Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Pistaasi jäätelöä mcdonalsi ja sohjossa koiran kaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun omalla sohvalla.
Todella uniikkia!
Pitäisikö tehdä aloitus asioista joita todennäköisesti kaikki tekevät tänään..?
Mä en ainakaan istu tänään(kään) omalla sohvalla, koska sellaista ei ole. :)
15 min. kuluttua lähden ystävieni viinivijelyksille hommiin. Kaunis, aurinkoinen päivä.
Ilmoitan pari havaintoa Tiiraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valmiudessa mennä auttamaan lehmää poikimisessa. Voi joutua vetämään vasikan pihalle.
Oletko eläinlääkäri?
Maatiloilla syntyy lehmiä lampaita hevosia yhtenään niitä autetaan synnytyksessä vain jos ei tule tavallisesti ulos ja jolla ymmärrys tietysti auttaa joskus vasikka on jo kuollut usein tukehtunut kuin ihmisvauvakin voi olla.Eläin lääkärit käy mutta ei usein ehdi syntymään tai ei tarvi.
Neulomaan kanavatyötä kissa kuvassa sininen tausta parsin neula ja lankoja. Vieressä odottaa sukkapuikot ja puseron kutominen siniset langat.
Olin toista kertaa uuden miesystäväni luona yötä, heräsin vatsa kipuun, tajusin heti että oon saanut työpaikalla vellovan noro viruksen. Juoksin vessaan, mutta mies oli siellä ovi lukossa. En kehdannut sanoa että pitää kiirettä, joten odotin oven takana vuoroani. En ehtinyt kauaa odottaa kun oksensin käsiini ja käsieni läpi päin vessan ovea. Samalla paskoin housuuni ja kuolin häpeästä. Mies tuli ulos vessasta ja oli tosi järkyttyneen näköinen kun sitä oksennusta ja kakkaa tuli edelleen. Vaihtopikkareita ei tietty ollut mukana eikä edes hammasharjaa kun oli extempore yökyläily. Mies siivosi oksennukset ja lähti hiljaisena töihin ja mä mietin että millä hitolla pääsen kotiin. Saa nähdä tuleeko kutsua kolmansille treffeille.
Olin valokuvaamassa erikoista viikunalajia, kun ohi käveli munkki mustassa kaavussaan. Hänellä oli myös musta päähine ja iso haarukka kädessään. Yritin luikkia pakoon, kiitollisena siitä että naamani ei ollut VIELÄ viikunan sotkema... Hän tervehti minua ja kyseli kaikenlaista, oli lempeä mutta nopea puheissaan. Hän on tehnyt kokonaisen keitaan, jossa kasvaa vaikka mitä... mm. 50 viikunapuuta! Hän tekee juuri sitä, mistä minä olen vain haaveillut. Sitten sain idean: antaisin hänelle viikunapuun oksia niistä lajikkeista, joiden säilymisestä olen huolissani. Hän suostui mutta esitti ehdon, että jätän hänen kuistilleen niiden puiden hedelmiä, joita ehdotan istutettavaksi. Muuten hän kuulemma repii taimet pois, ellei pidä niiden hedelmistä! HÄNELLE tulen luultavasti viemään paljon oksia, sillä maaston tuntemukseni on laaja ja makuni pettämätön.
Parantelen sädehoidossa saamiani ihovaurioita Ceradermilla ja Bepanthenilla sekä tuskailen hoidon aiheuttamaa kurkkukipua yrittäen hoitaa sitä Oxynormilla + Panacodilla..... Tuskaa. Puhdasta tuskaa....
Makoilen sängyllä ja selaan nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Olin valokuvaamassa erikoista viikunalajia, kun ohi käveli munkki mustassa kaavussaan. Hänellä oli myös musta päähine ja iso haarukka kädessään. Yritin luikkia pakoon, kiitollisena siitä että naamani ei ollut VIELÄ viikunan sotkema... Hän tervehti minua ja kyseli kaikenlaista, oli lempeä mutta nopea puheissaan. Hän on tehnyt kokonaisen keitaan, jossa kasvaa vaikka mitä... mm. 50 viikunapuuta! Hän tekee juuri sitä, mistä minä olen vain haaveillut. Sitten sain idean: antaisin hänelle viikunapuun oksia niistä lajikkeista, joiden säilymisestä olen huolissani. Hän suostui mutta esitti ehdon, että jätän hänen kuistilleen niiden puiden hedelmiä, joita ehdotan istutettavaksi. Muuten hän kuulemma repii taimet pois, ellei pidä niiden hedelmistä! HÄNELLE tulen luultavasti viemään paljon oksia, sillä maaston tuntemukseni on laaja ja makuni pettämätön.
Ja seuraavaksi jouduin jonkun hullun nuorenmiehen pahoinpitelemäksi. Hänen kaverinsakin tuli siihen ja he yrittivät vangita minut hyvin aggressiivisesti. Sain tällin huuleen,naarmun kaulaan ja kuhmun polveen. Pääsin pois, kun lähistöllä olevat miehet alkoivat karjumaan puolestani, "päästäkää hänet vapaaksi!"
Vierailija kirjoitti:
Kävin ulkohuussissa paskalla.
Et ainakaan ainut.
Hampurilaisia. Puolivalmiita, hesen kastiketta, juustoa, jne. Käytössä paahdin ja pannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraavaksi jouduin jonkun hullun nuorenmiehen pahoinpitelemäksi. Hänen kaverinsakin tuli siihen ja he yrittivät vangita minut hyvin aggressiivisesti. Sain tällin huuleen,naarmun kaulaan ja kuhmun polveen. Pääsin pois, kun lähistöllä olevat miehet alkoivat karjumaan puolestani, "päästäkää hänet vapaaksi!"
Istun hiekkarannalla ja katselin Athos-vuorta auringonlaskussa. UPEA!
Heräsin Oulusta vaikka asun Helsingissä.
Rakastelen poikaystäväni kanssa, kunhan muksut on saatu unille.