Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo nukkuu joka aamu

Vierailija
04.06.2015 |

Itse herään joka vitun aamu 06-07.00 muksujen kanssa ja vaimo porskuttaa 9-11 Asti! Mitä vitun järkee tässä hommassa on. Sitten se syö aamupalan ja minun pitää ruokkia kaikki lapset ja sit se on tietokoneella ja sen jälkeen suihkuun ynm ynm. Eli itse pyöritän joka veen aamu tän rumpan iltaanasti. Sit kun pitäs itte nunkuu päivä unet niin ei käy! Mut hän nukkuu!!!!! Onko järkee tämmöstä paskaa enää..itte oon väsynyt

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaimolle siitä, että hänenkin pitää osallistua lasten hoitamiseen? Ei tuossa ole mitään järkeä. Luulisi hänen tajuavan itsekin.

Vierailija
2/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herätä se ja pakota auttamaan. Ei siinä muu auta

Vierailija
4/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin

Vierailija
5/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaimosi lääkäriin.

Ei terve ihminen noin paljon pysty nukkumaan.

Vierailija
6/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on sama ongelma kun mulla miehen kanssa: ihan helevetin väsynyt, kun on kuunnellut koko yön sun kuorsaustasi?

Vierailija
7/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vastaavanlainen ongelma, mutta niin päin, että minä herään 6:30 ja mies 8:30. Muutenhan asia olisi ok, mutta kun hän ei vastaavasti anna minun nukkua illalla, vaan pitäisi olla seksiä tai "mutku mua ei väsytä." Silti ei suostu heräämään kanssani samaan aikaan... Idiootti...

Vierailija
8/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää molemmat töihin.

Vierailija
9/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:41"]Vie vaimosi lääkäriin.

[/quote]

Samaa mietin. Oisko masentunut? Yritä sitä aamulla herättää ja sano topakasti että nyt on sun vuoro hoitaa aamurutiinit ja jäät itse nukkumaan, jos haluat. Jos se ei pysty tai vaikuttaa surulliselta tai poissaolevalta niin sano että nyt on aika käydä lääkärissä, ei ole normaalia olla kokoajan noin väsynyt. Oletteko molemmat kotona kokopäivän vai oletteko töissä? Mietin vaan että menetkö vielä töihinkin tuon aamurumban jälkeen?

Vierailija
10/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:41"]Vie vaimosi lääkäriin.

[/quote]
jos laiskuus on sairaus

Vierailija
11/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on näin! Minä siis eli vaimo nukun joka aamu klo 9 saakka, mies herää joka aamu kuudelta. Miksikö? Minä hoidan 24/7 vastasyntynyttä, olen nukkunut viimeksi syksyllä pitemmät kun 3h yöunet, johtuen vaikeasta raskaudesta. Mies pääsisi nukkumaan klo 20 kun isommat lapset käy nukkumaan, mutta on päättänyt valvoa mun ja vauvan kanssa yli puolen yön, vaikkei tarvitsisi. Asioilla on aina monta puolta ;)

Vierailija
12/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää molemmat töihin ja laittakaa lapset päiväkotiin.

Vierailija
13/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hävis enin vitutus, kun erosin tollasesta miehestä. Nyt saan välillä nukkua kymmeneen saakka,kun lapsi isällään. Nukkuu se kuulemma vieläkin, kun poika kertoilee. ei viiti nousta kapsen kaa samaan aikaan, kun valvoo pitkään.

Vierailija
14/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 12:01"]Meilläkin on näin! Minä siis eli vaimo nukun joka aamu klo 9 saakka, mies herää joka aamu kuudelta. Miksikö? Minä hoidan 24/7 vastasyntynyttä, olen nukkunut viimeksi syksyllä pitemmät kun 3h yöunet, johtuen vaikeasta raskaudesta. Mies pääsisi nukkumaan klo 20 kun isommat lapset käy nukkumaan, mutta on päättänyt valvoa mun ja vauvan kanssa yli puolen yön, vaikkei tarvitsisi. Asioilla on aina monta puolta ;)
[/quote]

Ja tää liitty asiaan miten?

Vierailija
15/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko molemmat kotona?

Vierailija
16/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:41"]

Vie vaimosi lääkäriin.

[/quote]

Eihän ap maininnut mitään paljonko vaimo nukkuu..??

Vierailija
17/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitinkö oikein että molemmat ootte kotona lasten kanssa ja kumpikaan ei käy töissä? Ymmärtäisin sun valituksen jos kävisit töissä ja sitten sen päälle vielä pyörittäisit arkea...

Vierailija
18/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies usein herää klo 6.00 ja antaa vauvalle maidon sekä vaihtaa vaipan. Minä sitten nousen ylös yleensä siinä klo 7-7.30. Mies on aina ihan ärsyyntynyt, mutta oletan että hoitaa aamulla, koska hoidan lasta koko päivän ja viikonloppusin mies usein häipyy omille menoilleen. Mies ei ole töissä, mutta opiskelee 9-14. Eikä muuten tee arkena ollenkaan kotihommia..

Vierailija
19/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaimo tekee öisin? Joutuuko valvomaan,

Vierailija
20/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oote molemmat kotona???Vau mitä lusmuja taas..on teillä saatana rankkaa!!!Ihan joutuu lapsensa hoitamaan ja toinen istuu päivän koneella ja syö ja nukkuu!!!Taas pointseja pois työttömiltä ja milta lusmuilta!

Siinä näätte!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä