Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Moyen age kirjoitti:
Viimeistelin siskolleni tummansinisen pellavaisen keskiaika-mekon, 'surcoten'. Hyvä tuli.
Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Kuu hohtaa oranssia valoa. Tulossa elokuun "verikuu".
Aamulla kuu oli itsessään oranssi, ennen katoamistaan oranssinharmaa.
Miten voi olla, että kaupungin vammaisin kukko nukkuu minun vierelläni (ehkä 15 m). Se aloitta huutamisen yöllä, joskus ennen neljää. Sen seurauksena aktivoituu kaupungin kattava verkosto, jossa kukot eri puolia kaupunkia huutavat vuorotellen.
Tuumasin, että minun on pyydettävä kukonomistajalta apua. Mikä hänen kukoistaan on se joka huutaa? Sen on oltava sellainen, joka ei ole arvokkain. Arvokkain ei kokisi sellaista epävarmuutta että olisi öisinkin huudettava. Eikä se voisi olla vähiten arvokkainkaan, ne eivät haasta/pullistele. Se todennäköisesti olisi "keskiluokkainen"; joku, jolla on kompleksi. Hänet voisi ehkä eristää, jotta syyllinen löytyy. (Vähän enemmän kuin lockdown...)
Päätin yrittää nähdä huutajan. Ja kappas, se oli kahdesta veljeskukoista pienipyrsyöisin, ei kuitenkaan pienin kaikista kukoista. Kompleksi.
Ravistin oliivipuun oksaa. Kaksi kanaa räpisteli alas, kukko ei olisi irronnut. Hyvä, etten älynnyt yrittää napata häntä sillä siitä olisi seurannut kaamea hässäkkä.
Kukko, öiset unelmointisi arvokkaimman asemesta päättyvät pian.
Vierailija kirjoitti:
Menin töihin.
Mitä teen sellaista tänään, tein eilen ja teen huomenna mitä yksikään muu palstalainen tai ei-palstalainen tee: Olen minä. Elän minuna, ihan omaa elämääni.
Miten säästät vettä??, ennen vanhaan otettiin sade vedet käyttöön, silloin asuttiin omassa talossa siis omakotitalossa, kuka nykyään laittaa tynnyreitä tai ämpäreitä vesirännin alle tai muuten pihamaalle kun sataa. Kysyy nykyään kerrostalo asukas.??
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen sellaista tänään, tein eilen ja teen huomenna mitä yksikään muu palstalainen tai ei-palstalainen tee: Olen minä. Elän minuna, ihan omaa elämääni.
Jokainen tekee vastaavasti. Mitä sellaists teet, jota ei voi vastaavasti tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin töihin.
Minäpä olen aina töissä, joten ei tarvitse mennä.
Saunottiin pihasaunassa ja katselin, kun puoliso kaatoi kastelukannusta jääkylmää kaivovettä päälleen.
Ihan menee maantie lähellä, ei haitannut😕🙃
kaakaovanukasta mintulla ja kermavaahdolla
Ajoin mieheni kanssa tandem-pyörälenkin järvenrantaan ja takaisin.
Tänään luen Pirkkaa lepotuolissa ja täytän siitä ristikon... niksit aatelia, melkein kuin vauvapalstakin💕
Katson Pohjoismaiden pääministerien tiedotustilaisuutta Oslosta. Puolustus- ja Nato-asiaa.
Pujotan pahvinpalan avaimenperäksi.
Luovutin omaa verta ja takaisinotin sitä itseeni.
Menen ihan kohta hukuttautumaan. Tätä tuskin muut tekee tarkoituksella just tänään.
Vierailija kirjoitti:
Menen ihan kohta hukuttautumaan. Tätä tuskin muut tekee tarkoituksella just tänään.
Et kai oikeasti?
Tuskin mitään yksittäistä asiaa, mutta jos laittaa toimiani yhteen, ei varmaan kovin moni tee samoin: kirjoita ja lue suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi, rakenna tietokonetta, viljele chiliä. Kun tämän palstan jätän, päivän suomenkielen kiintiö on täynnä.
Kävin valokuvaamassa hautausmaalla, jossa en ole ennen käynyt.