Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän miehillä etu- vai takakakka?

Vierailija
03.06.2015 |

Miehen vessakäynnin jälkeen on jarrutusjälki aina pöntön takaseinässä. En tajua, miten se sen sinne ampuu!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jättipenis niin se joutuu istumaan ihan takana ettei kikkeli osu pönttöön. Siivoojana noita jarrutusjälkiä aina ihmetteli, joskus oli renkaassakin jäljet, mutta sitten ylilaudan vessakäyttäytymislanka sivisti minua miesten paskantamisesta :)

Vierailija
2/7 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:45"]

Sillä on jättipenis niin se joutuu istumaan ihan takana ettei kikkeli osu pönttöön. Siivoojana noita jarrutusjälkiä aina ihmetteli, joskus oli renkaassakin jäljet, mutta sitten ylilaudan vessakäyttäytymislanka sivisti minua miesten paskantamisesta :)

[/quote]

En usko tähän. Meillä miehen kanssa tätä samaa takaseinässä, eikä ole mikään jättipenis. Etenkin levossa pieni. Kovana keskiverto.

Vierailija
4/7 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja aina on pöntön takaosa kakassa ja aika ylhäältä jopa! En ymmärrä!

Vierailija
5/7 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:58"]Mä olen nainen ja aina on pöntön takaosa kakassa ja aika ylhäältä jopa! En ymmärrä!
[/quote]

Onko sulla niin isot häppärit?

Vierailija
6/7 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:45"]

[/quote]

Kuulostaa hauskalta. Linkkiä?

Vierailija
7/7 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikakka.