Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa ollut kamala olla taas kotona kun kerkesin kuukauden

Vierailija
22.09.2006 |

olla töissä 5v kotiäitiysvuoden jälkeen! Sain kenkää kun myöhästyin parikertaa ja olin pari päivää kipeän lapsen takia pois. Kyllä masentaa nyt ei kukaan varmana huoli enää töihin ja niin mielelläni menisin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla työntekijöillä on lapsia ja aamuisin monet ihmiset vievät lapsensa hoitoon, monella työntekijällä on työmatka, jolla on liikennettä! Tosin tuohon aikaan aamulla ei missään ole RUUHKAA! Näistä asioista huolimatta ihmiset ovat ajallaan töissä.

Miltä tuntuisi itse aamulla odotella kioskin / kaupan aukeamista muutamia minuutteja, koska kaupan / kioskin täti on myöhässä? Yksi kerta ei varmaan haittaisi mutta jos tämä toistuisi? Tai bussi tulisi myöhässä, taas, kun kuski ei ehtinyt ajoissa töihin? Miksi on olemassa työajat / aikataulut ja aukioloajat jos kerta niitä ei tarvitse noudattaa?

Erityisesti asiakaspalvelussa.. Asiakkaat, kun ovat ne, jotka sen työntekijänkin palkan maksavat....

Vierailija
22/26 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkinensa 25km ja ensimmäisellä kerralla oli rekka juuttunut alikulkutunneliin ja toisella kerralla oli kolari ja liikenne ohjattiin kiertoteitse.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikä tuo tarkkuus voi olla yllätys.

Itse _inhoan_ myöhästelijöitä, enkä ole koko elämäni aikana myöhästynyt mistään työpaikasta koskaan! Olen asunut Hesassa ja Espoossa ja New Yorkissa, jossa ihan oikeasti kuulkaa on RUUHKAA.

Vierailija
24/26 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo ei sinänsä ole syy mutta siinäkin katsoisin miten sen ilmoittaa ja miten yrittää avittaa työasioita kotoa käsin.

Vierailija
25/26 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytit lapsia hitaudesta yms.

Meillä päiväkoti oli puolen kilometrin päässä ja matka työhön 4 km ja kyllä tuo mainitsemasi aika ei olisi riittänyt minulle mitenkään ehtiäkseni ajoissa työpaikalle.

Herätys olisi pitänyt olla 5.00 että olisi mahdollista tehdä tuo homma.

Porvoosta taidat olla aikatauluinesi.

Vierailija
26/26 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hieman selittelyn makua - mutta joskus ei vaan mahda mitään..

Itsekin olen " sotaleskenä" joten aamut pitää sujua mutkattomasti lapsen hoitoon viemisineen - Teen töitä pienessä vaateputiikissa (yleensä ainoana työntekijänä) ja ne ovet tosiaan pitää saada auki minuutilleen oikeaan aikaan.

Siksi pyrin tekemään asiasta helpomman ja menen töihin n. puolta tuntia ennen avaamista. Siinä keittelen aamukaffeetkin rauhassa - mutta jos tulee joku viivytys aamulla, en kuitenkaan myöhästy " ovien avaamisesta" .

Ap:lla kyllä tooosi aikanen herätys muutenkin, ei helppoa varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi