Mulla on lemmikki: harakka
Se tulee usein herättämään mut partsulle, kolistelee ja räksyttelee kunnes nousen ylös ja avaan verhot. :D Ajattelin antaa sille nimeksi Harri.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:17"]
Mistä tiedät että se on äijäharakka? Eiks harakoissa oon miehet ja naiset saman näköisiä?
[/quote]Hyvä pointti :) en tiedäkään.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:19"]
Aattelin että mun mies on tehny alotuksen :D:D:D:D:D:D:D
[/quote]:))) -ap
Onkohan Harri sen palstalla vierailleen jalkakipuisen pulun kaveri? Sanotaanpa häntä vaikka Pirkoksi. Miten mahtaa Pirkon koipi jaksaa?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:59"]
Onkohan Harri sen palstalla vierailleen jalkakipuisen pulun kaveri? Sanotaanpa häntä vaikka Pirkoksi. Miten mahtaa Pirkon koipi jaksaa?
[/quote]linkki pulukeskusteluun kiitos?
-ap
Jätä sille vaikka minitomaatteja evääksi. Mulla on vastaavanlainen kaveri, mutta rotua varis ;)
Hartsalle terkkuja! Mulla on pikku tiainen terassi kaverina. Koputtelee ikkunan karmia jos on eväät loppu kiposta :D
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:59"]
[/quote]linkki pulukeskusteluun kiitos?
-ap
[/quote]
Voi että, kun jurppii. Yritin kopioida sulle linkkiä siihen keskusteluun kaksi krt, mutta mobiililaitteeni tökkii. Haulla kyllä löydät, jalkakipeinen pulu :) Terveiset vaan Pirkko-pulun ystävälliselle toverille - toivottavasti et pahastu, että nimesin pienen ystäväsi.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:59"] Onkohan Harri sen palstalla vierailleen jalkakipuisen pulun kaveri? Sanotaanpa häntä vaikka Pirkoksi. Miten mahtaa Pirkon koipi jaksaa? [/quote]linkki pulukeskusteluun kiitos? -ap [/quote] Voi että, kun jurppii. Yritin kopioida sulle linkkiä siihen keskusteluun kaksi krt, mutta mobiililaitteeni tökkii. Haulla kyllä löydät, jalkakipeinen pulu :) Terveiset vaan Pirkko-pulun ystävälliselle toverille - toivottavasti et pahastu, että nimesin pienen ystäväsi.
[/quote]Löytyi :) pitää mielenkiinnosta lukea se ketju...kiitos. -ap
Eipä kestä. Olisi mukava kuulla, miten Pirkko voi? :)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:55"]
Eipä kestä. Olisi mukava kuulla, miten Pirkko voi? :)
[/quote]Vastaakohan se vielä siihen ketjuun jos kysyt?
Amerikkalainen tyttö ruokkii variksia ja saa vastalahjaksi kiiltäviä esineitä
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:58"]Amerikkalainen tyttö ruokkii variksia ja saa vastalahjaksi kiiltäviä esineitä
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1425010684085
[/quote]Kerran lintulaudalla oli toinen puoli "paras ystävä" -riipuksesta. Mannille tuodussa puolikkaassa luki "paras". <3
Tänään saapui taas visiitille jo tutuksi tullut söpö harakka. Oli kiinnostunut tuolin pehmusteesta, jota yritti irrottaa tuolista. Sitten rottinkisermi (jo valmiiksi hiukan kärsinyt) oli seuraava nokkimisen kohde. Siitä voi saada jotain materiaalia irti.
Muuttaisipa mun parvekkeelle... musta se olis kiva lemmikki. :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että se on äijäharakka? Eiks harakoissa oon miehet ja naiset saman näköisiä?
naisharakat räkättää enemmän
Tää on kyllä suloisin ketju täällä pitkään aikaan :D
Kavin nostamassa sita puluketjua, muakin rupesi kiinnostamaan! Ma pelastin kerran lokinpoikasen. Oli pudonnut pesasta asuntoni ulkopuolella, jalka naytti olevan vaurioitunut ja paansakin oli lyonyt kun tasapaino oli hukassa. Soitin ammattilaisille jotka kaskivat peittamaan laatikolla. Seisoin sitten vartiossa laatikon vieressa tienvarressa 45 min ennenkun tulivat hakemaan. Ohikulkijat vahan katsoi...
Aattelin että mun mies on tehny alotuksen :D:D:D:D:D:D:D