Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moniko täällä on ajanut autonsa takaikkunassa kasikympin lätkä?

Vierailija
29.01.2022 |

Osa ei varmaan edes tajua mitä kysytään.
Minulla lätkä koristi Datsunia.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä sitä siellä koskaan pitänyt. Penkin alle se meni heti kun autoon astuin.

Selvisitkö ilman sakkoja? Käsittääkseni jo pelkästään siitä että unohti laittaa lätkän paikoilleen sai sakkoa ja mahdollisesti ajokieltoa (vaikka se olisikin ollut mukana).

Poliisi kuitenkin pysäytti/pysäyttää niin harvoin, että mahdollisuus jäädä kiinni tuosta oli häviävän pieni. Itsellä on ollut ajokortti 38 vuotta ja olisiko poliisi pysäyttänyt kymmenisen kertaa eli keskimäärin joka neljäs vuosi ja näissä mukana ovat myös kolme törttöilyäni, josta sain sakot.

Mut poliisi pysäytti ensimmäisen kerran heti samana päivänä kun sain ajokortin, ja lätkä oli takaikkunalla niin kuin pitikin.

Vierailija
82/83 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Mazdan ikkunalla oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni poliisi ei sattunut pysäyttämään kertaakaan 80-lätkän aikana, mutta sittemmin on jokusen kerran puhallusratsia sattunut kohdalle. Ysärillä rekisteriotettakin pyydettiin nähtäväksi ainakin kerran tai pari, kehuivat vielä kun tuore katsastusleimakin sattui sillä hetkellä olemaan.

Autossani oli sinertävät sävylasit, niin se 80-lätkän valkoinen osuuskin näytti sävyttyneen hivenen sinisen sävyiseksi :D