Visalta mennyt maksu josta en tiedä mikä se on?
Tilaan aikapaljon netin kautta tuotteita. Yleensä eBaysta, mutta muualtakin ja maksan Paypalilla. Nyt visalta mennyt kuitenkin 21,51€ eikä lue että se olisi veloitettu paypalin kautta. Saajan nimi WWW.GREATBRITISHDISCOUNTS 08002796580 (GBR)
Jos olisi maksettu paypalilla niin edessä lukisi se... Mistä hitosta mä nyt selivitän mikä toi on? Tosta tapahtumasta kun se ei mitenkään selviä.
Kommentit (6)
Soita Netsille (ent. Luottokunta) ja kysy/selitä tilanne. Joskus ne pystyy kaivelemaan siitä vielä tarkempaa tietoa, muutenkin kannattaa soittaa sinne jos epäilet että joku on voinut käyttää korttiasi väärin.
kiitos paljon! Yritin tuota sivua tutkia mutta en oikein tajunnut mikä se on :/
ja kiitos tuosta luottokunta jutusta... oon tosiaan ihan urpo!
ap
Tutulla oli juuri pari päivää sitten tilanne, että tililtä olisi menossa muutaman dollarin maksu. Pankki pyysi vahvistusta tekstiviestitse, onko veloitus ok, koska yleensä eivät dollareilla maksa. Sitten soittivat vielä illalla pankista, että nyt olisi menossa monien satojen dollarien maksu. Eivät olleet mitään tuollaisia ostaneet..
Omalla työkaverilla luottokortilta veloitettiin mm. Vietnamin matka, hotelliöitä Lontoossa ym. ym. eli oli luottotiedot pöllitty jonkun toimesta. Sai rahat Luottokunnalta takaisin mutta tietty ison vaivan kautta. Kampaajalta oli pöllitty postilaatikosta joku kirje, josta saaduilla sotulla ja osoitetiedoilla oli tehty luottosopimuksia ja tilailtu tavaraa vaikka mistä.
Musta tuo luottokorttitietojen ja sen CVC-koodin jakelu ei pitäisi olla noin helppoa ja yleistä ja se maksun hyväksyminen pitäisi mennä muuta kautta kuin vain sillä koodilla. Kyllä kaikenlaista sakkia noihin hyvämaineisiinkin firmoihin pesiytyy ja saa käsiinsä ihmisten tietoja, jotka aika vapaasti hyväksi käytettävissä, jos niin haluaa. Tuon kampaajan kokemuksen jälkeen tulee ostoslistalle lukittava postilaatikko.
juu tämä taisi olla ihan mun oma virhe ja toivon että se on nyt korjattu!
Olin siis liittynyt johonkin alennusketjuun enkä tajunnut että siitä menee joka kuukausi myös maksu... mut nyt irtisanoin sen joten homma hoidossa. Toivottavasti...
ap
No otapa sinne yhteys ja pyydä tiedot mitä sun visalta on veloitettu
https://greatbritishdiscounts.co.uk/contact-us