Kysy eilen 20v täyttäneeltä mitä vaan:) autan myös ongelmissa!
Kommentit (32)
Minkä neuvon antaisit tällaiselle 50-vuotiaalle naiselle?
Nainen? Ammatti? Seurusteletko? Missä asut?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:10"]Nainen? Ammatti? Seurusteletko? Missä asut?
[/quote]
Kyllä. Pintakäsittelijä/maalari. Tapailen vakavasti, mutta olen juuri eronnut joten en vielä ole valmis seurusteluun. Asun pk- seudulla :)
Vähintääkin naurettavaa 20 vuotiaalta sanoa että antaa neuvoja :D Sama kun minä alkaisin neuvoa äitejä lastenhoidossa.
N15
Millon viimeksi harrastit seksiä sekä pidätkö isosta munasta ;)!
Missä ongelmissa autat? Olen 45-v. Talo tarttis myydä, työpaikka saada, kakarat hyvän elämän alkuun ja koirakin on vanha. Että mistä aloitat?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:13"]Vähintääkin naurettavaa 20 vuotiaalta sanoa että antaa neuvoja :D Sama kun minä alkaisin neuvoa äitejä lastenhoidossa.
N15
[/quote]
Tarkoitin ihan sitä että voin antaa neuvoa jos joku ei osaa päättää avaako pussin sipsejä vai syökö jäätelön :D en ole missään vaiheessa sanonut että elämänohjeita alan latelemaan joten kipitäs nyt siitä!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:14"]Millon viimeksi harrastit seksiä sekä pidätkö isosta munasta ;)!
[/quote]
Aamulla. En pidä, olen lähes kokonaan vaan naisiin päin :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:14"]Missä ongelmissa autat? Olen 45-v. Talo tarttis myydä, työpaikka saada, kakarat hyvän elämän alkuun ja koirakin on vanha. Että mistä aloitat?
[/quote]
Hohhoijaa. Korkkaappa vaikka kalja ja rentoudu! :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:13"]Vähintääkin naurettavaa 20 vuotiaalta sanoa että antaa neuvoja :D Sama kun minä alkaisin neuvoa äitejä lastenhoidossa.
N15
[/quote]
Kusin aiemman vastauksen niin tässä lainaus selkeämmin:
Tarkoitin ihan sitä että voin antaa neuvoa jos joku ei osaa päättää avaako pussin sipsejä vai syökö jäätelön :D en ole missään vaiheessa sanonut että elämänohjeita alan latelemaan joten kipitäs nyt siitä!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:18"]Vitun lesbo hanki mies
[/quote]
On mulla miehiä ollut, tällä hetkellä ei vaan miehet kiinnosta! Voipi olla että miehen hankin jossain vaiheessa taas, ei voi tietää:)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:18"]Joko kävit ostamassa väkeviä?
[/quote]
En vielä! Tosin en kyllä pahemmin väkevistä tykkää, oon tällanen viinilipittäjä :D
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:13"]Vähintääkin naurettavaa 20 vuotiaalta sanoa että antaa neuvoja :D Sama kun minä alkaisin neuvoa äitejä lastenhoidossa.
N15
[/quote]
[/quote]
I know :D Pakko oli vaan viisastella. Hei mut hyviä jatkoja.
N15
Käytkö usein kakalla?
Tykkäätkö ottaa kakkoseen?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:19"]Minkälainen naismaku sulla on?
[/quote]
Mä pidän sekä naisellisista, että ei-niin naisellisista. Mun naismaku on ulkonäön ja tyylin kannalta tooosi laaja, ihastun aina enemmän ihmisen persoonaan:) tykkään rehellisistä ja kilteistä ihmisistä jotka tykkää pitää hauskaa mutta myös olla mun kanssa vaan kotona. Kunhan kemiat ja huumori kohtaa ja luonteet natsaa yhteen. Kaunis hymy tottakai plussaa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:14"]Missä ongelmissa autat? Olen 45-v. Talo tarttis myydä, työpaikka saada, kakarat hyvän elämän alkuun ja koirakin on vanha. Että mistä aloitat? [/quote] Hohhoijaa. Korkkaappa vaikka kalja ja rentoudu! :)
[/quote]
No et sitten tasan tarkkaan puhunu mitään sipseistä aloitusviestissäsi. Sanoit antavasi neuvoja. En tykkää kaljasta. Että neuvos nyt.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 00:13"]Vähintääkin naurettavaa 20 vuotiaalta sanoa että antaa neuvoja :D Sama kun minä alkaisin neuvoa äitejä lastenhoidossa.
N15
[/quote]
[/quote]
I know :D Pakko oli vaan viisastella. Hei mut hyviä jatkoja.
N15
[/quote]
No hard feelings! Kiitos samoin ja hyvää kesää :)
Ylöös