Oletko muuttanut kerrostalosta naapurin takia?
Minä harkitsen muuttoa, koska menee järki 20 nuorten miesten kanssa, jotka harjoittelee rauhallista elämää, eli musiikki soi yöllä jopa arki öisin ja itsellä töitä, näillä jonneilla laukaa yövieraita, ja huutopuhutaan, alkaa rassaamaan tuo kaljaremmin pitäminen, yök.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin tukia maksetaan ilman että töihin pakotetaan niin tämä örveltäminen jatkuu. Tukihanat kiinni ja porukka töihin. Jos ei työnteko kiinnosta nin kuolkoot nälkään
Kyllä työssäkäyväkin voi örveltää tai olla muuten häiriöksi. Itse olen saanut ristikseni ilta- ja yövuorolaisen, joka möykkää kotonaan siihen aikaan, kun muut haluaisivat nukkua. Toki tuommoinen köntystelijä, Hulkin ja dinosauruksen risteymä, häiritsisi päiväaikaankin, mutta yöllä kahta pahempi.
Naapurissa oli aloitteleva tuubavirtuoosi. Buuba buuba buuba eiku... buuba buuba buubaa eiku... buubabuubabuubab eiku...
Vierailija kirjoitti:
Jouduin kerran muuttamaan juuri samoista syistä.
Naapurissa parikymppisiä miehiä, ja subbarit jumputti yötä päivää.
Kunhan joskus menevät naimisiin ja saavat lapsia, niin toivon että heidän naapuriinsa muuttaa samanlaisia häiriköitä, ettei koko perhe saa nukuttua. Niin ilkeä minä olen.
Perhe-elämäkään ei välttämättä auta. Nimittäin itse jouduin omakotitalosta muuttamaan musiikkia jumputtavan naapurin vuoksi, heillä jälkikasvua.
Kyllä muutin. Omistamani kerrostaloasunto on nyt tyhjä. Meni täysin voimat ja jaksaminen siihen naapurikämpän pariskunnan biletykseen. En tiedä milloin jaksan myydä sen, mutta tuskin palaan enää siihen asuntoon. Vuorotyöläisenä arvostaisin edes joskus kunnon unia, mutta 24/7 häiriön takia en saanut edes yöllä nukkua.
Eikö nuo bilettäjätömistelijät voisi asua samassa talossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin tukia maksetaan ilman että töihin pakotetaan niin tämä örveltäminen jatkuu. Tukihanat kiinni ja porukka töihin. Jos ei työnteko kiinnosta nin kuolkoot nälkään
Kyllä työssäkäyväkin voi örveltää tai olla muuten häiriöksi. Itse olen saanut ristikseni ilta- ja yövuorolaisen, joka möykkää kotonaan siihen aikaan, kun muut haluaisivat nukkua. Toki tuommoinen köntystelijä, Hulkin ja dinosauruksen risteymä, häiritsisi päiväaikaankin, mutta yöllä kahta pahempi.
Jep, itse olen tuota miettinyt, että miten töissäkäyvät pystyvät örveltämään yötä päivää, vaikka ovatkin nuoria? Asun todella kalliissa taloyhtiössä, niin en usko että ihan työttömänä täällä pystyy vuokraa maksamaan.. Ja sitten sen örvellyksen päälle se riivatun huutopuhuminen! Pää hajoaa kyllä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muutin. Omistamani kerrostaloasunto on nyt tyhjä. Meni täysin voimat ja jaksaminen siihen naapurikämpän pariskunnan biletykseen. En tiedä milloin jaksan myydä sen, mutta tuskin palaan enää siihen asuntoon. Vuorotyöläisenä arvostaisin edes joskus kunnon unia, mutta 24/7 häiriön takia en saanut edes yöllä nukkua.
En ymmärrä miksei häädöt onnistu helpommin tällaisille, jotka rikkovat räikeästi kerta toisensa perään sääntöjä ja häiritsevät muiden elämää?
Olen. Kun seinän takana on yöt ja päivät mölyävä narkkiporukka, ei kannata kiusata itseään heidän häätöä odotellessa (jossa tässä maassa kestää vähintään 6kk).
Vierailija kirjoitti:
Vuokraa se jollekin moninkertaisesti rasittavammalle porukalle.
