Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Laitan lugesteronin ”alakertaan” ennen nukkumaan menoa… piinapäivät menossa 😔
Hain minun nimelleni osoitetun lähetyksen postista.
Kaivelen omia muniani, ei tuu muut palstalaiset sitä tekemään.
Järjestän siskoni hautajaisia.
Opiskelen venäjän kielen verbioppia.
Kävin työhaastattelu saa ja sain työpaikan. 11 kk työttömyyttä takana ja lopulta osui.
Vierailija kirjoitti:
Kävin työhaastattelu saa ja sain työpaikan. 11 kk työttömyyttä takana ja lopulta osui.
Sydämestäni onnittelen!
Avustin miestäni siivouksessa verstaalla. Turhat pulikat ja kuivuneet maalit yms. veks. Lopuksi hän imuroi ja minä lähdin tekemään meille palkkioksi pitsaa. Nyt taas kelpaa sotkea. :)
Opiskelen yhden kiinan sanan päivässä.
On kielitaidosta harmiakin. Vein viime yönä roskat. Pelastustielläni oli Viron kilvissä oleva pikkuauto. Pelkääjän puolelta tuulilasi oli rikki. Kuskina nuokkui pipopäinen mies. Oli yhdeksän astetta kylmän puolella enkä tiennyt, oliko tappaja vielä lähistöllä. Kahden vironkielisen herättelyn ja yhden venäjänkielisen "dan" ja kahden hätäpuhelun jälkeen viranomaiset kuskasivat löytöni jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Kaivelen omia muniani, ei tuu muut palstalaiset sitä tekemään.
Pakkanen vähän nipistelee sieltä niin et ole ainoa. Pistely saa sellaisen kutiavan tunteen sinne.
Soitan vanhemmille heidän lapsista tehdyistä lastensuojeluilmoituksista. Yritän saada huoltoriitavanhempia tulemaan toistensa kanssa toimeen.
Etsin tinderistä naista tosimielellä.
Olen menossa hampaan poistoon. Jännittää.
Kostan naapurille isäni kiusaamisen, jonka sain tietooni ennen isän kuolemaa. Isäni oli henkisesti äärimmäisen vahva, mutta fyysiseltä kooltaan pieni.
Nyt osat on vaihtuneet naapuri iän heikentämä ja minä kiehun kiukkua.
Lueskelin englannin kielellä Tudor-ajan naisista.