Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia kätköjä teette alkohojuomille?

Vierailija
03.06.2015 |

Itse kätken viiniä laukkuun, kaappiin, vessaan, keittiön laatikkoon, vissypulloon..... Olen loppu tähän.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:08"]

Sairasta, hakekaa apua. Alkoholin piilottelu ja juomisen salailu kielii riippuvuudesta.

[/quote]

Miksi hakisin apua? Tykkään olla kännissä.

Vierailija
22/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse joskus siivoja ja tein kotisiivouksia. Muutaman kerran asiakas kyseli että tiedänkö missä hänen miehensä/vaimonsa piilopullo mahtaa olla. Aina sen tiesin, olivat vieläpä helppoja paikkoja, mutta koskaan en kertonut kun työnantajalta oli ohjeet että siivotaan vaan eikä puututa asiakasperheen yksityiselämään. Enkä ikinä puuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:11"]

Tästä on valitettavasti kokemusta. Ihme asioissa sitä ihminen tuleekin "ammattilaiseksi", jopa alkoholin piilottamisessa.

Ainoaksi toimivaksi paikaksi totesin oman vaatekaappini.. KOSKA, makuuhuone on sellainen paikka että sielä harvemmin kukaan "hengaa huvikseen" päiväsaikaan, yleensä se on olohuone tai keittiö jossa ollaan, joten makuuhuone on se rauhallisin paikka jossa ei tule yllätetyksi... Makuuhuoneessa käyminen on myös loogisempaa kuin alkaa selitellä miksi kävisin tämän tästä esim. kellarissa tai autotallissa.

Minun vaatekaappini on myös yksi harvoista paikoista, joihin puolisoni ei koske/ole mitään asiaa. Edes pyykkien takia, koska minulla on tietty järjestys kaapissani ja lajittelen ne pesun jälkeen itse kaappiin.

Mutta mielestäni yhtä tärkeää kuin hyvä piilo, on se ettei vahingossakaan jää kiinni kuuluvien äänien takia.. Siksi välttelen mm. tölkkejä joita on aika mahdoton avata täysin hiljaa, kuin myös kilahtelevia, kolahtelevia ja narisevan korkin omaavia lasipulloja, ja esim. olutpulloja jotka täytyy avata pullonavaajalla.

Kaadan juomani muovikannuun, jonka piilotan kansi päällä kaappiini. Myös hajuhaitat täytyy huomioida, joten yleensä piilotan jotain marjaista siideriä, josta voi helposta erehtyä hengityksestä toisen juoneen mehua.

Sairaita ollaan, tiedän.

[/quote]

Minä käytän vodkaa muovipullossa, ei kilise eikä tussahtele avatessa, eikä haisekkaan, kun juo riittävän laimeana.

Vierailija
24/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:08"]

Sairasta, hakekaa apua. Alkoholin piilottelu ja juomisen salailu kielii riippuvuudesta.

[/quote]

[/quote]

Mites hoidat työsi/opiskelusi? Et varmaan kännissä saa niitä hoidettua, vai?

Vierailija
25/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vanha viinipullo on kuiva-ainekaapissa.

Jääkaapissa on votkapullo, jonka pinta alenee haihtumalla.

t. Absolutisti

Vierailija
26/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus ostan pullon yllätykseksi miehelleni ja piilotan sen halkopinoon. Jos ei mokoma sitä löydä parissa päivässä, niin sitten on pakko vihjailla... No tää oli vähän ohis, mutta totta.

Vierailija
27/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:14"]

[/quote]

[/quote]

Miksi sitten pitää piilotella? Vai tykkäätkö olla salaa kännissä, onko se jonkinlainen fetissi?

Vierailija
28/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:08"] Sairasta, hakekaa apua. Alkoholin piilottelu ja juomisen salailu kielii riippuvuudesta. [/quote] Miksi hakisin apua? Tykkään olla kännissä. [/quote] Mites hoidat työsi/opiskelusi? Et varmaan kännissä saa niitä hoidettua, vai?

[/quote]

No en ole koko aikaa kännissä. En ole alkoholisti, vaan juon kun haluan olla kännissä. Työt hoituu hienosti ja illalla ehtii olla vähän aikaa hönössä.

Vierailija
29/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:33"]

[/quote]

[/quote]

Miksi sitten pitää piilotella? Vai tykkäätkö olla salaa kännissä, onko se jonkinlainen fetissi?

[/quote]

Puoliso ei tykkää että olen hönössä, siksi salaa.

Vierailija
30/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön alimman vetolaatikon alla on tyhjää tilaa, kun laatikon ottaa pois. Ei ole teini vielä piiloa keksinyt.

Vierailija
31/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Puoliso ei tykkää että olen hönössä, siksi salaa.

[/quote]

Teillähän menee arvomaailmat ja harrastukset ihan ristiin, olisi varmaan aika hankkia samanmielinen puoliso. Entä, jos puolisosi onkin eläimiin päin ja hänellä on kaapissa lammas, jota hän käy välillä salaa nusasemassa? Pitäisi olla avoin eikä huijata viattomia suhteeseen esittämällä ideaalista puolisoa.

Vierailija
32/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan te niitä pulloja piilottelette, eiköhän teiän touhut oo aika selviä. Toikin et juon marjasiideriä niin muut luulee helposti mehuksi. Joopa joo :DDD

Vierailija
33/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wc-pöntön vesisäiliöön.

Vierailija
34/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on nätisti meidän baarikaapissa. En suostuisi ikinä tuommoisen

lapsuuden vietin niin , että isä joutui piilottelemaan. Ja se riitti.

Vierailija
35/35 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni juoppo ei tiedä, että muut tietää. Ystäväni mies lipitteli 'salaa' monta vuotta, vaimo kyllä tiesi. Vaimo lopulta potkaisi miehen ulos, ja melkoista alamäkeä on miehen elämä ollut. Ei odota enää mitään tulevaisuudelta.