Just muuttamassa. Naapurini on kamala. Asunto on ollut ihan hyvä että sikäli paikkaa tulee ikävä, mutta ihanaa päästä eroon tosta. Häntä ei saatu ulos, vaikka isännöitsijä uskoikin kai mitä kerroin.
Omakotitaloasuminen ei kiinnostaisi sitten yhtään, mutta pakko se kai on vielä sellaiseen siirtyä. Joka paikassa kun tuntuu olevan omat mölyapinansa. Joskus on tuurilla saanut asua jopa vuoden tai pari suht rauhallisessa paikassa, kunnes naapurin äänimaailma on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokraa se jollekin moninkertaisesti rasittavammalle porukalle.
NO eihän tuommoinen toimi, kun muut naapurit joutuisivat sijaiskärsijöiksi.
viimekädessä osakkeenomistaja on vastuussa vuokralaistensa aiheuttamasta häiriöstä.
Lisäksi vuokralaisten räävitön käytös korreloi aika hyvin tulevan remontintarpeen kanssa.
Eli maksupuolelle jäisit loppupeleissä.
Olen nauhoittanut naapureitten zezziääniä ja laittanut Someen.
Niin ilkeä minä olen.
Kyllä. Olen juuri myymässä asuntoani sillä molemmat seinänaapurini (vuokralaiset) aivan järkyttäviä tapauksia. Toinen n. 30v töissäkäyvä huutopuhuva, bilettävä mies ja toisella puolella samanlainen pariskunta. Molemmat harrastavat tuota huutopuhumista päivittäin tunteja putkeen, varsinkin tuo mies. Hän siis kirjaimellisesti huutopuhuu (en tiedä kenelle) tosi pitkiä monologeja pitkin päivää. Pariskunta taas huutopuhuu, nainen kiljuu ja räkättää kuin harakka tunteja putkeen, hiljaisuuden alettua ja sen ulkopuolella. Yleensä heillä on arkisin ja viikonloppuisin kavereita kylässä, jotka samaa sakkia. Ostaja on asuntosijoittaja, joten toivon sydämeni pohjasta, että tähän muuttaa joku bilettäjä-vuokralainen, joka tekee näiden kahden asunnon asujien elämästä tosi tuskallista. Peukut pystyyn!
Juuri olen muuttamassa. Voi sitä onnen päivää kun muuttoauto lähtee pihasta, eikä tarvitse kuunnella tuota möykkäämistä. Ihme ölinää, pauketta ja töminää. Kurjaa, että yksikin huono naapuri saattaa pilata monen ihmisen asumisviihtyvyyden.
En, on ollut tuuria. Rivitalokämpässä sattui paljon huonompi tuuri naapurien kanssa. Kahdesti pitänyt hermostua tosissaan.
En ole muuttanut naapurien takia, mutta silloun kun muutin muista syistä, niin kokemuksesta viisastuneena muutin ylimpään kerrokseen.
En vielä mutta harkitsen. Naapurini tömistelee, pudottelee tavaroita ja siirtelee huonekaluja keskellä yötä. Kuuluu normaalin elämisen ääniin, joten ei auttanut valittaminen. Ei varmasti häiritse tahallaan, on vaan kovaääninen.
Vierailija kirjoitti:
En vielä mutta harkitsen. Naapurini tömistelee, pudottelee tavaroita ja siirtelee huonekaluja keskellä yötä. Kuuluu normaalin elämisen ääniin, joten ei auttanut valittaminen. Ei varmasti häiritse tahallaan, on vaan kovaääninen.
Ai keskellä yötä huonekalujen siirtäminen on normaalin elämän ääniä? Not.
Vierailija kirjoitti:
Just muuttamassa. Naapurini on kamala. Asunto on ollut ihan hyvä että sikäli paikkaa tulee ikävä, mutta ihanaa päästä eroon tosta. Häntä ei saatu ulos, vaikka isännöitsijä uskoikin kai mitä kerroin.
Olisiko itse osakas tai asunto sukulaisen oma?
Minä jouduin huomaamaan, että edes valitukset isännöitsijälle eivät antaneet aihetta huomautukseen. Syy: asukas on paikkakunnalla tunnetun yrittäjäsuvun poika, ihan duunari kyllä. Jos olisi ollut joku tuntematon nobody vuokralainen, uskon, että lopputulos olisi ollut toinen.
Olen. muitakin syitä, mutta naapurila suuri merkitys.