Olen ihan järkyttävä babyface :(
Enkä edes sellaisella söpöllä tavalla, näytän muuten vaan hirveän lapselliselta.
Huomasin tämän kun värjäsin tummat hiukset vaaleaksi. Järkytyin kun tajusin että näytän edelleen ihan samalta kuin 14-vuotiaana.
Meikkaaminenkaan ei auta, koska kevyellä meikillä näytän edelleen ihan lapselta ja yhtään voimakkaampi meikki ei sovi minulle ollenkaan.
Olisi kiva jos minuakin kutsuttaisiin joskus kauniiksi, eikä aina vaan "hirmuisen söpöksi". :D
Millaisellahan tyylillä tästä lapsekkuudesta pääsisi eroon? Olen huomannut että pitkät hiukset vain pahentavat efektiä. Samoin ilmeisesti tämä vaalea.
Olen 23-vuotias, eikä tämä nyt niin hirveästi haittaa, mutta on ärsyttävää kun joissain paikoissa minua varmaan oikeasti epäillään väärien paperien käytöstä. Samoin harva mies tuntuu tykkäävän söpöistä tytöistä.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:02"]Enkä edes sellaisella söpöllä tavalla, näytän muuten vaan hirveän lapselliselta.
Huomasin tämän kun värjäsin tummat hiukset vaaleaksi. Järkytyin kun tajusin että näytän edelleen ihan samalta kuin 14-vuotiaana.
Meikkaaminenkaan ei auta, koska kevyellä meikillä näytän edelleen ihan lapselta ja yhtään voimakkaampi meikki ei sovi minulle ollenkaan.
Olisi kiva jos minuakin kutsuttaisiin joskus kauniiksi, eikä aina vaan "hirmuisen söpöksi". :D
Millaisellahan tyylillä tästä lapsekkuudesta pääsisi eroon? Olen huomannut että pitkät hiukset vain pahentavat efektiä. Samoin ilmeisesti tämä vaalea.
Olen 23-vuotias, eikä tämä nyt niin hirveästi haittaa, mutta on ärsyttävää kun joissain paikoissa minua varmaan oikeasti epäillään väärien paperien käytöstä. Samoin harva mies tuntuu tykkäävän söpöistä tytöistä.
[/quote]23 vuotias todellakin on aivan lapsi vielä. Ja näyttävätkin lapsilta. Nou hätä siis.
Terkuin monen äiti 29v jolta kysytään paperit kaupassa vieläkin.
Mulla oli sama juttu johonki 27 vuotiaaksi asti kunnes jotain ihan hirveetä tapahtu mun elämässä jonka vuoksi kuljin naama rutussa surusta noin vuoden. Tämä aiheutti sen että vuoden aikana vanhenin kasvoista monia vuosia. Nyt olen 31 vuotias ja näytän kasvoista ikäistäni vanhemmalta. :( Järkyttävää mutta minkäs teet
Aloittajalla on varmasti ihan aito babyface ongelma en epäile, mutta itse tunnen erään vesipään joka kutsuu itseään babyfaceksi ja taggaa Instassa häshtägilla babyface itsensä, vaikka naisella on jopa normaalia suurempi pää ja on muutenkin mallia large. Jotenkin vaan vaivaannuttava olo tulee, kun hän usein jopa sanoo että hän on tällainen babyface ja miten hän ei tarvitse edes meikkiä kun kukaan ei kuitenkaan usko että hän on jo 28v.. en tiedä onko sillä pienentävä peili kotona vai miten se voi nähdä itsensä babyfacena.. varmaan se kun kysytään papereita niin saa jotkut kuvittelemaan että on lapsen näköinen, vaikka ei se aina siitä kerro.
Tietty babyfacehan se on tämäkin. http://pavc.no.sapo.pt/Users/PAVC-BabyFace04.jpg
Niin, pyöreä/pullea naama ei suoraan tee kenestäkään babyfacea... Mulle sanottiin jopa silmistä, että sulla on sellainen avoin, viaton katse. Kuten lapsella.
Uusi ura huumekuriirina? :D
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:19"]Sama täällä! Olen 27-vuotias mutta lyhyt ja pienikokoinen. Parhaita babyfacestani johtuneita juttuja oli ehdottomasti se, kun joku imurikauppias tuli oven taakse ja kysyi onko äiti tai isä paikalla. Myös työpaikalla on luultu kesätyöntekijäksi vaikka olen ollut vakkari jo viitisen vuotta (kaupan ala).
