Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väitöskirjaa tekevällä maajoukkueurheilijalla murhaepäily Espoon Mankkaalla!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä maaniselta tapaukselta. Laittaa eropapereita sisään, vaatii yksinhuoltajuutta, peruu puheensa (miten kummassa meinasi olla  yh-vanhempi 2-vuotiaalle samalla, kun käy töissä ja tekee väitöskirjaa?) Jos haluaa tehdä kaikkea yhtä aikaa niin vääjämätön seuraus on se, että jokin osaalue noista kärsii - todennäköisesti kaikki.  Sääliksi käy se lapsiparka tuossa tilanteessa. Ja kaikki on tehty lyhytnäköisesti "minä minä minä" ajattelulla. Täydellinen surkimusisä.

Vierailija
22/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen otsikon ja sitä seuraavan tekstiosuuden pystyy tekemään vain piripäissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:43"]

Koulutus tai sen puute ei kerro mitään ihmisen perusluonteesta yhtään mitään. Joku elämänkoululainen voi olla ihmisenä paljon mukavampi ja tasapainoisempi kuin maisteri tai tohtori.

[/quote]

Tarkoitin kyllä ihan puhtaasti rationaalisuutta, siis sitä, että ymmärtää edes alkeellisesti omien tekojensa seuraukset. Tappamalla lapsen äidin- teen lapsesta täysorvon, kun pääsen linnaan lukemaan tiilenpäitä.

Vierailija
24/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain (IS?) mainittiin epäillyn olevan "pitkänhuiskea" mies. Olisko sit kori-vai lentopalloilija?

Vierailija
25/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:29"]

No nyt meni tytär täysorvoksi - jos lapsen yksinhuoltajuus oli jutun ydin. Luulisi muuten että väitöskirjan tekeminen olisi jonkinlainen tae ihmisen älykkyydestä toimijana ja muutenkin, mutta näköjään ei ole.

[/quote]

täysorpo tarkoittaa sitä, että molemmat vanhemmat ovat kuolleet, eli ei oikein sovi tähän tapaukseen.