Lue keskustelun säännöt.
Jokaikisen täytyy tehdä töitä!!!!!! EI MAKOILLA!!
04.06.2015 |
Tajuatteko kuinka huonosti tässä käy kun Suomi elättää velkarahalla sohvaperunoiden valtavaa armeijaa??
Kommentit (62)
Milloinkohan tää sama a.p kysyy uudelleen taas tätä samaa- montakohan päivää siihen taas menee ?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:35"]Porukat vain siivoamaan sossun rahojen vastineeksi.
[/quote]
Menee siivojilta työt.