Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40% leikkaus sosiaalutuesta

Vierailija
04.06.2015 |

En ymmärrä miksi työttömiä kahdehditaan sillä tuilla en eläisi dyykkaamista. Saan alle 300 euroa kuussa sossusta koska kieltäytynyt näistä orjatöistä josta saa 9e/päivä. Sossuhan leikkaa sen 40% mikäli ei suostu orjaksi. Itse mieluummin dyykkaan ruuat kun rupeisin ilmaseks töitä tekeee. Että helvetin vaikeeta elämä on tuilla. Helppo ulista tukien suuruudesta mutta te työssäkäyvät kermaperseet ette kestäisi päivääkään mun elämää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:48"]

En ymmärrä miksi työttömiä kahdehditaan sillä tuilla en eläisi dyykkaamista. Saan alle 300 euroa kuussa sossusta koska kieltäytynyt näistä orjatöistä josta saa 9e/päivä. Sossuhan leikkaa sen 40% mikäli ei suostu orjaksi. Itse mieluummin dyykkaan ruuat kun rupeisin ilmaseks töitä tekeee. Että helvetin vaikeeta elämä on tuilla. Helppo ulista tukien suuruudesta mutta te työssäkäyvät kermaperseet ette kestäisi päivääkään mun elämää.

[/quote]

Haetko aktiivisesti töitä? Aktiivisesti tarkoittaa siis a)useampia työhakemuksia ja puhelinsoittoja viikossa ja b) haet muitakin kuin oman alan hommia, kaikkkea mihin fyysisesti pystyisit (kassatyö, myynti, varastointi yms)

Jos vastaus molempiin kyllä, olen pahoillani tilanteestasi.  Jos ei, voit katsoa peiliin.
[/quote]
En hae töitä. Saanut siitä tarpeeksi kun vastaus on aina EI.
[/quote]

Niin, ap on tällainen elämäntapatyötön, joka pitää itseään kyllä ihan saatanan pätevänä, vaikka onkin viimeksi ollut töissä joskus kymmenen vuotta sitten. Palkan pitäis olla hyvä, työsuhteen vakituinen kämpän vierestä ja jonkun hakea kotoa töihin. Kun nää ehdot ei toteudu on yhteiskunta paska ja ei tarvii suostua mihinkään. Viinaa, tupakkaa ja aikaa kuluu mutta mitään ei tapahdu kuin ruikutusta. Sun kaltaisten takia meitä aktiivisia työttömiäkin mollataan.

Vierailija
22/28 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:11"]

Mutta mitä tekee sss hallitus? Kyykytetään työttömiä, sairaita, opiskelijoita sekä eläkeläisiä. Nuo kansanedustajat pitäis laittaa linnaan törkeästä petoksesta. Valehteli kansalle törkeästi vaalilupauksissaan. ap

[/quote]Totta! etenkin perussuomalaiset, tämä oli heidän eka kertansa kun pääsivät hallitukseen ja varmasti viimeinen! mä äänestän seuraavan kerran vasemmistoa, joo onhan sielläkin niitä hulluja mut vasemmisto on paras puolue köyhälle ihmiselle. Tiedän jos äänestän vasemmistoa niin se on kreikan tie, mut millainen tie? kreikka saa taas miljardeja velkarahaa jota he ei maksa koskaan takaisin, ehkä kreikan tie ei ole huono vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:11"]

Mutta mitä tekee sss hallitus? Kyykytetään työttömiä, sairaita, opiskelijoita sekä eläkeläisiä. Nuo kansanedustajat pitäis laittaa linnaan törkeästä petoksesta. Valehteli kansalle törkeästi vaalilupauksissaan. ap

[/quote]Totta! etenkin perussuomalaiset, tämä oli heidän eka kertansa kun pääsivät hallitukseen ja varmasti viimeinen! mä äänestän seuraavan kerran vasemmistoa, joo onhan sielläkin niitä hulluja mut vasemmisto on paras puolue köyhälle ihmiselle. Tiedän jos äänestän vasemmistoa niin se on kreikan tie, mut millainen tie? kreikka saa taas miljardeja velkarahaa jota he ei maksa koskaan takaisin, ehkä kreikan tie ei ole huono vaihtoehto.

[/quote]

Onpas löyhää ja vastuutonta puhetta.

Oletkos käynyt kurkistamassa miten Kreikassa suurella köyhälistöllä menee nykyään? Ja niiden on Aivan Liian Myöhäistä katua, kun housuun tuli jo. Suomen köyhät ovat kroisoksia ja etuoikeutettuja heihin verrattuina.

Vierailija
24/28 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:11"]

[/quote]
Vasemmistoa itsekkin vaikka ärsyttääkin ne hipit siellä.
ap

Vierailija
25/28 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:22"]No, oma on valintasi. Hyvin lyhytnäköistä mielestäni kieltäytyä tarjotusta työstä perustelemalla sitä sillä, että joutuu orjaksi. Joku oikea työnantaja jossain voi hyvinkin arvostaa tuosta "orjatyöstäsi" saamaa kokemusta ja nähdä sinut ahkerana ja työteliäänä ihmisenä, joka on valmis näkemään vaivaa työllistymisensä eteen. Näiden välityömarkkinoiden työpaikkojen tavoitteena kun onkin edistää työllistymistä oikeille työmarkkinoille, joilla myös palkka on toinen. Ikävää, jos et näe tätä. 
[/quote]
Päihdeongelmaisena vaan pitävät jos menee tyhmänä sanoo että olin tuolla työpajalla. Ihan oikeasti ei ole työllisyyttä edistävää. Ehkä yksi tuhannenesta työllistynyt korkeintaan.
ap

Vierailija
26/28 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se orjatyötä, jos tuntipalkaksi tulee alle 2 euroa. Miksi sitten ihmeteltäisiin ja kauhisteltaisiin virolaisten rakennustyömiesten 2e tuntipalkkoja, kun suomalainen orja saa alle 2e/h!

Vierailija
27/28 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:48"]

[/quote]

Haetko aktiivisesti töitä? Aktiivisesti tarkoittaa siis a)useampia työhakemuksia ja puhelinsoittoja viikossa ja b) haet muitakin kuin oman alan hommia, kaikkkea mihin fyysisesti pystyisit (kassatyö, myynti, varastointi yms)

Jos vastaus molempiin kyllä, olen pahoillani tilanteestasi.  Jos ei, voit katsoa peiliin.

Vierailija
28/28 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:48"]

[/quote]

[/quote]
En hae töitä. Saanut siitä tarpeeksi kun vastaus on aina EI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän