Olin todellakin kännissä viikonloppuna...
Ja kylläpä nyt pörräsi miehiä ympärillä!
En käsitä mikseivät silloin tule jutulle kun olen vain hiukan huppelissa. Olen 41v ja pieni, nätti ja ikäistäni selvästi nuoremman näköinen. Enkä siis yleensä koskaan saa huomiota varteenotettavilta miehiltä, eivät ainakaan tule tutustumaan, saattavat vain katsella kauempaa. Mutta selkeä humalatila siis teki sen, että kiinnostuneet tulivat kerrankin avaamaan suunsa! Taidan ryypätä uudestaankin.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 09:23"]
Luulevat olevansa helpon pillun kanssa tekemisissä. Säälittää suomalaiset miehet ja se että uskalletaan käsitella asioita ja naisia vain kännissä. Miten vitussa tuommoset paskahousut sai torjuttua venäläiset aikoinaan? Vai oliko 1990 alun miehet ihan eri puista veistetty?
[/quote]
Korjaus:1900 alun siis xP
Luulevat olevansa helpon pillun kanssa tekemisissä. Säälittää suomalaiset miehet ja se että uskalletaan käsitella asioita ja naisia vain kännissä. Miten vitussa tuommoset paskahousut sai torjuttua venäläiset aikoinaan? Vai oliko 1990 alun miehet ihan eri puista veistetty?
[/quote]
Ei ne kaikki ainakaan tuntuneet olevan pillun perässä. Pari oli kasvotuttuja harrastusten parista ja juttua riitti ihan lapsista sun muusta arkisista asioista. Ehdottelivat vain jos lähtisin joskus arkena kahville!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 09:29"]
[/quote]
Ei ne kaikki ainakaan tuntuneet olevan pillun perässä. Pari oli kasvotuttuja harrastusten parista ja juttua riitti ihan lapsista sun muusta arkisista asioista. Ehdottelivat vain jos lähtisin joskus arkena kahville!
[/quote]
Tämä oli AP