Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuritalon nainen on aina naama myttyrällä

Vierailija
30.01.2022 |

Aina. Vähän erikoista. Eivätkö kaikki ole sentään joskus hyvällä tuulella?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä kurttunaamoja muuallakin kuin Tampereella?

Olen harkinnut asian takia poismuuttoa. Mitä paikkakuntaa suosittelisitte, jossa olisi positiivisesti elämään ja naapureihin suhtautuvia ihmisiä?

Vierailija
22/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut varmaan minusta. T. Resting bitch face

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutkohan ap minusta? Minulla on joka päivä kehossa kipuja ja tiedän että se näkyy naamasta. Sille en vaan voi mitään, että joka askel tekee kipeää.

Vierailija
24/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha lehmä se on on . Anna olla.

Vierailija
25/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyyläät naapuria, ap?

Vierailija
26/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta

Vierailija
27/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit eivät ole siksi tässä maailmassa, että heidän tehtävänsä olisi miellyttää sinua.

Vierailija
28/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei välttämättä anna kaikille niitä asioita, joiden seurauksena olemus olisi aina tai edes useimmiten hymyilevä. Ja kun ikää tulee, ei niitä asioita enää edes jaksa yrittää tavoitella. Kaikki on se ja sama. Ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä mieltä joku naapuritalon kyylä on ulkoisesta olemuksestani, hän ei ole edes olemassa minulle. Eräänlainen varjoihminen, joka joskus vilahtaa jossain.

Vierailija
29/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, itsekin kun opiskeluaikoina asustelin kerrostaloissa näin näitä naisia naapurustossa joilla naama oli aina norsun pildellä. Otin tyylikseni sitten aina hyvin iloisesti toivottaa "Hyvää päivää/hyvää iltaa/hyvää huomenta" tai "onpas siellä kerrassaan ihastuttava auringon paiste tänään". Yms... 

Se aiheutti kahdenlaista reaktiota. Osalla naama meni vielä enemmän mykkyrälle ja mitään vastausta ei tullut, jatkossa eivät katsoneet edes päin kun kohtasimme. Mutta sitten oli niitäkin joilla naama kääntyi hymyyn ja vastasivat kohteliaasti ja jatkossa olivat minua kohtaan selvästi hymyileviä. Laskin tästä, että näille ihmiselle toiselta ihmiseltä tuleva kaunis sana ja hymyilevä olemus oli varmaan harvinaisuus ja kaipasivat sitä.

Vierailija
30/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ventovieraille hymyily on kyllä outoa.

Vierailija
31/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sejoamassa, hanki pikaisesti elämä ja muuta ajateltavaa.

Vierailija
32/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näitä kurttunaamoja muuallakin kuin Tampereella?

Olen harkinnut asian takia poismuuttoa. Mitä paikkakuntaa suosittelisitte, jossa olisi positiivisesti elämään ja naapureihin suhtautuvia ihmisiä?

Hölmölää.

Vierailija
33/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olisi outoa jos neliviisikymppiset naiset vetäisivät suuren pepsodentin ohittaessa parikymppisen miehen? Eikö silloin ole parempi olla vakava.

Vierailija
34/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun keskittynyt ilme on mörtsi. Kuuntelen yleensä keskittyneenä musiikia kun kuljen naapurien ohi niin ehkä mä oon joku niistä, joita täällä haukut.

Vierailija
35/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, itsekin kun opiskeluaikoina asustelin kerrostaloissa näin näitä naisia naapurustossa joilla naama oli aina norsun pildellä. Otin tyylikseni sitten aina hyvin iloisesti toivottaa "Hyvää päivää/hyvää iltaa/hyvää huomenta" tai "onpas siellä kerrassaan ihastuttava auringon paiste tänään". Yms... 

Se aiheutti kahdenlaista reaktiota. Osalla naama meni vielä enemmän mykkyrälle ja mitään vastausta ei tullut, jatkossa eivät katsoneet edes päin kun kohtasimme. Mutta sitten oli niitäkin joilla naama kääntyi hymyyn ja vastasivat kohteliaasti ja jatkossa olivat minua kohtaan selvästi hymyileviä. Laskin tästä, että näille ihmiselle toiselta ihmiseltä tuleva kaunis sana ja hymyilevä olemus oli varmaan harvinaisuus ja kaipasivat sitä.

Heh, hyvä sinulle. Minä tein samoin, niin läheiset alkoivat ehdotella hoitoon menoa. "Mitä sinä nyt tuntemattomille virnotat", "hullut yksinään naureskelee", "noi ihmiset peljää sua" jne.

Vierailija
36/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naapurit ole mitään ventovieraita. Vuosikausia samassa pihapiirissä asuvien on pakko rekisteröidä toisensa jollain tavalla. Naapurin huomioimasta jättäminen on selkeä kannanotto.

Jos tälläiselle henkilölle ei osoita mitään huomiota, esim. ei tervehdi, se tarkoittaa että ylenkatsoo eikä ei pidä häntä oman huomionsa arvoisena.

Vierailija
37/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa tuntemattomille hymyilevät vain humalassa olevat ja hullut.

Vierailija
38/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipaise hellästi ohimennen ja toivota hyvää päivää, ehkä se piristyy siitä.

Vierailija
39/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naapurit ole mitään ventovieraita. Vuosikausia samassa pihapiirissä asuvien on pakko rekisteröidä toisensa jollain tavalla. Naapurin huomioimasta jättäminen on selkeä kannanotto.

Jos tälläiselle henkilölle ei osoita mitään huomiota, esim. ei tervehdi, se tarkoittaa että ylenkatsoo eikä ei pidä häntä oman huomionsa arvoisena.

Tuu joskus käymään kaupungissa, meillä on täällä vähän erilaista.

Vierailija
40/44 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia ei kannata hymyillä takaisin. Teet älykääpiön johtopäätöksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi