Lapsella hätä?
Heräsin viideltä siihen, että naapurin taaperoikäinen itki tai oikeastaan kirkui kuin henkensä hädässä. Huuto oli jotakin lähes epäinhimillistä. Onkihan siellä kaikki kunnossa??
Kommentit (9)
Oisko nähny pahaa unta..toivottavasti.Minkälainen perhe muuten,voisko siä olla hätää?
Kauhukohtaus? Mun esikoisella oli joskus noita kun tuo oli n. 4-vuotias. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk01102
Olen jo pitkään miettinyt, pitäisikö tehdä ilmoitus lastensuojeluun. Yh-äiti, joka vaikuttaa hyvin kireältä ja erittäin paljon itkevä lapsi.
Meillä vieroitetaan yösyötöstä ja tuota se huuto on. Oli jo hyvin yönsä nukkuva lapsi, kunnes sairastui sen verran pahasti että oli pakko antaa juotavaa yölläkin. Nyt sitten huudetaan viikon verran öisin ja sitten taas nukutaan.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:28"]
Olen jo pitkään miettinyt, pitäisikö tehdä ilmoitus lastensuojeluun. Yh-äiti, joka vaikuttaa hyvin kireältä ja erittäin paljon itkevä lapsi.
[/quote]
Aina nää tarinat kehittyy kommenttien lomassa. Miten et tätäkään tullut aloituksessa sanoneeksi?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:28"]Olen jo pitkään miettinyt, pitäisikö tehdä ilmoitus lastensuojeluun. Yh-äiti, joka vaikuttaa hyvin kireältä ja erittäin paljon itkevä lapsi.
[/quote]
Just. Tosi hyvät perusteet tehdä lasu. Äly hoi.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:28"]Olen jo pitkään miettinyt, pitäisikö tehdä ilmoitus lastensuojeluun. Yh-äiti, joka vaikuttaa hyvin kireältä ja erittäin paljon itkevä lapsi.
[/quote]
Entäs jos kävisit juttelee sen äidin kanssa jos oot noin huolestunut etkä tekis nimetöntä lastensuojeluilmoitusta? Mutta eihän Suomessa niin voi toimia, kaikki tehdään viranomaisten kautta ettei vaan tarvitse olla tekemisissä kanssaihmisten kanssa.
Kuis jos menisit ja kysyisit että moikka miten menee ja tutustuisit..erikoista tää ihmisten käytös että ollaan huolissaan ja sitten kaukaa katelaan ja mietitään heti ilmotuksen tekemistä..sille saattas riittää juttu seura.Menee ihan jenkki touhuksi.
Jos siä on hätä on meidän kaikkien velvollisuus tehdä jotain..otetaan kaikki huoli toisistamme niin tää homma lähtee pelaan.Ei saa jättää varsinkaan äitiä ja lasta ulkopuolelle.
ja nyt rupesit asiaa ihmettelemään?