Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RIPPI LEIRILLÄ OLI HIRVEÄÄ JA TYLSÄÄ!

Vierailija
04.06.2015 |

En ymmärrä miten jollaan voi olla hauskaa sielä. T.15v

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut siis mikään koti-ikävä, mutta halusin vain pois sieltä. Olin siis 2014 kesänä. Ja nyt kohta täytän 16v. T.ap

Vierailija
2/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssanat ensin kuntoon. Sitten vasta muu maailma ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsillä ihmisillä nyt on tylsää missä vaan.

Vierailija
4/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaikkiin paikkoihin sitä pitää ängetä "peinteen" nimissä. Oliko saatujen lahjojen värtti?

Vierailija
5/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOISIKO RIPPILEIRILLÄ OLLA KIINNOSTAVAMPAA?

Vierailija
6/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kivaa. En tuntenut ketään etukäteen, mutta nähdään yhä.

Vierailija
7/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, mikä siinä on niin hauskaa, kun monet nuoret pitävät siintä. Mä ainakin tylsistyin ja halusin pois . T.ap

Vierailija
8/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa oli. Olisin halunnut jättää käymättä, mutta vanhemmat pakotti. Pelkkiä huonoja muistoja, onneksi ei ikinä enää!
T. 22 v

Vierailija
9/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää siellä oli viimeistä iltaa lukuun ottamatta.

Vierailija
10/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Omallakin rippileirilläni oli hirveää ja tylsää. Jouduin eri leirille kuin kaverit ja kaikki muut leirillä tunsivat toisensa jo valmiiksi, joten jäin ulkopuoliseksi. Päivät aivopesua ja illat yksin hengailua. Mutta pakko oli mennä, kiitos vanhemmat...

Vierailija
11/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:06"]Mä en ymmärrä, mikä siinä on niin hauskaa, kun monet nuoret pitävät siintä. Mä ainakin tylsistyin ja halusin pois . T.ap
[/quote] meillä oli niin hyvä ryhmähenki. Ja siksi hauskaa edelleenkin milloin vain tavataan. Tehtiin myöa useampi retki, opetusjakso oli jo ennen leiriä. Oltiin virossa.

Vierailija
12/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin aikoinaan päiväriparin muiden sosiaalisesti rajoittuneiden kanssa. Asuin viiden minsan kävelyn päässä siitä kirkosta, missä se pidettiin ja se oli vieläpä hiihtolomalla niin ei tarvinnut kesää tuhlata.

en olisi muuten mennyt, mutta mummo lupasi lahjaksi kannettavan. Silloin vuonna 2006 ne oli vähän kalliimpia kuin nykyään niin se oli aika hyvä houkute.

itse ripari oli täyttä paskaa. Kun piti pikkuryhmissä keskustella raamatusta, kukaan ei sanonut mitään ja isonenkin puhui vähän huonosti suomea eikä saanut meistä mitään irti. En löytänyt Jeesusta sillä reissulla eikä ole kyllä vieläkään tullut vastaan. Kannettavakin sanoi itsensä irti aikoja sitten...

Vierailija
13/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:36"]Mä kävin aikoinaan päiväriparin muiden sosiaalisesti rajoittuneiden kanssa. Asuin viiden minsan kävelyn päässä siitä kirkosta, missä se pidettiin ja se oli vieläpä hiihtolomalla niin ei tarvinnut kesää tuhlata.

en olisi muuten mennyt, mutta mummo lupasi lahjaksi kannettavan. Silloin vuonna 2006 ne oli vähän kalliimpia kuin nykyään niin se oli aika hyvä houkute.

itse ripari oli täyttä paskaa. Kun piti pikkuryhmissä keskustella raamatusta, kukaan ei sanonut mitään ja isonenkin puhui vähän huonosti suomea eikä saanut meistä mitään irti. En löytänyt Jeesusta sillä reissulla eikä ole kyllä vieläkään tullut vastaan. Kannettavakin sanoi itsensä irti aikoja sitten...
[/quote]noilla päiväkouluilla se onkin vain uskonnonopetusta.

Vierailija
14/14 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tylsäähän se oli. Odotin, että riparilla saisin lisää uusia kavereita, mutta päädyinkin sellaiselle riparille mistä tunsin jo kaikki. Tämä voi olla ihan hyväkin asia, mutta suurin osa tuosta porukasta oli sellaista, joiden seura ei oikein kiinnostanut. Onneksi samalla leirillä oli se omakin kaveriporukka, nin valitettiin sitten yhdessä tylsyyttä. Tietty siellä riparilla oli kivojakin hetkiä, mutta koin että suurin osa ajasta oli pakonomaista tekemistä ja mukamas hauskanpitoa. Kaikkea kontroilloitiin, ei saanut käyttää kännykkää, meiän riparilla oli vierailut kielletty eikä ulkona sanut liikkua ilman, että kokoajan vahdittiin. Leirikeskus oli viellä kaukana kaikesta, keskellä maaseutua. Huvittaa, kun tällä hetkellä opiskelen teologisessa ja moni opiskelukaveri menee tietysti vapaaehtoisesti kesätöihin noille leireille :D