina kortsu tai pari lompakossa, ihan vaan sen varalta jos joku kaveri tarvitsisi...
[/quote] No tarvitsiko se *köhköh* "kaveri" sitä?

Vierailija
11/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken varalta :) 

Vierailija
12/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:17"]

Mun eksälläkin oli aina kortsu tai pari lompakossa, ihan vaan sen varalta jos joku kaveri tarvitsisi...

[/quote]

:D Toi kaveri on kyllä maailman huonoin tekosyy.

Mutta ap:lla ja naisella on ilmeisesti kortsut ehkäisynä. Epäilen kyllä provoa, koska ei kai mies kaikkia kumeja osta? Minä ostan ja säilytän meillä suurimman osan ja olen nainen.

Vierailija
13/13 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:17"]

[/quote]

Mulla oli alaikäsenä sytkäri, jos joku söpö kundi ois kysyny tulta... Mutsi vielä usko ton.:-D Kun enhän mä polta tupakkaa, ei se omaan käyttöön ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan