Pistin parille entiselle työkaverille (miespuolisia) kyselyä lounaalle.
Kumpikaan ei ole vastannut mun viestiin? Aikanaan oltiin ihan hyviä kavereita, ja jotain yhteyttä on pidetty työpaikan vaihdon jälkeenkin, mutta mistä nyt mahtaa kiikastaa? Itse kuitenkin yritän vastata vastaaviin kyselyihin edes jotain tyyliin "aivan kamala kiire töissä, sori ei ehdi" tms.
Kommentit (18)
Olen nainen. "Moi X! Mitä kuuluu? Lähtisitkö lounaalle esim. ensi viikolla? Y"
Alkeellisia. Tai sitten niillä on hysteeriset heikolla itsetunnolla varustetut vaimot, jotka ovat asettaneet äärettömän tarkat rajat miehensä tekemisille. Surullista heidän kannaltaan.
Unohda moiset. Etsi fiksumpia kavereita :)
Ei muakaan kukaan ole koskaan entisistä työpaikoista mihinkään lounaille pyydellyt vaikka väleissä oltiinkin.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:06"]Ei muakaan kukaan ole koskaan entisistä työpaikoista mihinkään lounaille pyydellyt vaikka väleissä oltiinkin.
[/quote]
No olisitko vastannut jotain jos olisi pyydetty?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:41"]Alkeellisia. Tai sitten niillä on hysteeriset heikolla itsetunnolla varustetut vaimot, jotka ovat asettaneet äärettömän tarkat rajat miehensä tekemisille. Surullista heidän kannaltaan.
[/quote] jos sulle on normaalia heilastella muiden kanssa, vaikka olet parisuhteessa niin se ei tarkoita, että se olisi sitä kaikille. Ap ei edes maininnut miesten olevan varattuja.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:41"]Alkeellisia. Tai sitten niillä on hysteeriset heikolla itsetunnolla varustetut vaimot, jotka ovat asettaneet äärettömän tarkat rajat miehensä tekemisille. Surullista heidän kannaltaan.
[/quote] jos sulle on normaalia heilastella muiden kanssa, vaikka olet parisuhteessa niin se ei tarkoita, että se olisi sitä kaikille. Ap ei edes maininnut miesten olevan varattuja.
[/quote]
Heilastella? Itse olen nainen ja töissä pienellä miesvaltaisella asiantuntija-alalla ja ainoa keino kuulla uusimmat uutiset, avoimet työpaikat jne on puhua niiden alan ihmisten kanssa siitä huolimatta että - hui! - ne on miehiä ja minä nainen ja jompikumpi tai molemmat meistä saattavat jopa olla siviilisäädyltämme varattuja.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:41"]Alkeellisia. Tai sitten niillä on hysteeriset heikolla itsetunnolla varustetut vaimot, jotka ovat asettaneet äärettömän tarkat rajat miehensä tekemisille. Surullista heidän kannaltaan.
[/quote]
Heilastella? Itse olen nainen ja töissä pienellä miesvaltaisella asiantuntija-alalla ja ainoa keino kuulla uusimmat uutiset, avoimet työpaikat jne on puhua niiden alan ihmisten kanssa siitä huolimatta että - hui! - ne on miehiä ja minä nainen ja jompikumpi tai molemmat meistä saattavat jopa olla siviilisäädyltämme varattuja.
[/quote] Porvooseen huudellaan Porvoon tyyliin. Hui.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:41"]Alkeellisia. Tai sitten niillä on hysteeriset heikolla itsetunnolla varustetut vaimot, jotka ovat asettaneet äärettömän tarkat rajat miehensä tekemisille. Surullista heidän kannaltaan.
[/quote]
[/quote]
Häh? Etkö sinä siltä burkhasi sisältö koskaan puhu kenenkään muun miespuolisen kuin puolisosi kanssa?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:41"]Alkeellisia. Tai sitten niillä on hysteeriset heikolla itsetunnolla varustetut vaimot, jotka ovat asettaneet äärettömän tarkat rajat miehensä tekemisille. Surullista heidän kannaltaan.
[/quote]
[/quote]
Häh? Etkö sinä siltä burkhasi sisältö koskaan puhu kenenkään muun miespuolisen kuin puolisosi kanssa?
[/quote] painele vähän lisää peukkuja niin ehkä rauhoitut ;)
Voi apua, meidän työpaikalla ihmiset käy työkavereittensa kanssa lounaalla viitenä päivänä viikossa, mä en kestä katsoa moista rietastelua!!! Joskus olen nähnyt jopa kahden miehen lähtevät lounaalle vaikka ne on varattuja ja niillä on vaimot ja lapset, pitäisköhän mun soittaa niiden puolisoille nimettömästi että niiden miehet on ihan varmasti homoja ja niillä on suhde työkaverinsa kanssa???
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:37"]Voi apua, meidän työpaikalla ihmiset käy työkavereittensa kanssa lounaalla viitenä päivänä viikossa, mä en kestä katsoa moista rietastelua!!! Joskus olen nähnyt jopa kahden miehen lähtevät lounaalle vaikka ne on varattuja ja niillä on vaimot ja lapset, pitäisköhän mun soittaa niiden puolisoille nimettömästi että niiden miehet on ihan varmasti homoja ja niillä on suhde työkaverinsa kanssa???
[/quote] Voi apua, että oikein teidän työpaikalla käy. Meidän työpaikalla ei käy.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:37"]Voi apua, meidän työpaikalla ihmiset käy työkavereittensa kanssa lounaalla viitenä päivänä viikossa, mä en kestä katsoa moista rietastelua!!! Joskus olen nähnyt jopa kahden miehen lähtevät lounaalle vaikka ne on varattuja ja niillä on vaimot ja lapset, pitäisköhän mun soittaa niiden puolisoille nimettömästi että niiden miehet on ihan varmasti homoja ja niillä on suhde työkaverinsa kanssa???
[/quote] Voi apua, että oikein teidän työpaikalla käy. Meidän työpaikalla ei käy.
[/quote]
Saako kysyä, ihan mielenkiinnosta, missä olet töissä?
Niitä ei kiinnosta tarpeeksi.