Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; yksinäisen toinen ilta

Vierailija
04.06.2015 |

Kävin baarissa ja join kokista. Annoin ihmisille tilaisuuden istua tyhjään pöytääni. Katsoin kaukaisuuteen yksin juovaa miestä ja mietin, että ainoana yksinäisenä voisin ehdottaa hänelle karaokeen lähtemistä kanssani, mutta tarkemmalla silmäilyllä hän näytti jotenkin niin erilaiselta kuin minä, että arvelin hänen vain hölmistyvän ehdotuksestani. Naiset olivat itserakkaan näköisissä porukoissa.

Pyörähdin sitten toisessa paikassa vedellä ja se oli sosiaalisesti täysi nolla myös.

Kävin sitten vähän isompaan paikkaan ja pidin silmät auki. Jokunen kaunis nainen tuli viereeni tiskille ja katsoi minua, mutta en ajatellut sen tarkoittavan mitään. Kun tällainen nainen sitten etääntyi vierestäni tilan lisääntyessä, ajattelin hiljaa mielessäni "Niinpä..." eli pessimismini olleen oikeutettua.

Huomasin tutun mamumiehen ja naisen ja menin juttelemaan. Naisesta ei ollut juttuseuraa ja kun kysyin tästä kohteliaasti mieheltä, mies vaikutti jotenkin epäluuloiselta ja ehkä mustasukkaiselta, vaikka olisin vain halunnut esitellä itseni naiselle ja heittää pari peruskysymystä, koska olen sentään toiminut hänen miehensä hyväksi. Mietin oliko nainen jonkinlainen lapsellinen parikymppinen väliaikaismamupatja, joka kritisoisi suomalaisia miehiä epäsosiaalisuudesta, mutta ei näkisi lankkua omassa silmässään, mutta en nähnyt tarpeelliseksi loukkaantua ja ajattelin säästää keskustelun rauhallisempaan paikkaan ja hoidin keskustelun kohteliaasti loppuun. Tunnen erään toisen samaa kansallisuutta edustavan miehen, jota olen myös auttanut asioissa ja miehen sanojen mukaan hänen suomalainen tyttöystävänsä on rasistinen suomalaisia miehiä kohtaan.

Paikalla oli myös hyvin humalainen nainen, joka puhui syntymäpäivistä ja kysyin onko hänellä syntymäpäivät, koska sitten olisin toivottanut hänelle syntymäpäivää. Ne olivatkin olleet jo päiviä ennen, mutta toivotin silti varalta. Nainen lyöttäytyi seuraani ja puhui jotakin toiseen paikkaan vaihtamisesta. Ehdotin naiselle, että hän joisi juomansa loppuun ja menisimme sitten. Ilmeisesti hän yritti myös saada minua tanssimaan kanssaan ja repi vaatteitani. Yhdessä vaiheessa hän taisi myös lyhyesti tarttua kiinni peniksestäni, mutta aistini toimivat niin hitaasti, että en oikeastaan kiinnittänyt siihen huomiota. Myöhemmin hän hieroi myös reittäni ja hänen käytöstään häveten suoristin hänen kätensä sivulle. Kaikista nolointa tilanteessa oli toki se, että samainen nainen oli äskettäin suudellut toista miestä ja näytti olevan kiinnostunut monistakin miehistä, jotka suhtautuivat häneen huvituksen ja kiinnostuksen välimuodoin. Yritin poistaa ennakkoluulot mielestäni ja yritin nähdä asian niin, että hän voisi olla minulle ihan vain juttu- ja karaokseurana ja parempana hetkenä voisin tutustua häneen paremmin, vaikka kieltämättä meillä ei tuntunut olevan mitään yhteistä henkisesti. Nainen myös arvosteli toisia ohi kulkevia naisia. Koska naisen lähteminen venyi ja venyi, kiinnitin häneen lopulta yhä vähemmän huomiota ja tämä johti yllä kuvaamaani tilanteeseen ja keskusteluun muiden ihmisten kanssa.

Kun lähdin, nainen olikin jutuissa jonkun toisen miehen kanssa ja ilmeisesti melko tiiviisti.