[/quote]
Mun miehelle käyny sama. :D Jehovat ovella: oisko äitiä tai isää kotona? Mies: ei ole mutta tytär on päiväunilla, käviskö hän? (Mies oli 30!) :D
Kyllähän Tuksukin mainostaa itseään babyfacena, vaikka on ihan kamala rupsahtanut naama.. Aito babyface on sellainen, että ihokin näyttää pehmeältä ja sileältä. Uskon ap:n olevan tällainen. Eikös sinun kannattaisi olla tyytyväinen, koska olet nuorekkaan näköinen ja monet haikailevat nuorekkuutta.
Odotapa kun olet nelikymppinen ex-babyface... Mä olen meinaan. Naaman pyöreys ei ole kadonnut minnekään, mutta ne ennen söpöt pullero-vauvanposket on alkaneet roikkua bulldog-leukaperinä. Äyh. No eipä enää kysellä kyllä papereita kuten vielä 5 vuotta sitten :D
Minä ainakin miehenä tykkään suunnattomasti oikeista babyfacenaisista, ovat sekä söpöjä että kauniita. Hyvää jatkoa sinulle ja muille vastaaville, nauttikaa kun voitte, sekin aika koittaa jolloin kaipaatte sitä babyfaceutta.
Minä olen 38 ja töissä joku asiakas kysyi olenko tet-jaksolla. Kesti jonkun aikaa että muistin mikä se on.
Ja kukaan ei ota sinua vakavasti, koska näytät kakaralta.
Tuttua on.
Sama täällä! Olen 27-vuotias mutta lyhyt ja pienikokoinen. Parhaita babyfacestani johtuneita juttuja oli ehdottomasti se, kun joku imurikauppias tuli oven taakse ja kysyi onko äiti tai isä paikalla. Myös työpaikalla on luultu kesätyöntekijäksi vaikka olen ollut vakkari jo viitisen vuotta (kaupan ala).
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:19"]
Sama täällä! Olen 27-vuotias mutta lyhyt ja pienikokoinen. Parhaita babyfacestani johtuneita juttuja oli ehdottomasti se, kun joku imurikauppias tuli oven taakse ja kysyi onko äiti tai isä paikalla. Myös työpaikalla on luultu kesätyöntekijäksi vaikka olen ollut vakkari jo viitisen vuotta (kaupan ala).
[/quote]
Minä olin joskus tuuraamassa esikoulun puolella (esikoulu samassa rakennuksessa kuin ala- ja yläaste). Olin kävelemässä kopiohuoneeseen ja joku opettajista pysäytti minut ja alkoi tivaamaan, että eikös minun pitäisi olla tunnilla. :D
ap
Sama täällä, mun mies onneksi tykkää musta. Poke on baarissa epäillyt, että mulla on jonkun toisen passi, kun en ollut meikannut, onneksi baarin henkilökunta todisti minut entiseksi kanta-asiakkaaksi.
Vahva meikki on vähän laaja käsite. Vahva silmämeikki ei välttämättä kaikille tosiaan sovikaan, mutta ei tarvitsekään sopia. Omaam itsekin pyöreät kasvot, ja muistan saman kun vaalensin itse hiukseni joitain vuosia sitten. Näytin tosiaan ylä-aste ikäiseltä, ja meni kova hiustenvärjäysprosessi hukkaan kun palasin tummaan väriin ja opettelin varjostamaan kasvot. Kirjota youtubeen contouring for round face ja löydät varmasti paljon kaikkea kivaa mistä voi olla hyötyä :)
Täällä parraton 32v mies ja näytän melkein 10 vuotta nuoremmalta mitä ihmiset sanoneet. Harva nainen tuntuu tykkäävän babyface miehistä ilman partaa. Onneksi olen pitkä mutta ahdistaa kun naiset katsoo teinipoikana miehen sijaan. Koita siinä sitten olla itsevarmana
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole lähinnä hyvä asia. Ainakin naisella.
-Mies XX
No ei ole hyvä asia naisella.
Vierailija kirjoitti:
Täällä parraton 32v mies ja näytän melkein 10 vuotta nuoremmalta mitä ihmiset sanoneet. Harva nainen tuntuu tykkäävän babyface miehistä ilman partaa. Onneksi olen pitkä mutta ahdistaa kun naiset katsoo teinipoikana miehen sijaan. Koita siinä sitten olla itsevarmana
Olen kolmekymppinen nainen ja tykkään paljon enemmän siitä kun miehellä ei ole partaa tai viiksiä.
Eiköhän tuo ole lähinnä hyvä asia. Ainakin naisella.
-Mies XX