Kysy 99-vuotiaalta
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:18"]Paljonko sinulla on jälkipolvea?
[/quote]
Oli se pojan poika. Ja hänen poikansa. Ja hänen poikansa..zzzzzzzzz. Anteeksi, nukahdin. Missä minä olen
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:19"]saanko potkaista sua munille?
[/quote]
Tiu löytyy mutta olikos se tiu 10 vai 12
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:18"]Paljonko sinulla on jälkipolvea?
[/quote]
Oli se pojan poika. Ja hänen poikansa. Ja hänen poikansa..zzzzzzzzz. Anteeksi, nukahdin. Missä minä olen
[/quote]
Pojan poika mutta ei poikaa lainkaan?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:18"]Paljonko sinulla on jälkipolvea?
[/quote]
[/quote]
Pojan poika mutta ei poikaa lainkaan?
[/quote]
Havaitsenko ivaa kirjoitussävyssäsi? Jos minä olisin kuule tuollaisena pojankloppina vinoillut iäkkäämmilleni niin olisi Koivuniemen herrasta tullut! Kyllä kelpaisi sellainen näille tämän päivän nulikoillekkin. Toista se oli ennen..
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:18"]Paljonko sinulla on jälkipolvea? [/quote] Oli se pojan poika. Ja hänen poikansa. Ja hänen poikansa..zzzzzzzzz. Anteeksi, nukahdin. Missä minä olen [/quote] Pojan poika mutta ei poikaa lainkaan?
[/quote]Poika varmaan on kuollut vanhuuttaan.
Jahans, eikös tästä nykynuorisosta ole vastusta tällaiselle vanhalle gubbelle? Sormet sauhuamaan!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:31"]Mitä muistat Ståhlbergistä?
[/quote]
Mitä minä nyt mistään muistaisin
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:29"]Otahan papparainen Opamox
[/quote]
Herranen aika sentäs, minä mikään tiileri ole vai miksikän se pojanpoika ystäväänsä kutsui joka nuiden pillereiden kanssa pelasi
No nyt kuulkaas on nuorison osalta kyselytunti ohi, ka...zzzzzzzzzzzz
Mitä mieltä olet anoreksiasta? Sairastettiinko sitä silloin, kun olit nuori? Tyttäreni on anorektikko, olen vasta 52, mutta tunnen itseni satavuotiaaksi! Oisko Teillä vinkkejä, kuinka saavuttaisin kunnioitettavan iän, vaikka olen näin surun murtama. Vinks vinks, pliide!
Tää on niin kuiva ketju ja "papparainen" ei ole edes hauska
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:44"]Tää on niin kuiva ketju ja "papparainen" ei ole edes hauska
[/quote]
Mut luit silti? Musta tää oli hauska, vilpitön.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:44"]Tää on niin kuiva ketju ja "papparainen" ei ole edes hauska
[/quote]
[/quote]
Joo luin
Luin äsken myös artikkelin Maisa Torpan uusista tisseistä
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:44"]Tää on niin kuiva ketju ja "papparainen" ei ole edes hauska
[/quote]
[/quote]
Tää on niin vammanen vastaus!
Miten muuten voisi tietää, mitä mieltä on, jos ei sitä ensin lue?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:44"]Tää on niin kuiva ketju ja "papparainen" ei ole edes hauska
[/quote]
No kul mua itteeniki hävettää vähän. Luulin keksiväni muhevii juttui mut ei oikee irronnu. Tosin jossain vaihees alko vähä huvittaa ku tää ketju tosiaan on nii paska! Oon oikeesti 28-vuotias nainen, pahoittelut kaikille.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:44"]Tää on niin kuiva ketju ja "papparainen" ei ole edes hauska
[/quote]
No kul mua itteeniki hävettää vähän. Luulin keksiväni muhevii juttui mut ei oikee irronnu. Tosin jossain vaihees alko vähä huvittaa ku tää ketju tosiaan on nii paska! Oon oikeesti 28-vuotias nainen, pahoittelut kaikille.
[/quote]
Muakin vähän naurattaa .. Ei ne jutut vaan se että tää ketju on tosi paska! :D itseasiassa nyt naurahdin ääneen :D
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:44"]Tää on niin kuiva ketju ja "papparainen" ei ole edes hauska
[/quote]
[/quote]
Muakin vähän naurattaa .. Ei ne jutut vaan se että tää ketju on tosi paska! :D itseasiassa nyt naurahdin ääneen :D
[/quote]
Mä kyl repesin parille omalle jutulleni, selasin viel taaksepäin ja nauroin uudestaa. Mut voi johtuu siit et oon vähä siidereissäni. Ap.
saanko potkaista sua munille?