Onko teillä "oudon" ikäisiä sukulaisia?
Kommentit (90)
Mulla on tuttava, joka tuli 29-vuotiaana isotädiksi.
Ja teinini luokkakaveri on hänen kumminsa sisko.
Mummoni on 58-vuotias, itse olen 28-vuotias. Mummollani on myös 17-vuotias tytär. Äitini nuorin lapsi on nelivuotias.
Papallani on minun ikäinen poika. Eli pappa sai äidin ollessaan vaan 19 ja tuon pojan ollessaan 48.
Ai niin, mummoni 18-vuotias lapsi on naimisissa 40-vuotiaan serkkunsa kanssa ja heillä on yhteinen lapsi uunissa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:54"]Tyttöystäväni äiti on 34v.
m36
[/quote]toivottavasti on ollut teiniäiti
Tätini on 17, minä olen 23. Pitää lähtä tädille baariseuraksi ens viikonloppuna kun täti täyttää 18.
Minulla on kolme itseäni nuorempaa tätiä/setää. Vaari aloitti toisen kierroksen vanhemmalla iällä.
Joku saattaa nyt tunnistaa, mutta menkööt! Eli olen itse 25 ja enoni syntyi keväällä.
Itse olen 38, enoni on 27, serkkuni ovat 4&2.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:53"]Papallani on minun ikäinen poika. Eli pappa sai äidin ollessaan vaan 19 ja tuon pojan ollessaan 48.
[/quote]
Pane sitä.
Oon meinannu vahingossa lähtä baarista oman setäni matkaan. Ollaan siis samaa ikäluokkaa, eikä oltu tavattu ku lapsena viimeksi. Onneksi juteltiin pitkään niin siinä asia selvis.
True story.
Mieheni on serkkuni, joka on vanhempi kuin isäni, joka taas on nuorempi kuin velipuoleni.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:01"]Mieheni on serkkuni, joka on vanhempi kuin isäni, joka taas on nuorempi kuin velipuoleni.
[/quote]
Olet naimissa serkkusi kanssa? Siis setäsi/tätisi/enosi lapsen kanssa? Huhhuh.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:58"]Joku saattaa nyt tunnistaa, mutta menkööt! Eli olen itse 25 ja enoni syntyi keväällä.
[/quote]
Äitisi veli siis? Mummosi synnytti? Mummo iältään?
Kummityttöni on minua 2v nuorempi. Hänet kastettiin vasta aikuisiällä.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:01"]Mieheni on serkkuni, joka on vanhempi kuin isäni, joka taas on nuorempi kuin velipuoleni. [/quote] Olet naimissa serkkusi kanssa? Siis setäsi/tätisi/enosi lapsen kanssa? Huhhuh.
[/quote]
Mitä ihmeellistä siinä on? Emme kai kelpaa kenellekään ulkopuolisille, käytännössä koko suku on mielenterveyssyistä eläkkeellä.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:54"]Tyttöystäväni äiti on 34v. m36 [/quote]toivottavasti on ollut teiniäiti
[/quote]
Kyllä, 17v synnytti tyttären ja nyt tytär samanikäisenä raskaana mulle :)
m36
Minun isovanhempani ovat samanikäisiä mieheni vanhempien kanssa. Vaikka mieheni kanssa olemmekin melkein samaa vuosimallia.