Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitteko neljännelle osapuolelle?

Vierailija
04.06.2015 |

Jos teillä olisi ollut pitkän avioliiton ulkopuolinen suhde, olisitte jääneet siitä kiinni omalle puolisollenne, lopettaneet sivusuhteen ja yrittäneet korjata liittonne, mutta suhteen toinen osapuoli olisikin selvinnyt tilanteesta kuin koira veräjästä. Kertoisitteko hänen puolisolleen myös?

Miksi? Miksi ette?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kukin hoitakoon asiansa itse.
t. Petetty ja eronnut

Vierailija
2/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut miettimään tätä ulkopuolisen vinkkelistä, kun ystävättäreni ihastui tahollaan naimisissa olevaan mieheen. Lyhyt, parin päivän mittainen suhde melkein tuhosi lopullisesti hänen oman perheensä ja sekä ystävätär, että hänen aviomiehensä sairastuivat keskivaikeaan masennukseen. Samaan aikaan tämä suhteessa osallisena ollut mies on jatkanut elämäänsä "onnellisena" ja hän on kuitenkin ollut se aloitteellinen osapuoli, ja kaikenlisäksi tämä ei ole ollut hänen ainoa hairahduksensa. Olen niin vihainen ystäväni puolesta, että mietin, kannattaisiko miehen kulissit pamauttaa paskaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, AV-mammat pelko persiissä, että tuleeko kohta viestiä. ;)

Vierailija
4/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Mutta en kostaakseni sille toiselle osapuolelle, vaan siksi, että hänen puolisollaan on oikeus tietää.

Vierailija
5/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetyille kuuluu kertoa!!!!! Hyi helv.... miksi ei ymmärretä sitä, että monikaan ei pettäisi, jos kiinni jäämisen riski olisi paljon suurempi. Ja se olisi, jos kaikki kertoisivat saadessaan tietää. 

Vierailija
6/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:08"]

Olen joutunut miettimään tätä ulkopuolisen vinkkelistä, kun ystävättäreni ihastui tahollaan naimisissa olevaan mieheen. Lyhyt, parin päivän mittainen suhde melkein tuhosi lopullisesti hänen oman perheensä ja sekä ystävätär, että hänen aviomiehensä sairastuivat keskivaikeaan masennukseen. Samaan aikaan tämä suhteessa osallisena ollut mies on jatkanut elämäänsä "onnellisena" ja hän on kuitenkin ollut se aloitteellinen osapuoli, ja kaikenlisäksi tämä ei ole ollut hänen ainoa hairahduksensa. Olen niin vihainen ystäväni puolesta, että mietin, kannattaisiko miehen kulissit pamauttaa paskaksi. 

[/quote]

Ystävättäresi huoraa ja pilaa perheensä ja sinun mielestä kaikki sen toisen osapuolen syytä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi