Olen maannut koulun loppumisesta asti sängyssä
Eli lauantaista saakka päivät ovat menneet sängynpohjalla maaten. Nukun ja olen koneella, pari ateriaa olen syönyt. Masentaa niin paljon.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:51"]
Minkä ikäinen olet? Onko kesätöitä?
[/quote]
19. Ei.
Lopetitko lukion tai valmistuitko ammattiin? Mulla oli silloin lakkiaisten jälkeen tosi paha masennusjakso. Kaikki loppui jotenkin muka yllättäen eikä ollut enää mitään, mitä odottaa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:59"]
Lopetitko lukion tai valmistuitko ammattiin? Mulla oli silloin lakkiaisten jälkeen tosi paha masennusjakso. Kaikki loppui jotenkin muka yllättäen eikä ollut enää mitään, mitä odottaa.
[/quote]
Lukion päätin. Minustakin tuntuu että masennus yrittää ottaa otteen taas kerran. Kauanko sinulla kesti tuota? Tuntuu juuri että kaikki loppui, elämä on pelkkää tyhjyyttä. Ap
Mikä masentaa? Tekeminen auttaa, tulee parempi fiilis itsellekin. Tuon ikäisenä on elämä edessä ja ovet auki minne vaan, älkää hassatko sitä!
Jos voit pysyä sängyssä, voin panna sinut kuntoon. Keitetään sitten vaikka energiajuomat.
-Mies 29v + 1v-
Eikö sun vanhemmat sano mitään tohon? Yritä saada sua liikkeelle tai jtn
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:04"]
Mikä masentaa? Tekeminen auttaa, tulee parempi fiilis itsellekin. Tuon ikäisenä on elämä edessä ja ovet auki minne vaan, älkää hassatko sitä!
[/quote]
En osaa sanoa. Luultavasti juuri tekemisen puute ja tunne siitä, ettei kuulu enää minnekään. Ei ole enää mitään paikkaa. Mikään ei oikein tunnu miltään, en edes keksi, mikä tekeminen minua piristäisi. Ulkoilla pitäisi mutta sekin on niin vaikeaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:59"]
[/quote]
Lukion päätin. Minustakin tuntuu että masennus yrittää ottaa otteen taas kerran. Kauanko sinulla kesti tuota? Tuntuu juuri että kaikki loppui, elämä on pelkkää tyhjyyttä. Ap
[/quote]
Noh, masennus tosiaan iski kasvoille kuin märkä rätti. Muut tuntuivat määrätietoisesti menevän joko töihin tai olivat hakeneet opiskelemaan. Pääsin sit minäkin opiskelemanja jo alussa oli olo, että ala on aivan väärä. Muutin sit kumminkin yksin satojen kilsojen päähän tuon paikan takia. Masennuin entistä pahemmin ja sairastuin syömishäiriöönkin siinä. Yli puoli vuotta siinä meni, selkeästi ajankohta oli väärä muuttaa niin kauas tuon paskan opiskelupaikan takia. Lopulta lopetin tuon amk:n ja tsemppasin yliopiston pääsykokeisiin. Nyt tänä keväänä valmistuin maisteriksi :). Vähän tyhjä olo kun yliopisto-opinnot loppui, mutta olo on paljon luottavaisempi mitä lukion jälkeen. Ehkä se on nyt helpompaa kun tietää, että ei tarvii enää opiskella :D. Näin jälkeenpäin ajatellen, olin aivan helkkarin nuori silloin kun lukiosta pääsin :D. Muka niin kamala kiire opiskelemaan, paskanmarjat.. Ootko hakenu opiskelemaan :)? Mieti rauhassa mitä haluat, kiire ei oo mihinkään!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:05"]
Eikö sun vanhemmat sano mitään tohon? Yritä saada sua liikkeelle tai jtn
[/quote]
Eivät ole sanoneet mitään. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:07"]
Ootko hakenut opiskelemaan?
[/quote]
Hain joo, mutta tässä odotellaan nyt noin kuukausi tuloksia. Ap
Itsellä vähän meinaa olla sama meininki, mutten anna sen tapahtua! Valmistuin myös lukiosta, hain opiskelemaan, olen hakenut kesätöitä (ja vieläkin haku päällä) ja näen ystäviä ja plus vietän aikaa perheeni kanssa, jotten vain jäisi sänkyyn makaamaan. Keksi itsellesi tekemistä ja jotain mitä odottaa! Kaikki on asenteesta kiinni! (:
N18
Itse dokasin koko kesän kun lukiosta pääsin. Yliopistossa on kauniita naisia täynnä ja hyvät bileet. Paremmat kun lukion bileet ikinä. Lukio oli kyllä masentava paikka.
M22
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:12"]
Itse dokasin koko kesän kun lukiosta pääsin. Yliopistossa on kauniita naisia täynnä ja hyvät bileet. Paremmat kun lukion bileet ikinä. Lukio oli kyllä masentava paikka. M22
[/quote]
Rakastin lukiota. Biletyksestä olen saanut jo tarpeekseni. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:12"]
Itse dokasin koko kesän kun lukiosta pääsin. Yliopistossa on kauniita naisia täynnä ja hyvät bileet. Paremmat kun lukion bileet ikinä. Lukio oli kyllä masentava paikka. M22
[/quote]
Rakastin lukiota. Biletyksestä olen saanut jo tarpeekseni. Ap
[/quote]
Lukiossa on niin teini meininki... Yliopistossa on sentäs fiksua aikuisia kuten mä.
Minkä ikäinen olet? Onko kesätöitä?