Jokaikisen täytyy tehdä töitä!!!!!! EI MAKOILLA!!
Tajuatteko kuinka huonosti tässä käy kun Suomi elättää velkarahalla sohvaperunoiden valtavaa armeijaa??
Kommentit (62)
Syön pekonia ja kananmunia aamupalaksi. Kohta katson telkkaria. Hyvää työpäivää!
Porukat vain siivoamaan sossun rahojen vastineeksi.
Minä selaan nettiä sängyllä peiton uumenissa. Kiitos hienoille lääkäreillenne, en ole palaamassa työhön vähään aikaan.
Mä olen nyt kesälomalla. Töiden etsimistä mietin syyskuussa.
Uusia pph:jia tarvitaan nopeasti. Siitä vaan kouluttautumaan.
Tässä makoilen ja nautin, aaah!!!! Hyvää työpäivää ap:lle, kiitos että kustannat tämänkin upean päivän. Kohta menen ulos aurinkoon jatkamaan makoilua jääkylmän kokiksen kera.
TOTTA! JOS EI MUU AUTA, NIIN JAETAAN TYÖT. MIKSI PITÄÄ TOISTEN TEHDÄ KOLMELLA TONNILLA KOKOAIKATYÖTÄ KUN TOISET LOISII. PISTETÄÄN TYÖ PUOLIKSI NIIN SAADAAN KAKSI 1500 PALKALLA ELÄVÄÄ, EIKÄ KUKAAN LOISI!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:39"]
[/quote]
Koulutus ei tee ihmisestä pätevää jos muut ominaisuudet eivät ole sopivia ammattiin.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:42"]
TOTTA! JOS EI MUU AUTA, NIIN JAETAAN TYÖT. MIKSI PITÄÄ TOISTEN TEHDÄ KOLMELLA TONNILLA KOKOAIKATYÖTÄ KUN TOISET LOISII. PISTETÄÄN TYÖ PUOLIKSI NIIN SAADAAN KAKSI 1500 PALKALLA ELÄVÄÄ, EIKÄ KUKAAN LOISI!
[/quote]
SE KÄY! t:ap
IHANA köllötellä täällä sängyn pohjilla <3
Olin aamulla neljä tuntia töissä. Nyt kuppi kuumaa ja torkkupeiton alle päikkäreille. Iltapäivällä takas töihin. Ihanaa tämä siesta keskellä päivää.
Nii menkää vaikka nyppii pudonneita lehtiä maasta ni on siistiä!!!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:05"]
Nii menkää vaikka nyppii pudonneita lehtiä maasta ni on siistiä!!!
[/quote]
Paljonko maksat / lehti. Neuvotellaan.
Hnnnngg, heräsin justiinsa. Hohhoijaa, onpas hieno päivä. Taidankin lähteä kalastamaan. Mmmm... mukavaa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:42"]TOTTA! JOS EI MUU AUTA, NIIN JAETAAN TYÖT. MIKSI PITÄÄ TOISTEN TEHDÄ KOLMELLA TONNILLA KOKOAIKATYÖTÄ KUN TOISET LOISII. PISTETÄÄN TYÖ PUOLIKSI NIIN SAADAAN KAKSI 1500 PALKALLA ELÄVÄÄ, EIKÄ KUKAAN LOISI!
[/quote]
Tää on oikiasti iha hyvä idis! :D
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:39"]
[/quote]
Koulutus ei tee ihmisestä pätevää jos muut ominaisuudet eivät ole sopivia ammattiin.
[/quote][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:39"]Uusia pph:jia tarvitaan nopeasti. Siitä vaan kouluttautumaan.
[/quote]
Entä jos ei tykkää lapsista yhtään? Eikö se silloin olisi kidutusta molemmille osapuolille. Sitä paitsi tuossa työssä palkka on erittäin kehno verrattuna vastuuseen ja normaalia pidempään työaikaan.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:42"]
[/quote]
Sopii minulle mainiosti! Mutta hallitus haluaa päinvastaista, pidennetään töissäkäyvien työaikaa entisestään, lopputuloksena voidaan vähentää väkeä työssäkäyvistä.
t: työtön
Nii