Tikis Booty-haaste
Ootteko jo saaneet tuloksia? Olen laihaläski ja olen jo saanut peppua pyöreämmäksi! En tiennyt että tää toimii näin nopeasti :)
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:35"]Hyvä yritys, Tikis.
[/quote]
:D Tää ei oo mikään mainos. Tykkään tosta haasteesta ja oon oikeasti täysillä mukana siinä. Sitä vatsalihas/keskivartalo mikälie olikaan aloin myös tekemään silloin joskus, tein vain sen ensimmäisen enkä tykännyt siitäkään. Tuli vain kädet kipeiksi.
AP
Voiko joku kaittaa treeniohjelman tänne, jos se on saatavilla netissä? Googlailin, mutta löysin vain ensimmäisten päivien treenin ja puhelimella vaikea etsiä.
:D Ja montako päivää haaste on siis kestänyt?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:57"]:D Ja montako päivää haaste on siis kestänyt?
[/quote]
11.pv
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:52"]Voiko joku kaittaa treeniohjelman tänne, jos se on saatavilla netissä? Googlailin, mutta löysin vain ensimmäisten päivien treenin ja puhelimella vaikea etsiä.
[/quote]
Jos sulla on face niin etsi sieltä "booty-haaste"
Laitatko kuvan niin nähtäisiin jotain todisteita toimivuudesta.
Pertti 63v
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:52"]Voiko joku kaittaa treeniohjelman tänne, jos se on saatavilla netissä? Googlailin, mutta löysin vain ensimmäisten päivien treenin ja puhelimella vaikea etsiä. [/quote] Jos sulla on face niin etsi sieltä "booty-haaste"
[/quote]
En oo facessa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:52"]Voiko joku kaittaa treeniohjelman tänne, jos se on saatavilla netissä? Googlailin, mutta löysin vain ensimmäisten päivien treenin ja puhelimella vaikea etsiä.
[/quote]
[/quote]
Näköjään on menossa vasta 12.päivä, eikä koko treeniä löydä?
Jos treeni jatkuu samanlaisena mitä nyt (eilisen treeni 3x 30s pitoa ja 50 peruskyykkyä), niin taidan jättää väliin. Teen 3x viikkoon 500 kyykkyä, parhaimmillani jaksan tehdä 2 000 kyykkyä putkeen ja kyllä tiedän, ettei niitä saisi tehdä putkeen. Hooverissa pysyn 5min. Löytyy syömishäiriötaustaa. Pahimpaan aikaan tein tuhat kyykkyä, tuhat vatsaa, tuhat selkää ja lankutin.
* Pahimpaan aikaan tein tuhat kyykkyä, tuhat vatsaa, tuhat selkää ja lankutin viitenä-kuutena päivänä viikossa kuukauden putkeen.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:57"]:D Ja montako päivää haaste on siis kestänyt?
[/quote]
11.pv
[/quote]
No kuule tuossa ajassa ei muodot muutu :D
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:52"]Voiko joku kaittaa treeniohjelman tänne, jos se on saatavilla netissä? Googlailin, mutta löysin vain ensimmäisten päivien treenin ja puhelimella vaikea etsiä.
[/quote]
[/quote]
Jos treeni jatkuu samanlaisena mitä nyt (eilisen treeni 3x 30s pitoa ja 50 peruskyykkyä), niin taidan jättää väliin. Teen 3x viikkoon 500 kyykkyä, parhaimmillani jaksan tehdä 2 000 kyykkyä putkeen ja kyllä tiedän, ettei niitä saisi tehdä putkeen. Hooverissa pysyn 5min. Löytyy syömishäiriötaustaa. Pahimpaan aikaan tein tuhat kyykkyä, tuhat vatsaa, tuhat selkää ja lankutin.
[/quote]
Ja minä en jaksa edes viittäkymmentä kyykkyä :|
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:52"]Voiko joku kaittaa treeniohjelman tänne, jos se on saatavilla netissä? Googlailin, mutta löysin vain ensimmäisten päivien treenin ja puhelimella vaikea etsiä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja minä en jaksa edes viittäkymmentä kyykkyä :|
[/quote]
En minäkään aluksi jaksanut. Kaksikymmentäkin oli tosi rankka tehdä. Mutta sitten *naps* syömishäiriö otti vallan ja tein ne päivittäiset tuhat kyykkyä vaikka oksensin, vaikka lihakset tuntuivat olevan tulessa.
Mutta älkää päästäkö itseänne samaan tilaan, hakekaa apua, jos syömishäiriö yrittää hiipiä teidän elämään. Ei ole kivaa.
12
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:52"]Voiko joku kaittaa treeniohjelman tänne, jos se on saatavilla netissä? Googlailin, mutta löysin vain ensimmäisten päivien treenin ja puhelimella vaikea etsiä. [/quote] Jos sulla on face niin etsi sieltä "booty-haaste" [/quote] Näköjään on menossa vasta 12.päivä, eikä koko treeniä löydä? Jos treeni jatkuu samanlaisena mitä nyt (eilisen treeni 3x 30s pitoa ja 50 peruskyykkyä), niin taidan jättää väliin. Teen 3x viikkoon 500 kyykkyä, parhaimmillani jaksan tehdä 2 000 kyykkyä putkeen ja kyllä tiedän, ettei niitä saisi tehdä putkeen. Hooverissa pysyn 5min. Löytyy syömishäiriötaustaa. Pahimpaan aikaan tein tuhat kyykkyä, tuhat vatsaa, tuhat selkää ja lankutin. [/quote] Ja minä en jaksa edes viittäkymmentä kyykkyä :|
[/quote]
Mä vilkasin ton ekan päivän ja ihan oikeesti en mä pysty tekee 30 kyykkyä, yritin kyllä ja 20 meni nippa nappa. Tosi viimeiset oli sellasta rimpuilua, ettei niitä kyykyiksi voi kutsua. Miten mä voin olla näin huonossa kunnossa.. *järkytys*
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:52"]Voiko joku kaittaa treeniohjelman tänne, jos se on saatavilla netissä? Googlailin, mutta löysin vain ensimmäisten päivien treenin ja puhelimella vaikea etsiä. [/quote] Jos sulla on face niin etsi sieltä "booty-haaste" [/quote] Näköjään on menossa vasta 12.päivä, eikä koko treeniä löydä? Jos treeni jatkuu samanlaisena mitä nyt (eilisen treeni 3x 30s pitoa ja 50 peruskyykkyä), niin taidan jättää väliin. Teen 3x viikkoon 500 kyykkyä, parhaimmillani jaksan tehdä 2 000 kyykkyä putkeen ja kyllä tiedän, ettei niitä saisi tehdä putkeen. Hooverissa pysyn 5min. Löytyy syömishäiriötaustaa. Pahimpaan aikaan tein tuhat kyykkyä, tuhat vatsaa, tuhat selkää ja lankutin. [/quote] Ja minä en jaksa edes viittäkymmentä kyykkyä :|
[/quote]
Mä vilkasin ton ekan päivän ja ihan oikeesti en mä pysty tekee 30 kyykkyä, yritin kyllä ja 20 meni nippa nappa. Tosi viimeiset oli sellasta rimpuilua, ettei niitä kyykyiksi voi kutsua. Miten mä voin olla näin huonossa kunnossa.. *järkytys*
[/quote]
Muista tehdä kyykyt oikeassa asennossa, niin ei mene polvet rikki! Ja mielummin vähemmän kunnolla alusta loppuun, kuin enemmän kyykkyjä huonosti.
Kyykätessä polvien pitäisi olla samassa linjassa varpaiden kanssa, eikä polvet saisi alas kyykätessä ylittää varpaita, vaan lantio/peppu pitää pitää taaempana, jos ei näe varpaita alas kyykätessä.
Hyvä yritys, Tikis.