Karseat möläytykset - Pistää vihaksi!
Mitkä ovat karseimmat möläytykset mitkä olette kuulleet? Pistää niin vihaksi eräs ihminen, että oli pakko tehdä aloitus.
.
Sanoi "X sai juuri vauvan. En ymmärrä miksei hän voinut heti kertoa että lapsella on poikkeama, niin en olisi mitään onnitteluja llähettänyt." (Poikkeama pienehkö, ei mikään hengenvaarallinen tms.)
.
Minulle sanoi teininä yllättäen sukulaisen luona kahvipöydässä: "Ajattele positiivisesti - Ainakaan puskaraiskaajat eivät käy (sun näkösen) kimppuun. " Tuota ennen en tiennyt että ulkonäössäni oli kauheasti vikaa.
.
Miehestäni: "Oho! Miten sinä noin komean miehen olet onnistunut nappaamaan?!"
.
Ja vielä lapsestani: "Onpa söpö vauva, mutta älä imetä noin usein ettei tule läskiä ja tyhmää lasta. Paitsi sitten tuo kaulan syntymämerkki ei haittaisi kun kukaan ei katsoisi päin kuitenkaan. "
Kommentit (3)
Ap vielä jatkaa. Miehen täti on yleisesti ottaen mukava, mutta saa minut tuntemaan alemmuutta tökkimällä vatsaani ja ihmetellen kun olen vielä niin lihava (bmi 24) vaikka lapsi on 1v. jo. Olimme esim. puistossa ja sanoin käveleväni vähän ympäriinsä lapsen kanssa, tähän täti sitten "Ahaa, yrität siis vähän laihduttaa!" No en yritä. Ei ne läskit häiritse kuin ko. tädin seurassa.
Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ja pidä sopivasti etäisyyttä häneen jos voit. Noilla möläyttelijöillä voi oikeasti olla jotain neurologista poikkeamaa, eivätkä kykene suodattamaan mitään mitä sanovat. Meillä pari tuollaista sukulaista, joiden kohdalla saa aina olla ihan äimän käkenä, että häh, noinko olet minusta ajatellut, ja pidän heihin suosiolla vähän etäisyyttä. Mua on mm. aikuisiällä säälitty suureen ääneen punaisesta tukastani (jolle en voi yhtään mitään) ja samoin lapsiani, jotka ovat perineet samanlaisen räyhäkänpunaisen tukan. Nenää, korvia, painoa ja pukeutumistyyliä sekä taloudenpitoa on myös arvosteltu ihan ensimmäisenä kun nähdään. Mulla ei ole oikein mitään sanottavaa näille, joten ikinä en vapaaehtoisesti näe.