Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitääkö naapurille antaa puhelinnumero?

Vierailija
03.06.2015 |

Minulla asuu naapurissa pariskunta jotka on vähän viinan meneviä ja niillä on usein avaimet hukassa ja pyytävät puhelinta lainaan että saavat soittaa huoltomiehelle että käyvät aukaisemassa oven .

Muutaman kerran ovat pimputelleet ovikelloa ja olen kieltänyt koska en halua seurustella heidän kanssaan.

Naapurin rouva sanoi minulle että minun täytyy antaa puhelinnumero niille että ne voi soittaa jos jotain asiaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en avaa kenellekään ovea ellei ole etukäteen sovittu juttu tai ellei sieltä joku hyvä tuttu huikkaa (en aina silloinkaan jos en jaksa sosialisoida tai olen tekemässä jotakin yksityistä kuten juuri tullut suihkusta yms)

Vierailija
22/30 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:07"]Juu ei. Älä vaan anna. Saat niistä hirveen riesan. Nehän soittelis huppelissa: Hae meille kaljaa kaupasta tai kuskaa meitä viinakauppaan.
[/quote]

En kyllä hakis kaljaa kaupasta jos kysyisivät

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
24/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
26/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löisin sorkkaraudalla otsaan jos minun ovelle tulisi joku juoppo
.

Vierailija
27/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan tarvii. Kai sä olisit jo niitten kanssa juopottelemassa jos sua oikeesti tollasten luusereitten seura ja murheet kiinnostais.

Vierailija
28/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:03"]

Toi on ehkä just noissa juopoissa ja narkeissa se kaikkein ärsyttävin piirre. Kaikkien pitäis heidän mielestä olla aina jeesaamassa ja lainaamassa rahaa/puhelinta/name it kun on niin surkeeta ja vaikeeta. Ja kukaan ei ymmärrä, eikä jaksa kuunnella kun oon niin reppana. Aaaaargh. Se saatanan vaikeus loppuis siihen paikkaan kun lakkais puljaamasta noitten aineitten kanssa.

Ja ap ei tod tarvii antaa numeroa. Eikä avata ovea, irrota vaikka koko ovikello yöksi ja jos alkavat jyskää oven takana niin soita poliisit.

[/quote]

Toi niitten känninen sössötys on niin rasittavaa ja mistä ihmeestä ne on saanu sen käsityksen että ihmisiä edes jotenkin kiinnostais niitten "ongelmat"?

Vierailija
29/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs luulet, onko pakko antaa?

Vierailija
30/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:32"]

Minulla asuu naapurissa pariskunta jotka on vähän viinan meneviä ja niillä on usein avaimet hukassa ja pyytävät puhelinta lainaan että saavat soittaa huoltomiehelle että käyvät aukaisemassa oven . Muutaman kerran ovat pimputelleet ovikelloa ja olen kieltänyt koska en halua seurustella heidän kanssaan. Naapurin rouva sanoi minulle että minun täytyy antaa puhelinnumero niille että ne voi soittaa jos jotain asiaa.

[/quote]

Eli ne haluavat sun numeron, että voivat soittaa sinulle, kun tulevat käymään luonasi lainaamaan puhelinta, jolla voi soittaa huoltomiehelle? Tämä aloitus lienee vähän kieroitunut vitsi muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi