Jumalaan uskovat
Millähän hemmetin syyllä Jumala oikeuttaa sen että minä menetin lapseni jo neljättä kertaa (3 keskenmenoa, yksi kohtukuolema) Menee hermot siihen kun uskovat tuttavat ovat vain sitä mieltä että "Jumalalla on sun kohdalle suurempia suunnitelmia" tai "Jumala halusi nyt vaan sen(kin) vauvan luoksensa" En minä hitto soikoon halua muita suunnitelmia kohdalleni, haluaisin vaan oman lapsen ihanan mieheni kanssa. Ja Jumala vois kiitos vaan lopettaa sen minun vauvojen kuskaamisen luoksensa.
Ja nälkää ja väkivaltaa kokevista ihmisistä, erityisesti lapsista, en jaksa alkaa kunnolla edes puhumaan. En vaan ymmärrä miten Jumala voi sallia sen jos hänen kerta pitäisi olla niin hyvä ja mahtava. Aikas pissapäältä kyllä juuri nyt vaikuttaa.
Itse en jaksa enää uskoa kunnolla. Oikeastaan aika vapauttava olo!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:53"]Koska olet paha ihminen joka ei usko jumalaan
[/quote]
:D Haha, mitenkäs minä olen sitten saanut kolme tervettä lasta pukerrettua maailmaan vaikka päivääkään en ole Jumalaan uskonu?
[/quote]Luulet olevasi uskoton, mutta kuolinvuoteella huudat kummasti hoosiannaa
[/quote]
Vakuutan sulle etten huuda :)
[/quote] Vielä sinä hymyilet, mutta aikasi koittaa joulukuussa 2023.
T.Selvänäkijä
[/quote]
:DDDD Jännityksellä jään oottamaan.