Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo nukkuu joka aamu

Vierailija
04.06.2015 |

Itse herään joka vitun aamu 06-07.00 muksujen kanssa ja vaimo porskuttaa 9-11 Asti! Mitä vitun järkee tässä hommassa on. Sitten se syö aamupalan ja minun pitää ruokkia kaikki lapset ja sit se on tietokoneella ja sen jälkeen suihkuun ynm ynm. Eli itse pyöritän joka veen aamu tän rumpan iltaanasti. Sit kun pitäs itte nunkuu päivä unet niin ei käy! Mut hän nukkuu!!!!! Onko järkee tämmöstä paskaa enää..itte oon väsynyt

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vaimolla asiat kunnossa.Sano sille vaimollesi, että lääkäriin ja heti, jos ei suostu menemään, niin ota ero.

Vierailija
22/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh..kyllä määkin nukkusin jos ei olis muuta tekemistä.Vitsi mitä paska sakkia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:41"]Vie vaimosi lääkäriin. Ei terve ihminen noin paljon pysty nukkumaan. [/quote] Samaa mietin. Oisko masentunut? Yritä sitä aamulla herättää ja sano topakasti että nyt on sun vuoro hoitaa aamurutiinit ja jäät itse nukkumaan, jos haluat. Jos se ei pysty tai vaikuttaa surulliselta tai poissaolevalta niin sano että nyt on aika käydä lääkärissä, ei ole normaalia olla kokoajan noin väsynyt. Oletteko molemmat kotona kokopäivän vai oletteko töissä? Mietin vaan että menetkö vielä töihinkin tuon aamurumban jälkeen?

[/quote]

Aina ensimmäisenä nainen on masentunut ja väsynyt, mies vain vastuuton sikapaskamullku, josta tulee ottaa ero. Miesvihapalstalla tietenkin näin.

Vierailija
24/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUU!!!"Sano topakasti"...Vitsi kun sanon topakasti että älkää nyt kehdatko tulla kirjottelemaan tollasta..eikö hävetä?Sieltä tulee jälleen vielä seuraavakin sukupolvi joka ei tee mitään jos ei oo pakko.

Vierailija
25/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä molemmat ap ja vaimo ovat lomalla? Eipä siinä auta ulkopuolisten puuttua, kun eivät tiedä taustoista/tilanteesta mitään.. Ap voisi keskustella vaimonsa kanssa.

Vierailija
26/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja...kumpi on pahempi toistaan?!

Vierailija
27/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:17"]

Oote molemmat kotona???Vau mitä lusmuja taas..on teillä saatana rankkaa!!!Ihan joutuu lapsensa hoitamaan ja toinen istuu päivän koneella ja syö ja nukkuu!!!Taas pointseja pois työttömiltä ja milta lusmuilta!

Siinä näätte!!!

[/quote]

LO-MA!!!!

Vierailija
28/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä nouse aamulla. Eiköhän se lehmä sitten perseensä nosta, luultavasti hirveän marttyyrimäkätyksen kera, valitettavasti.

Vierailija
29/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:41"]Vie vaimosi lääkäriin. Ei terve ihminen noin paljon pysty nukkumaan. [/quote] Samaa mietin. Oisko masentunut? Yritä sitä aamulla herättää ja sano topakasti että nyt on sun vuoro hoitaa aamurutiinit ja jäät itse nukkumaan, jos haluat. Jos se ei pysty tai vaikuttaa surulliselta tai poissaolevalta niin sano että nyt on aika käydä lääkärissä, ei ole normaalia olla kokoajan noin väsynyt. Oletteko molemmat kotona kokopäivän vai oletteko töissä? Mietin vaan että menetkö vielä töihinkin tuon aamurumban jälkeen?

[/quote]

Aina ensimmäisenä nainen on masentunut ja väsynyt, mies vain vastuuton sikapaskamullku, josta tulee ottaa ero. Miesvihapalstalla tietenkin näin.
[/quote]

Näytä mulle kohta missä sanon että mies on sika josta pitää ottaa ero? Kyllä se nyt vaan on että jatkuva väsymys on yksi masennuksen merkeistä. Ja jos mun puolisolla olisi tuollaista menoa niin kehottaisin menemään lääkäriin enkä olisi ottamassa eroa ja jos olisi kysytty samaa mutta että mies nukkuisi kokoajan, vastaisin ihan samalla tavalla. Sulla näyttää olevan jotain ongelmia naisia kohtaan, mene hoitoon äläkä levitä pahaa oloasi ja vihaasi täällä.

Vierailija
30/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko AP nyt vähän lisää yksityiskohtia asiasta, niin keskustelu kehittyy eteenpäin?

Vierailija
31/31 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:32"]UUU!!!"Sano topakasti"...Vitsi kun sanon topakasti että älkää nyt kehdatko tulla kirjottelemaan tollasta..eikö hävetä?Sieltä tulee jälleen vielä seuraavakin sukupolvi joka ei tee mitään jos ei oo pakko.
[/quote]

No mitä sä kehottaisit tekemään? Vetäisit turpaan vai suoraan ero vireille? Jos käytät vähän aivojasi ymmärtäisit mitä yritän sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi