Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi tupakoitsijan kanssa? :/

Vierailija
03.06.2015 |

Onko muilla tälläistä, vai onkohan vika minussa?

Mies on ihana, seksikin on hyvää, MUTTA:

Miehellä kestää ihan järjettömän kauan tulla. Siis oikeasti kauan, välillä ei tule ollenkaan ja lopettaa kesken kun ei enää jaksa. Seksin aikana hikoilee ihan hirveästi ja välillä tuntuu että saa kohta sydänkohtauksen. o.o

Ei ole mitenkään lihava tms. Mutta tupakoi ihan älyttömästi (tunnin välein juoksee tupakalla, joskus useamminkin.)

Olen miettinyt johtuuko tuo seksin "huonous" minusta vai miehen tupakoinnista? :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi aiheuttaa impotenssia.

Vierailija
2/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sydäntä tutkittu? Mummilla oli hirveää hikoamista ja väsymistä jne. Ja kun meni lääkäriin niin oli jotain veritulppaa ja sydänjuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meillä tuollaista. Mies laukeaa liiankin nopeasti. Ei hikoile (minä, joka en tupakoi, hikoan paljon enemmän) ja kuntoakin löytyy.

Vierailija
4/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tupakointi kyllä tuollaista aiheuta. Paremminkin tulee liian nopeasti jos pillu on tiukka.

T. M29, tupakoin

Vierailija
5/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä pillu.

Vierailija
6/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä kummastakaan. Nopeasti tuleminen ei oo kaikille miehille mikään itsestäänselvyys, vaikka sellaisen kuvanhan asiasta toki maailmassa saa. Huono fyysinen kuntohan miehelläsi taitaa olla. Siihen toki vaikuttaa tupakointi, mutta ei ole yksin syypää. Ja sinä nyt et varsinkaan ole syy/llinen!

Vierailija
7/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin johtuu sinusta tai tupakoinnista. Samoin kun naisista myös miehistä toisilla kestää laukeaminen kauemmin kuin toisilla ja toiset hikoaa enemmän ja helpommin kuin toiset. Miehetkin on yksilöitä.

Vierailija
8/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tupakointi siihen liittyy?

Vierailija
9/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttäisi ennen kaikkea se tupakoitsijan hengitys/kuola, siis suussa pahanhajuista limaa... suuteleminen... Ei mulla muuten ole mitään tupakoitsijoita vastaan, ihan senkun vaan tehkööt miten tahtovat, mutta suuteleminen tupakoivan henkilön kanssa ei kiitos. Ja koska se aromi työntyy kehossa kaikkialle ja päätyy kaikkiin kehon eritteisiin aistittavaksi, niin alapääkin...

Vierailija
10/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tupakoinnista suoraan johtuva seuraus seksielämään jonka olen eri miesten välillä huomannut on se, että tupakoitsijan sperma maistuu helvetin paljon pahemmalle :( Onneksi nykyinen ei polta, suihinotto ja nieleminen on paljon kivempaa.

Vierailija
11/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin

Vierailija
12/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tupakoi ja hänen sperma on väriltään tumman harmaata/mustahtavaa. Johtuuko tupakoinnista?

Vierailija
13/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian löysä. Mies on tottunut runkimaan riuskoin ottein ja on ilmeisesti tehnyt sitä paljon.... En usko että johtuu tupakoinnista.

Siis itselläni myös näin. Ei meinaa lasti lentää.

Vierailija
14/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä pillu, lähdet kohta vaihtoon. Ainakin minulla menisi.

Vierailija
15/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:08"]

Ei välttämättä kummastakaan. Nopeasti tuleminen ei oo kaikille miehille mikään itsestäänselvyys, vaikka sellaisen kuvanhan asiasta toki maailmassa saa. Huono fyysinen kuntohan miehelläsi taitaa olla. Siihen toki vaikuttaa tupakointi, mutta ei ole yksin syypää. Ja sinä nyt et varsinkaan ole syy/llinen!

[/quote]

AP nimenomaan on syy tässä tapauksessa, kun pillu on niin löysä että olisi verrattavissa messuhalliin.

Vierailija
16/16 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:20"]Sulla on liian löysä. Mies on tottunut runkimaan riuskoin ottein ja on ilmeisesti tehnyt sitä paljon.... En usko että johtuu tupakoinnista.

Siis itselläni myös näin. Ei meinaa lasti lentää.
[/quote]

Niin ja mitä valitettavaa tälläisessä on? Exä ja sen jälkeen tulleet pari panoa ovat ainakin vain diganneet, kun jaksaa höyliä kunnolla. Ja vaikka itse olen ihan sporttisessa kunnossa, niin kyllähän se hien pukkaa pintaan kun 20 minuuttia höylii menemään....