Kun sovitin avainta lukkoon, jähmetyin vähäksi aikaa ja kuiskailin itsekseni "tuntuu pahalta", kunnes sitten sain voimia avata oven. Laitoin DVD:n "40 year old virgin" pyörimään ja se onkin pyörinyt joka päivä jo muutaman viikon ajan, koska siitä tulee kodikas tunnelma. Välillä joudun vaihtamaan piuhat pelatakseni pelikoneella.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 26 v +0 v Yksinäisen kolmas ilta

Kävin kaupungilla ostamassa uudet lenkkarit. Sieltä kuntosalille ja ruokakaupan kautta kotiin. Laitoin avocadosalaatin ja loman kunniaksi join lasillisen valkoviiniä. Syötyäni lähdin koiran kanssa koirapuistoon, jossa tapasin mukavan vanhemman rouvan. Koiramme tulivat loistavasti toimeen keskenään ja meillä ihmisilläkin riitti ikäerosta huolimatta paljon juteltavaa. Ensin koirista, sitten koirapuistoista, sen jälkeen asuinalueemme hyvistä ja huonoista puolista. 

Tulin kotiin, ruokin koiran ja menin suihkuun. Katsoin telkkaria, menin sänkyyn ja luin kirjaa. Nukahdin. Heräsin kuitenkin naapurista kuuluvaan kolinaan. Nyt otin toisen lasillisen valkoviiniä ja koitan nukkumista kohta uudelleen. 

Vierailija
2/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 02:14"]

Kävin kaupungilla ostamassa uudet lenkkarit. Sieltä kuntosalille ja ruokakaupan kautta kotiin. Laitoin avocadosalaatin ja loman kunniaksi join lasillisen valkoviiniä. Syötyäni lähdin koiran kanssa koirapuistoon, jossa tapasin mukavan vanhemman rouvan. Koiramme tulivat loistavasti toimeen keskenään ja meillä ihmisilläkin riitti ikäerosta huolimatta paljon juteltavaa. Ensin koirista, sitten koirapuistoista, sen jälkeen asuinalueemme hyvistä ja huonoista puolista. 

Tulin kotiin, ruokin koiran ja menin suihkuun. Katsoin telkkaria, menin sänkyyn ja luin kirjaa. Nukahdin. Heräsin kuitenkin naapurista kuuluvaan kolinaan. Nyt otin toisen lasillisen valkoviiniä ja koitan nukkumista kohta uudelleen. 

[/quote]Jos tuo oli aito juttu, niin kiva. Kirjoita lisää vain.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 34v, iltojen luvussa sekaisin koska johan tässä on puolitoista vuotta vierähtänyt

Join teetä. Löysin jääkaapin perältä vanukkaan. Ei mitään tietoa milloin ja miten se on sinne päätynyt. en uskaltanut syödä sitä. Vanhoja leffoja netflixistä. Teenjuonti närästää mutta ei jaksanut nousta ylös tekemään asialle jotain. Av-ketju laittaa pohtimaan yksinolon syvintä olemusta. Totean sen olevan parempi kuin huonossa seurassa vietetty aika puolitoista vuotta sitten. Lähetän lämpimän ajatuksen Mies29+1v:lle :) 

Viitsisiköhän sitä laittaa vielä yhden kupillisen teetä näin puoli kolmelta aamulla?

Vierailija
4/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 02:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 02:14"]

[/quote]Jos tuo oli aito juttu, niin kiva. Kirjoita lisää vain.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

On se aito juttu. Lomapäivää ja viiniä lukuunottamatta aika tavallinen päivä mulle. Baareissa en viihdy, joten juttuseura on haettava muualta. Koirapuistossa on yleensä aina joku, jonka kanssa jutella. Jos ei ole, juttelen koiralle.

Nainen 26 v + 0v

Vierailija
5/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 02:28"]

Nainen 34v, iltojen luvussa sekaisin koska johan tässä on puolitoista vuotta vierähtänyt

Join teetä. Löysin jääkaapin perältä vanukkaan. Ei mitään tietoa milloin ja miten se on sinne päätynyt. en uskaltanut syödä sitä. Vanhoja leffoja netflixistä. Teenjuonti närästää mutta ei jaksanut nousta ylös tekemään asialle jotain. Av-ketju laittaa pohtimaan yksinolon syvintä olemusta. Totean sen olevan parempi kuin huonossa seurassa vietetty aika puolitoista vuotta sitten. Lähetän lämpimän ajatuksen Mies29+1v:lle :) 

Viitsisiköhän sitä laittaa vielä yhden kupillisen teetä näin puoli kolmelta aamulla?

[/quote]

Keitä teetä ja laita vaikka voileipä, niin ei närästä niin pahasti.

Nainen 26 v + 0v

Vierailija
6/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nainen ei koskaan voi olla yksinäinen, sillä kun satunnainen humalainen mieshenkilö häntä lääppii baarissa, saa nainen tuntea itsensä halutuksi, Naiseksi isolla N:llä ja kokea hellyyttä. Näinhän se meni, vai mitä?

Vierailija
7/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 02:34"]

Mutta nainen ei koskaan voi olla yksinäinen, sillä kun satunnainen humalainen mieshenkilö häntä lääppii baarissa, saa nainen tuntea itsensä halutuksi, Naiseksi isolla N:llä ja kokea hellyyttä. Näinhän se meni, vai mitä?

[/quote]

siis mitä mitä o.O

Vierailija
8/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No tuota noin, olen mieluummin yksinäinen kuin satunnaisten humalaisten miesten lääpittävänä. Hyi, ällöttää ajatuskin. Vaikka yksinäinen olenkin, en sentään ole epätoivoinen.

Nainen 26 v + 0v

Vierailija
9/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 02:28"]

[/quote]Eikö siinä vanukkaassa ollut päivämäärää?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
10/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Enpä minä ole ihan noin tainnut sanoa, vaan niin, että naisella on mahdollisuus järjestää itselleen mies ihanteellisissa olosuhteissa. Tuokin tarinan nainen sai huomiota monelta mieheltä ja sai tehdä sellaisia asioita, jotka aiheuttaisivat väkivaltaisen vastareaktion, jos mies tekisi ne naiselle. Hän ei nyt saanut minua, koska hän ei halunnut keskittyä minuun, mutta sai varmasti jonkun muun, joka oli valmis katsomaan hänen käytöksensä läpi.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
11/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 02:48"]

[/quote]Enpä minä ole ihan noin tainnut sanoa, vaan niin, että naisella on mahdollisuus järjestää itselleen mies ihanteellisissa olosuhteissa. Tuokin tarinan nainen sai huomiota monelta mieheltä ja sai tehdä sellaisia asioita, jotka aiheuttaisivat väkivaltaisen vastareaktion, jos mies tekisi ne naiselle. Hän ei nyt saanut minua, koska hän ei halunnut keskittyä minuun, mutta sai varmasti jonkun muun, joka oli valmis katsomaan hänen käytöksensä läpi.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]
Minusta tuollainen huomio on lähinnä alentavaa. Kuten aiemmassakin totesin, olen yksinäinen, mutta en epätoivoinen. 

Nainen 26 v + 0v

Vierailija
12/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäänpä vielä, että minusta "ihanteellinen olosuhde" ei suinkaan tarkoita, että juovuspäissään kourii jonkun tuntemattoman miehen munia ja hinkkaa itseään miestä vasten. Sellaisissa olosuhteissa ei ole mitään ihanteellista. Nyt menen nukkumaan, hyvää yötä kaikille!

Nainen 26 v + 0v

Vierailija
13/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 02:52"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]
Minusta tuollainen huomio on lähinnä alentavaa. Kuten aiemmassakin totesin, olen yksinäinen, mutta en epätoivoinen. 

Nainen 26 v + 0v

[/quote]No onhan se tavallaan alentavaa myös, jos henkilö on kiinnostunut kaikista ja ei meinaa pystyssä pysyä. Yritin kuitenkin ajatella positiivisesti oman aikani, koska olin/olen utelias seksikokemusten suhteen ja pystyin kuvittelemaan tilanteen johtavan siihen, jos olisin vain strategisesti raahannut naisen pois paikasta enkä odottanut liian kauaa. Naisen käytös oli vain ympäristöön nähden niin hävettävää, että en oikein halunnut assosioitua häneen.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
14/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta naisille pitäisi kaikki miehet kelvata?

Vierailija
15/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 02:56"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Nainen 26 v + 0v

[/quote]No onhan se tavallaan alentavaa myös, jos henkilö on kiinnostunut kaikista ja ei meinaa pystyssä pysyä. Yritin kuitenkin ajatella positiivisesti oman aikani, koska olin/olen utelias seksikokemusten suhteen ja pystyin kuvittelemaan tilanteen johtavan siihen, jos olisin vain strategisesti raahannut naisen pois paikasta enkä odottanut liian kauaa. Naisen käytös oli vain ympäristöön nähden niin hävettävää, että en oikein halunnut assosioitua häneen.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Ymmärsinkö oikein, että olisit ollut valmis harrastamaan seksiä tämän humalaisen naisen kanssa, jonka käytös oli mielestäsi hävettävää? Ei millään pahalla, mutta kuullostat tosi oudolta tyypiltä. Mutta nyt mulle riittää tästä aiheesta. Moikka!

Nainen 26 v + 0v

Vierailija
16/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 03:00"]

Niin mutta naisille pitäisi kaikki miehet kelvata?

[/quote]Missä minä nyt niin sanoin? En ole sanonut, että naisille pitäisi kelvata miehet, jotka ovat ympärihumalassa ja käyttäytyvät tökerösti.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
17/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 03:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 02:56"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Nainen 26 v + 0v

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Ymmärsinkö oikein, että olisit ollut valmis harrastamaan seksiä tämän humalaisen naisen kanssa, jonka käytös oli mielestäsi hävettävää? Ei millään pahalla, mutta kuullostat tosi oudolta tyypiltä. Mutta nyt mulle riittää tästä aiheesta. Moikka!

Nainen 26 v + 0v

[/quote]Periaatteessa kyllä, mutta en ollut valmis panostamaan hänen niin paljon, että olisin ottanut mitään tuon suurempia riskejä. Vaakakuppi kallistui lopulta siten, että pidin taukoa hänestä ja hän löysi muuta seuraa. Koska naisen käytös oli periaatteessa epäkohteliasta myös minua kohtaan, hän olisi voinut yhtäkkiä muuttaa mielensä joka tapauksessa eli hän ei investoinut minuun aivojen kautta enkä minäkään sitten kehdannut investoida sen enempää.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
18/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin arvoisa mies noin 30. Nämä kaikki olet sanonut tuolla toisessa ketjussa:

naisten ei tarvitse elää ilman hellyyttä tai omia lapsia.

Rakkaus ja seurustelu on eri asia, mutta siinä baarisäädössäkin nainen saa tuntea itsensä halutuksi ja naiseksi isolla N:llä.

Eli et ole kelpuuttanut miehiä, vaan vain vältellyt heitä.

suurella osalla naisista on milloin tahansa mahdollisuus tulla ainakin suhdekandidaatiksi, kun taas suurin osa naisista pitää suurinta osaa miehistä rumina, pelottavina tai epämääräisinä

Netissäkin miesten yksinäisyys on käsinkosketeltavaa.

Kyllä minullakin on periaatteessa ystäviä, mutta eivät ne ystävät yksinään riitä kovin pitkälle.

Seksi on kyllä todella intiimi ja ainutlaatuinen juttu, josta miehet voivat vain haaveilla.

Enempää en jaksa lainailla, enkä jatkaa enää aiheesta. Jatkanpahan vain tätä helppoa naisen elämääni.

Vierailija
19/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja.....tämä on syy miksi en hengaile baareissa! Menee ihmisarvo kaikesta seisoskelusta, kyttäilystä, humalaisista, oksentelusta ja epätoivoisesta seuranetsijöistä. Älkää ihmiset käykö siellä baareissa alkaa vaan masentaa teitäkin!

Vierailija
20/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi