Missä Zinccis on? Suljetulla? Katkaisussa? Minnesotahoidossa? Vähän on ikävä
Sillä välillä leikkasi ajatus kuin nerolla, toisinaan taas ei niinkään.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies aloitti täällä naisten haukkumisella av-uransa. Siksihän hän joutuu jatkuvasti allekirjoitustaan muuttamaankin. Sinkkumies-sana on nykyään jo pois bannasta, oli varmaan vuosia bannassa tuon takia. Hänellä oli tapana palstalle tullessaan h-ri-tella naiset. Jossain vaiheessa sitten joutui siistimään tyyliään kun kaikki ketjunsa lensivät heti roskakoriin.
Sen jälkeen kun Zinc huomasi että kaikki naisten haukkuminen lentää välittömästi roskakoriin, hänen täytyi yrittää kehittää narsistinen egobuusti jostain muusta kuin naisten selkänahasta. No hän keksi sitten ruveta pätemään kokkaamisella. Samoihin aikoihin juttuihin alkoi tulla outoja tarinoita siitä kuinka hän on tulevaisuudesta ja kuinka hän tämänkin ennusti jne. Luulin että siinä taas vaan yksi tapa päteä ja saada huomiota, mutta näin jälkikäteen veikkaan että palstailu äkkiloppui psykoosiin.
Toivottavasti hankki elämän. Olisin iloinen hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa aloitusta enemmän ,kuka hän on?
Sinkkumies, noin kolmekymppinen, nimiä taisi olla sinkku, sinkkis, zinc, zinkkis, zinccis
Erikoinen tyyppi mutta selvästi älykäs ja tiesi paljon esim antiikin filosofeista ja kaikesta muusta yllättävästä.[/quote
HAH! Että oikein ÄLYKÄS?! Zinccis on itseään täynnä oleva, alko-ongelmainen mulqqu, toivottavasti ei ikinä palaa palstaa pilaamaan.
Jätkä on täysi pelle. Luuli olevansa nokkelakin, tosiasiassa juttunsa olivat perseestä 97% ajasta. Täysin turha tapaus.
*vuorottelu=huoritteli...
Vierailija kirjoitti:
Mä en varmaan koskaan sattunut kohtaamaan sinkkiksen aggressiivista puolta. Jos tosiaan haukkui ja vuorottelu naisia, niin ymmärrän miksei jotkut tykänneet hänestä. Muistan itse chilinkasvatusjutut, useat hassahtaneet viestit peräkkäin, matrixin ja jotkut ihan yllättävän fiksutkin mielipiteet.
Ei piru, en oo ees tajunnu että zinccis on kadonnu :o Sairaampia tapauksia vaan tullu tilalle
Oliko Sipilä Zincciz ja sitten joku psykopaatti myös käytti tuota samaa nimimerkkiä?
Onko Simppu muuten vielä aktiivinen?
Kyllä Zinc ihan fiksu oli mutta ei niin fiksu kuin luuli itse olevansa.
Onkohan se sama tyyppi jolla monta eri persoonaa palstalla
Pahin palstahullu on se, joka luulee harhoissaan yhtä keksimäänsä kaikiksi hulluiksi palstalla. Ja sekin vikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en varmaan koskaan sattunut kohtaamaan sinkkiksen aggressiivista puolta. Jos tosiaan haukkui ja vuorottelu naisia, niin ymmärrän miksei jotkut tykänneet hänestä. Muistan itse chilinkasvatusjutut, useat hassahtaneet viestit peräkkäin, matrixin ja jotkut ihan yllättävän fiksutkin mielipiteet.
No en tiedä onko aggressiivinen oikea sana. "Tervehti" palstalle tullessaan tekemällä mitä ho rot -tyyppisen aloituksen ja siirtyi sen jälkeen tekemään veemäisiä aloituksia naisista. Jossain vaiheessa itki sitä kun asiallisetkin aloitukset lentää roskikseen heti, mutta sellasta se on kun asiallisia on 1% aloituksista. Ei kenellekään mo del la ole aikaa seuloa helmiä kuonan seasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies, noin kolmekymppinen, nimiä taisi olla sinkku, sinkkis, zinc, zinkkis, zinccis
Erikoinen tyyppi mutta selvästi älykäs ja tiesi paljon esim antiikin filosofeista ja kaikesta muusta yllättävästä.
Ettei vaan olis zinccis itse kirjoittanut tätä itseään kehuvaa viestiä.
No juu ei todellakaan ollut missään määrin älykäs, vaan tavan tampio joka osasi googlettaa ja copy pastettaa.
Mutta kuka muistaa vielä sössön?
Siinä vasta sakee tapaus ja ne sen viimeset vietit todella hälyttäviä. Tosin aika nopeesti niiden jälkeen olikin suunta suljetulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen tyyppi mutta selvästi älykäs ja tiesi paljon esim antiikin filosofeista ja kaikesta muusta yllättävästä.
Ei hän mikään älykäs ole, uskalsi vain erottautua.
Olikohan tämä se tyyppi, joka kaiken naisvihansa keskellä kerran väitti olevansa transmies.
Ai Zinc? Tuttavuuteni häneen on aika tuore. Mutta hyvin älykäs hän on.
Ja nuori.
Ja hyvännäköinen.
En tiennyt tuosta naisten vähättelystä. Sellaista en ole huomannut viimeisen puolen vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Ai Zinc? Tuttavuuteni häneen on aika tuore. Mutta hyvin älykäs hän on.
Ja nuori.
Ja hyvännäköinen.
En tiennyt tuosta naisten vähättelystä. Sellaista en ole huomannut viimeisen puolen vuoden aikana.
Siis mistä tiedät miltä se näyttää???
Suljetulla Coletten kanssa