Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?

Vierailija
30.01.2022 |

?

Kommentit (1230)

Vierailija
301/1230 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelen ihanan tätini kanssa hellästi.

Vierailija
302/1230 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lumitöitä. Ehheheh, huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1230 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istun omalla sohvalla.

Todella uniikkia!

Pitäisikö tehdä aloitus asioista joita todennäköisesti kaikki tekevät tänään..?

Vierailija
304/1230 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaterian ruuaksi 😄 Alkoi vaan tehdä mieli jouluruokaa. No kinkku korvataan porsaan fileellä, mutta laatikot kyllä on.

Vierailija
305/1230 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin mitä maalaisin sellaista, että en tuota ainakaan lisää ongelmajätettä... Näin ollen kirjoitin seuraavan viestin ja idean tähän tekstiin sain täältä ketjusta: Vitriinikirjahyllyt, pianot, kangaspuut... Joskus kalliita nyt ongelmajätettä:

Harrastelijamaalari! Mitä teet tekemillesi maalauksille, joille ei ole mitään säilytyspaikkaa tai selvää tarvetta? Miksi maalaat? 

Mitä tekisin kaiken maailman maalausteni kanssa? Ne ovat tällä hetkellä rullalla eikä ole mitään näyttelyitä tiedossa, mutta vievät hirveästi tilaa kämpässä... ei siis ole edes ateljeetilaa missään... 

Miksi minä siis maalaan kun se tuottaa vain epämääräisen määrän roskamaalauksia ja -piirustuksia??? Haluan kuitenkin maalata kehittyäkseni paremmaksi 'taulumaalariksi'... Toisaalta ajattelen, että maailma on niin täynnä roskamaalauksia, että yhtään ainuttakaan ei kannata tehdä tänne lisää... Vain sellaiset maalaukset ovat arvokkaita, jotka panevat ihmisen rauhoittumaan ja antaa hyvän mielen katsojalle... ja toimii jonkun huoneen sisustuselementtinä... ehkäpä pirteänä väripilkkuna... 

Tämän ongelmani ratkaisuksi olen tullut siihen tulokseen, että haluaisin ihmisiltä kuvia, joista haluaisivat taulun, joka toimisi sisustuselementtinä heidän kodissaan... pitäisi saada kolmen suosikkivärin ehdotuskin heiltä eli lempivärejä ja värejä, jotka sopivat kotinsa sisustukseen... 

Haluaisin myös tehdä jonkinlaisia perhemuotokuvia eli kuvia, joissa useita perheenjäseniä tai ystäviä, jotka ovat kuvistani tunnistettavissa... vaikka eivät ole mitään valokuvatyyppisiä muotokuvia... 

Kaikki tämän maalaushomman ja -harrastuksen tulosko menee sitten roskikseen kun aika minut jättää... Jotain hyviä ehdotuksia, mitä tehdä tämmöiselle piirustus- ja maalausharrastuksesta tuleville töille??? Olen dokumentoinut tekeleitäni, mutta sekin on sattumapeliä... eli riski, että lopulta päätyy kaatopaikalle...

Olen siis kovin tietoinen siitä, että mitään täyttä roskaa ei tänne maapallolle voi tuottaa enempää pyörimään ihmisten pieniin kotitiloihin... tästä syystä yritän myös dokumentoida kaiken minkä teen ja samalla tehdä oman oppimisprosessini ainakin itselleni mielenkiintoisemmaksi...  

Miten saisin ihmiset lähettämään minulle kuvia piirustusten- ja maalausten harjoitusmateriaaliksi... toisinaan joku harrastajamaalarikin tuottaa arvokaita töitä... Teet suuren määrän töitä ja joku niistä on sattumalta mielenkiintoinen ja hyvä... mutta tämmöinen on pelkkää sattumapeliä... en tykkää yhtään...

Haluaisitko itsellesi taulun omasta motiivistasi, jonka tekemiseen itsekin siis osallistut ainakin jonkin verran??? Minä tekisin - yrittäisin tehdä - ihan ILMAISEKSI... vain mieluiset työt saavat jäädä elämään tänne maapallolle - muut menkööt roskikseen!!! Ja ihan hirveetä jos roskikseen pantavat jutut ovat vielä ongelmajätettäkin???

paintersgallery.blogspot.com / artworkbyig.blogspot.com 

Terveisin, 

Hullu maalariyrittäjä

P.S. Allekirjoitan näin niin ei kenenkään tarvitse huutaa, että olet jättänyt lääkesienet ottamatta... 

Vierailija
306/1230 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön munaa vasaralla

Vierailija
307/1230 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patakukkoa muikuista.

Vierailija
308/1230 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoita tänne mitään negatiivistä

Vierailija
309/1230 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin ruuaksi madetta.

Vierailija
310/1230 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huonosti käy, niin soitan yövuorossa ambulanssia itsemurhaa yrittäneelle alaikäiselle. Riski on todellinen.

Vierailija
311/1230 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen omaa raanumallia. Etsin nettikauppaa, josta voisin tilata siihen tarvikkeita.

.

Vierailija
312/1230 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan anaaliseksiä

Vierailija
313/1230 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn tämän asunnon vessassa asioilla.

Vierailija
314/1230 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden sitomaan kangaspuun polkusia

Vierailija
315/1230 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mainostan jollakin tavalla blogiani, mutta sitä voi moni muukin tehdä omalleen...

Mutta minä laitoin sinne aika paljon UUSIA KUVIA harjoitustöistäni tai jostain kokeilustani ja sitä ei varmaan kukaan muu ole tehnyt.

Nimimerkki:

paintersgallery.blogspot.com

https://www.vauva.fi/keskustelu/4507431/olenko-pahkahullu-kun-aion-koht…

Vierailija
316/1230 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun läpi koulutunnin.

Vierailija
317/1230 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson sarjoja ja chillailen

Vierailija
318/1230 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen istumaan kahvilaan, meren äärelle, - ulkona +24°c ja kirkas aurinko helottaa siniseltä taivaalta. Tilaan cappucinon ja ihanan leivoksen. Teen tilaukseni ranskaksi.

Vierailija
319/1230 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaksi päivää sitten tekemiäni amerikkalaisia pannukakkua mustikoitten, vaahterasiirapin ja jäätelön kanssa.

Vierailija
320/1230 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi