Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten syödä reissussa edes suht' tervellisesti?

Vierailija
03.06.2015 |

Tähän mennessä ollaan syöty suunnilleen näin;  aamupalaksi leipää ja jogurttia,  päiväruoaksi jotain pikaruokaa (mc donalds, burger king jne.), välipalaksi jogurttia, iltaruoaksi kanssa jotain pikaruokaa, iltapalaksi samaa kuin aamupalalla.

Mutta nyt kun odotan, en voi jatkuvasti syödä ranskalaisiakaan - eihän niitä suositella odottavan äidin ruokavalioon. Mutta salaattiannoksetkaan eivät houkuttele, kun pelkään, että niistäkin voi tulla jotain harmeja.  Kai on syötävä vain hampurilaista ilman mausteita ja turhia majoneeseja.

Kun ei voi missään ravintoloissakaan syödä, ovat liian tyyriitä paikkoja.  Eikä minusta Pohjoismaissa tai Saksassakaan ole samantapaista kotiruoka- ja pizzabuffetia kuin täällä on Buffa.

Enkä voi syödä koko reissun ajan vain leipää, jogurttia ja hedelmiä.  Pakko on saada jotain lämmintäkin ruokaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siten syö valmissalaattia tai jogurttia. Onhan maailmassa muutakin ruokaa.

Vierailija
2/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:29"]

Kun ei olla vain löydetty mistään lounasravintoloita.  Noita valmissalaatteja en vain uskaltaisi syödä-  Aiemmin olen toki syönyt täytettyjä patonkeja ja maha on kestänyt ihan hyvin.

Burgeripaikassa mielestäni syömme halvemmalla kuin täällä Suomessa-

Subway, pitää harkita.  Mutta tuleehan tuoltakin kanan lihat esim; Thaikuista. Yäkkk!!!

[/quote]

????? Miten ihmeessä ihmiset pärjää muualla kuin suomessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö aamupalan hotellilla (terveellinen) tai jos en raaski sitä otta, niin läheisessä kahvilassa sahvi + sämpylä ja hedelmä. Lounas venyy yleensä, koska aamupala lomalla myöhemmin. Eli lounas joskus klo 13 aikaan ravintolassa. Usein syön päivällä salaatin. Välipaloja en syö, vaan illallinen klo 19 jälkeen jolloin ravintolaan ja mitä milloinkin. Miksi syötte pikaruokaa?

Vierailija
4/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:32"]Jaa-a. Mitä harmia niistä salaateista tulee mitä ei tule hampparista?

mene helvetti kunnon ravintolaan, tilaa vaikka lihaa ja kasviksia. Ei ne ravintolat Saksassa ole kalliita. Itse olen menossa Saksaan ja tutkinut jo etukäteen ruokapaikkoja. Keittolounaan saa jollain vitosella, ruokaisampaa ruokaa seitsemällä.

ihanko oikeasti syötte aina matkalla roskaruokaa :D ei sen vertaa voi laajentaa maailmankuvaa vaan pitää syödä samaa mäkkäriä mitä kotonakin on... En edes lähtis reissuun jos olisin niin köyhä henkisesti ja rahallisesti että pitäis syödä pelkkää hampparia.
[/quote]

En menisi koskaan mäkkäriin tai vastaavaan
Aamulla aamiainen. Lounaaksi jotain pienempää, ehkä patonkia, jos keittomahdollisuus niin munakasta, salaattia, tuorepastaa. Hedelmiä. Ja illalla aina hyvä ravintola. Näin myös lasten kanssa

Vierailija
5/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen maassa olet, jos ei muita ruokapaikkoja löydy kuin McDonalds ja Burger King?

Kuka käskee aina välipalaksi syödä jugurttia? Eikö siellä kaupoissa muuta muka myydä?

Erikoinen maa pitää olla...

Vierailija
6/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tyhmä toi ap.

Vierailija
7/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä helvetin rasittavalta vaikuttava ihminen. Ymmärrän että reppureissaajat ja köyhät opiskelijat kun matkustelee niin syövät&asuvat mahdollisimman halvalla, mutta jos ap on raskaana oleva aikuinen ihminen niin...

älä lähde reissuun jos et osaa nauttia siitä yhtään. Jos mun kanssa lähtisit sinne Saksaan niin saisit ihan itse etsiä sopivat syötävät kun mä menisin kunnon ravintolaan.

Vierailija
8/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään ihan marketista hakemassa valmiiksi siivutettua juustoa ja leikkelettä, grillikanaa, savukalaa ja heviosastolta pikkutomaatteja, salaatinlehtiä, porkkanoita jne, sämpylöitä.

Kierrän ihan Suomessakin einestiskit, valmissalaatit ja kolmioleivät kaukaa.

Vierailija
9/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu avartaa :D

Vierailija
10/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syötte tuollaista paskaa reissuillanne?? Maailma on täynnä ihania ravintoloita!

Meillä on matkustettu 25v lasten kanssa ja mäkissä on syöty 2x

Vierailija
11/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö voi syödä yhden kerran päivässä kunnon ravintolassa kahden pikaruokamätön sijaan? Ei varmasti tule paljoa kalliimmaksi ja takuulla terveellisempää.

Vierailija
12/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus että on avutonta. Että roskaruokapaikat on ainoat mitä matkalta keksii. Menkää tavalliseen lounasravintolaan lounasaikaan, saatte kunnon annokset kohtuullisella hinnalla. Tai ostatte supermarketista ruokaa, vaikka lounassalaatin, jossa on lihaa, kasviksia, vaikka pastaa jos haluaa. Taatusti ruokaisaa.

Vierailija
13/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subway on terveellisempi kuin hampurilaispaikat. Voi itse valita täytteet ja voit ottaa täysjyväsämpylän ja paljon kasviksia ja vähärasvaista lihaa.

Vierailija
14/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei olla vain löydetty mistään lounasravintoloita.  Noita valmissalaatteja en vain uskaltaisi syödä-  Aiemmin olen toki syönyt täytettyjä patonkeja ja maha on kestänyt ihan hyvin.

Subway, pitää harkita.  Mutta tuleehan tuoltakin kanan lihat esim; Thaikuista. Yäkkk!!!

Vierailija
15/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten matkaa suunnitellessa budjetoineet syömiseen yhtään rahaa? Pohjoismaista ja Saksasta löytyy taatusti erilaisia edullisia ravintoloita, joista saa terveellisempää ruokaa kuin pikaruokapaikoista. Sulla on netti siinä kädessäsi, ala googlaamaan paikkakunnan tarjontaa. Ja ruokakaupoissakin on isot valikoimat valmisruokia, joita ei tarvitse lämmittää.

Vierailija
16/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Mitä harmia niistä salaateista tulee mitä ei tule hampparista?

mene helvetti kunnon ravintolaan, tilaa vaikka lihaa ja kasviksia. Ei ne ravintolat Saksassa ole kalliita. Itse olen menossa Saksaan ja tutkinut jo etukäteen ruokapaikkoja. Keittolounaan saa jollain vitosella, ruokaisampaa ruokaa seitsemällä.

ihanko oikeasti syötte aina matkalla roskaruokaa :D ei sen vertaa voi laajentaa maailmankuvaa vaan pitää syödä samaa mäkkäriä mitä kotonakin on... En edes lähtis reissuun jos olisin niin köyhä henkisesti ja rahallisesti että pitäis syödä pelkkää hampparia.

Vierailija
17/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:29"]

[/quote]

Et varmaankaan ole tosissasi. Et uskalla pohjoismaissa syödä valmissalaattia? Minkä takia? Otitteko etukäteen yhtään selvää ruokailumahdollisuuksista, ja paljonko rahaa syömiseen menee?

Vierailija
18/18 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sitten normaalisti syötte? Saksasta takuulla löydät halpoja paikkoja, esim. täällä aamiaisen saa neljällä eurolla/henkilö ja kebab taitaa olla halvimmillaan 2-3 euroa. Tai ostatte kaupasta halvalla voileipä-/salaatti- tms. tarvikkeet.