Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tekis niin mieli laittaa yhelle miehelle viestiä

Vierailija
03.06.2015 |

Että oon raskaana. Teki mulle niin paskasesti että vois vähän miettiä mitä tuli tehtyä.

En siis oo raskaana mut olis niin kiva vähän järkyttää sitä äijää!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kannatan ideaa! Kuulostaa erittäin hauskalta. Tee se. Suurin osa täällä moralisoi, mutta älä niistä välitä. Minun mielestä on aina oikein näpäyttää pahantekijää.

Vierailija
22/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:42"]Että oon raskaana. Teki mulle niin paskasesti että vois vähän miettiä mitä tuli tehtyä.

En siis oo raskaana mut olis niin kiva vähän järkyttää sitä äijää!
[/quote]
No et varmaan ole raskaana kun et edes saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:12"]

Raiskasko se mies sut???

[/quote]

Kuule ehkä ois VÄHÄN toinen ääni kellossa ap:llä, jos niin olisi. Missä ihmeen pumpulissa kaikki on kasvaneet? Ette kunnon kostonhimoa tunne? Halua tappaa? Silloin tuo on just oikea viesti. Ei mitenkään liikaa tai nolo. Tyhmä se on, joka sen USKOO. Toimittuaan siis sikamaisesti. Silloin pitääkin vähän varautua kuraan, eikös?

Vierailija
24/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule laita viestiä vaan. Saan hyvän tekosyyn eroon. Olen koko päivän töiden jälkeen pessyt ja kuivausrummuttanut äijän paskaisia vaatteita. Olisi todella luksusta saada olla yksin ja rauhassa, lopullisesti.

Vierailija
25/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:42"]Että oon raskaana. Teki mulle niin paskasesti että vois vähän miettiä mitä tuli tehtyä. En siis oo raskaana mut olis niin kiva vähän järkyttää sitä äijää! [/quote] No et varmaan ole raskaana kun et edes saanut.

[/quote]

Ei kun nimenomaan on ollut seksiä, muutenhan pitäis keksiä jotain muuta. Ihmeen retardeja täällä tänään... 

Vierailija
26/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tekisi mieli kostaa yhdelle miehelle. Joka pettää tyttöystäväänsä. Tekisi mieli kertoa tälle naiselle. Mutta ei se taitais uskoa

Vierailija
27/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko ap viestiä jo? Kerro ihmeessä! Eläydyn tunnelmiisi :))  Ei se miestä haittaa saada vähän ylimääräisiä sydämentykytyksiä..

Vierailija
28/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:56"]

Siis miksi te alapeukutatte tätä!?! Mitä haittaa naisille on, jos joku nainen laittaa törkeälle miehelle tuollaisen viestin?

[/quote]

Miksi alentua miehen tasolle?

[/quote]

Sillä ei ole mitään tekemistä miehen tason kanssa. Tuohan on vittuilua, sitä voi harrastaa ilman, että vajoaa mitenkään toisen yasolle. Mies itse on tyhmä, jos uskoo. Jokainen kuulija kyllä ymmärtää, että nainen vittuili vaan. 

Vierailija
29/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun en ehtinyt päästä sänkyyn yhden miehen kanssa, jolle olen järjettömän vihainen ja haluan kostaa hänen aiheuttamansa mielipahan. Tämä olisi way to go!

Vierailija
30/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:16"]

Kuule laita viestiä vaan. Saan hyvän tekosyyn eroon. Olen koko päivän töiden jälkeen pessyt ja kuivausrummuttanut äijän paskaisia vaatteita. Olisi todella luksusta saada olla yksin ja rauhassa, lopullisesti.

[/quote]

Sano miehellesi, että et enää halua olla hänen kanssaan ja erotkaa. Olipa vaikea ongelma ratkaistavaksi. Täällä on kyllä jengin ongelmanratkaisukyvyt ameeban tasolla.

Vierailija
31/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap, jäätävä hiljaisuus forever olisi myös hyvä vaihtoehto, siinä tapauksessa että mies vielä odottaa sinulta jotain. Onneksi itse pääsin käyttämään tätä vaihtoehtoa erään aiemmin ihanana pitämäni "miehen" kanssa.

Vierailija
32/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:19"]

Minunkin tekisi mieli kostaa yhdelle miehelle. Joka pettää tyttöystäväänsä. Tekisi mieli kertoa tälle naiselle. Mutta ei se taitais uskoa

[/quote]

Kostatko kaikille naisillekin joiden tiedät pettävän? Ihan sellainen yleinen "reilu kaveri", joka puuttuu toisten parisuhteisiin yleisesti?